aisankannatus
Moi!
Mulla lois tämmönen tarina aisankannatuksesta: oltiin vaimon kanssa eroamassa ja vaimo kerran sanoi et olis kiva kokeilla seksiä isokullisen miehen kanssa,no minähän siihen et mikäs sua estää et kun kerran eroamassakin ollaan et siittä vaan.Rupesin sit oikein ajattelemaan asiaa ja kiihoittumaan asiasta. Rupesin seuranhakupalstoilta etsimään miestä joka panisi vaimoa,etsin ja etsin. Vastauksia ja kuvia tuli järjetön määrä.
No sitten yksi kaveri joka asui melko kaukana lupautui viikonloppuna tulemaan kylään.
Tuli la ilta ja puhelimessa annettiin ajoohjeet meille.Mies saapui iso kaljupäinen noin 35v mies.Ensin siinä vähän jutskattiin oltiin vähän maistissa molemmat ja homma lähti jotenkin rennosti liikkeelle,sanoin vaimolle että menkääs nyt tonne makuuhuoneen puolelle niin jään tähän sohvalle kuuntelemaan.Olin ihan sika kiihoittunut ja mulla seisoi kivikovana odottaessani mitä tulee tapahtumaan.
Ja niin alkoi vähän ajan kuluttua sänky natista ja vaimon uikutus kuulua,itse olin menin äänistä jotenkin paniikkiin ja mun seisokki lopahti kuunnellessani vaimon kiihtyneitä ääniä.
Tunnin päästä tää panopukki lopetti ja käveli alasti vessaan.
Voi jumalauta millasta jortikkaa vaimo oli saanut,näin vilaukselta kaverin kullin,oli varmaan panosta viellä turvoksissa mutta noin kaljapullon paksuinen ja pituutta löytyi..!
No mies lähti kotiin ja voi luoja miten mustasukkainen olin! Mutta homma oli kokonaisuudessaan kokemisen arvoinen. t. pari mikkelistä joka ei sit eronnu..muita alan harrastajia?
Kommentit (23)
Mitäs se oli tyytyväinen,oli kuulemma hyvältä tuntunut=) oonkohan mä ihan pimee kun tälläset jutut kiinnostaa?
Mahtaa olla sinulla hyvä itsetunto, jos tuosta mustasukkaisuudesta pääset yli. Olikohan tuo kuitenkaan kokonaisuutena niin järkevää, vaikka pysyittekin yhdessä. Eikö kaiherra mieltä yhtään, kun panette?
En nyt mitenkään suosittele kaikille tätä juttua,tuskin harva tähän pystyy.
Ja kyllä se kaihertaa mutta omalla kieroontuneella tavalla myös kiihoittaa.Veikkaan ettei jää vikaks kerraks=)
Kiihottava ja pelottava ajatus, ei voi kieltää.
M
Itsekin ajattelin, että olis mukava kun vaimo saisi joskus aitoa isoa munaa, mutta kun haki vierasta munaa (koosta en tiedä enkä haluakaan) omatoimisesti salaa, se ei ole kovinkaan kiihottavaa.
Meillä samanlaisia kokemuksia, tosin ei mitenkään erityisemmin haettu isomunaista kaveria. Kyllähän se kiihottaa kun nainen saa vierasta ja varsin kun itse pääsee jälkiliukkaille :) Mutta myös katselu kiihottaa, ja jopa pelkästään tieto, että nainen saa vierasta. Itsetunto on kohdillaan, ei ole harmittanut, kiihottanut sitäkin enemmän. Varmasti haetaan lisää seuraa, seuraavaksi voisikin tuosta kertomuksesta innostuneena hakea tavallista isovarusteisempaa miestä.
Mitäs se oli tyytyväinen,oli kuulemma hyvältä tuntunut=) oonkohan mä ihan pimee kun tälläset jutut kiinnostaa?
Mielestäni et ole, väittäisin että aika monella miehellä on joskus käynyt mielessä että mitä jos vaimo saisi vierasta. Joitain asia varmasti kiinnosta yhtään ja jotkut eivät vaan uskalla kokeilla. Mut ei tuossa mielestäni mitään pimeää ole, antaa kaikkien kukkien kukkia :)
ei ehkä ole järkevää miettii asiaa noin päin.. kokonaisuudessahan vieras isokyrpäinen kaveri pelasti teidän suhteenne.. tai näin ulkopuolisena voisi vetää sen johtopäätöksen.. sen sijaan jos teillä on jotain seksuaalisia patoutumia suhteessanne (jotain mitä ei ole kokeiltu tai haluttaisi koettaa mutta siitä on vaikeanpi puhua) niin kannattaisi ennemminkin minusta harkita niiden täytäntöön panoa.. se voisi vapauttaa teitä mutta ennen ku alatte kokeilla mitään olkaa varmoja kuitenkin suhteenne luonteesta..
Joka siis on todellakin aikomus toteuttaa!
Rakastajani, sanotaanko herra X, käy jo ihan kuumana, kun vain kerronkin muista seksikokemuksistani. Hän kiihottuu valvasti siitä, miten paljon nautin muitten(kin) miesten kanssa. Herra X:n mielestä olis ihanaa päästä osallistumaan antamaan mulle nautintoa, mutta hän olis onnesta soikee jo siitä, jos pääsis katsomaan, kun toinen (mieluiten isokaluinen) mua rakastelee. (Naisena pidän tärkeämpänä, että mies on hyvä rakastaja, mutta miehelle toi isokaluisuus on jotenkin tärkeämpää.) Vähän aikaa sitten herra X jopa tarjos maksavansa hienon hotelliyön mulle ja toiselle miehelle, sanotaanko herra B:lle, että me rakasteltais hänen huoneessaan. Herra X olis ollut valmis lähtemään itse pois siksi aikaa kun herra B panis mua. Mutta herra B ei lämmennyt ajatukselle :-( Ei sille, että rakastajani olis samassa huoneessa, eikä sille että rakastajani maksaisi sen huoneen ja olis poissa. Ei lopulta suostunut seksiinkään, vaikka mua haluaakin :-( Herra B:n hänestä mun rakastaja on tosi outo mies, vaarallinenkin, ja tunteeton, koska hän nauttii siitä että saan toista.
Mun mielestä rakastajani herra X ei ole vaarallinen eikä tunteeton, vain erilainen kuin herra B, joka haluaisi minut yksin itselleen. Herra X on aisankannattaja ja nauttii kovasti minusta ja meistä.
Herra X:n suurin haave olis päästä liukkaille, ja onkin toivonut, että löytäisin nyt sellaisen miehen, joka tähän suostuisi...
Itse naisena en voi kuin sanoa, että ompa käynyt mulla tuuri löytää näin samanhenkinen rakastaja!! :-D Oma fantasiani kun on vuosikausia ollut saada useampaa miestä. Nautin valtavasti seksistä herra X:n kanssa ihan kaksistaankin mutta sitä kolmatta etsiessä... Että kyllä meitä on naisiakin, jotka rakastavat aisankannattajaa!
Upea kokemus varmasti. Itse olen vaimoa yrittänyt saada kokeilemaan vierasta. Mutta ei ole vielä lämmennyt . No sentään kun pannaan niin tykkää kyllä puhua miten saisi vierasta miestä. Tietää että juttu kiihottaa mua aivan älyttömästi. Kellään kokeneemmalla vinkkejä miten ton rouvan saisi innostumaan ihan liveen asti?
Me myös toteutettiin tämä vieras mies minulle.. Mieheni halusi että nautin ja niin todella tein. Yksityinen seksiklubi... Sain elämäni kyydit... Sitten toteutettu sellainen missä vieras mies tullut hotelliin ja mieheni katselessa tämä mies nuoli ja sitten pani parastaan... Aah..
Ihanaa,
Meillä tämä kahden miehen ja vaimon tai kahden parin kimppa on vielä toteuttamatta mutta vaimo jakaa fantasian ja pikku hiljaa taidamme olla menossa kohti toteutusta... Helpoin kai olisi että juttu tapahtuisi jotenkin luonnostaan mutta sellaisia tilaisuuksia ei tule juuri vastaan. Ei oikein voi käydä tutuille ehdottelemaankaan... ;-)
Olemme vaimoni kanssa harrastaneet n. 10 vuotta kimppaseksiä toisen parin kanssa ja vaimolla lisäksi on lupa käydä vieraissa. Olen siis myös aisankannattaja. Alussa nuo uudet asiat olivat pelottavia meistä molemmista ja varmaan kaikki tunneskaalat on käyty läpi. Kyse on myös moraalista johon olemme kasvaneet. Nyt voimme vapaammin nauttia seksistä, kun pelot eivät vaivaa ja suhteemme on vahva ja kahdenkeskinen seksi edelleen upeaa. Kaikille tämä ei sovi, mutta parhaimmillaan todella upeaa.
Olen itsekin vasta viimeisen vuoden aikana huomannut itsestäni aisuri piirteen, eli kiihottuisin todella paljon nähdessäni tyttöystäväni toisen kanssa. Asian myöntäminen itselle on ollut jotenkin hankalaa. kun olen ajatellut aisurit jotenkin heikkoina, jotka eivät saa pidettyä tyttöystäväänsä "otteessansa". Vasta nykyisin ajattelen toisin ja olisi todella kiihottavaa toteuttaa näitä piirteitä. Toinen asia on sitten, miten saada tyttöystävä mukaan ajatukseen ja leikkiin.
Olisi mielenkiintoista kuulla naisten mielipiteitä asiasta. Mitä ajattette jos miehenne ehdottaisi sinulle että harrastaisit seksiä toisen miehen kanssa?
Jos minulle ehdotettaisiin seksiä toisen miehen kanssa, suostuisin. Ensin pitäisi olla vaan se parisuhde.
Ollessani pitkässä parisuhteessa mieheni ehdotti sellaista, mutta silloin en innostunut asiasta. Nyt olisi asiat toisin.
Mistähän sen aisurin elämääni voisin löytää? Olen 5-kymppinen nainen.
Tulen valuvana kotiin saaneena,
Oma mies työntää kätensä minuun
On h ieno tunne kun täytyn uudestaan.
Samalla mies nauttii
Naisena minua kiihottaa ajatus toisesta miehestä, mutta en uskalla kertoa siitä miehelleni, sillä pelkään ettei hänen itsetuntonsa kestäisi edes kuulla tätä haavettani. Mieheni on epävarma itsestään ja joudun käyttämään paljon energiaa siihen, että kannattelen häntä henkisesti niin, ettei hän huomaa. (Ikään kuin leikin heikompaa ja tyhmempää kuin olen, että hän saa tuntea olevansa vahva... tiedän että tämä on tyhmää)
Tästä itsetunto-ongelmasta huolimatta haluan olla mieheni kanssa, mutta haaveilen salaa vahvasta uroksesta, joka sallisi minun olevan vahva ja älykäs itseni. Sellaisesta joka ei pitäisi minua uhkana ja pärjäisi minulle ihan oikeasti ja osaisi olla joissain asioissa myös osaamaton tuntematta itseään tyhmäksi. Ja joka osaisi tehdä päätöksiä!
Jonkinlaisena kompromissina olen sitten tämän mieheni kanssa ja fantasioin sekstaillessamme siitä, että huoneeseen astuu joku mahtisonni ja näyttää miehelleni mitä tehdä ja miten olla naisen kanssa. Vie eikä hissuttele.
Nyt alkoi tehdä mieli...
Minun mieheni haluaisi, mutta minä en suostu. En ota sitä riskiä, että meidän parisuhteen takia. Se on niin arvokas, etten ala leikkimään tulitikuilla. Ei mitäön sellaista, joka voi tuhota tämän.
Mitä vaimo on sanonut touhusta jälkeen päin?
M