aisankannatus
Moi!
Mulla lois tämmönen tarina aisankannatuksesta: oltiin vaimon kanssa eroamassa ja vaimo kerran sanoi et olis kiva kokeilla seksiä isokullisen miehen kanssa,no minähän siihen et mikäs sua estää et kun kerran eroamassakin ollaan et siittä vaan.Rupesin sit oikein ajattelemaan asiaa ja kiihoittumaan asiasta. Rupesin seuranhakupalstoilta etsimään miestä joka panisi vaimoa,etsin ja etsin. Vastauksia ja kuvia tuli järjetön määrä.
No sitten yksi kaveri joka asui melko kaukana lupautui viikonloppuna tulemaan kylään.
Tuli la ilta ja puhelimessa annettiin ajoohjeet meille.Mies saapui iso kaljupäinen noin 35v mies.Ensin siinä vähän jutskattiin oltiin vähän maistissa molemmat ja homma lähti jotenkin rennosti liikkeelle,sanoin vaimolle että menkääs nyt tonne makuuhuoneen puolelle niin jään tähän sohvalle kuuntelemaan.Olin ihan sika kiihoittunut ja mulla seisoi kivikovana odottaessani mitä tulee tapahtumaan.
Ja niin alkoi vähän ajan kuluttua sänky natista ja vaimon uikutus kuulua,itse olin menin äänistä jotenkin paniikkiin ja mun seisokki lopahti kuunnellessani vaimon kiihtyneitä ääniä.
Tunnin päästä tää panopukki lopetti ja käveli alasti vessaan.
Voi jumalauta millasta jortikkaa vaimo oli saanut,näin vilaukselta kaverin kullin,oli varmaan panosta viellä turvoksissa mutta noin kaljapullon paksuinen ja pituutta löytyi..!
No mies lähti kotiin ja voi luoja miten mustasukkainen olin! Mutta homma oli kokonaisuudessaan kokemisen arvoinen. t. pari mikkelistä joka ei sit eronnu..muita alan harrastajia?
Kommentit (23)
Löytyykö jostain vielä jotain chattia missä voisi haaveilla asiasta jonkun ison miehen kanssa?
Minulle voi viestitellä.
Tequilaa napaan..
Älkäähän hyvät ihmiset olko niin jäykkiä :D Mehän ollaan edelleen monintavoin eläimellisiä, joten älkää antako yhteiskunnan normien ja seurakunnan viedä teiltä elämästänne kaikkea sitä nautintoa, joka teilläkin voisi olla tarjolla :)
Pakko kehuen myöntää, että omat seksiseikkailuni pidän omana tietonani, sillä me, suomalaiset olemme vielä niin vanhoillisia, että niidenkin julkisuuteen tuleminen vaikeuttaisi elämää kohtuuttomasti!
Mutta luottakaa luotettaviin ihmisiin, tehkää elämässänne mitä ikinä haluattekin, sillä yksiavioisuus on järjettömän typerää onnellisuuden kannalta! :)
Nauttikaa toisistanne!