Lahjoja ei saisi haukkua...
mutta oletko koskaan saanut mitään mikä on kertakaikkiaan huono lahja?
Minulla on yksi kaveri joka antaa aina aivan täysin trpeetonta krääsää.. Siis ostaa jostain Säästötalosta tms. jonkun muka hauskan-jutun esim. koriste-esineen tai lasten lelun (siis minulle).
Kyse ei todellakaan ole esim. hinnasta vaan siitä ettei noilla tavaroilla ole mitään käyttöä, joten ne on pakko heittää johonkin kaapin pohjalle ja myöhemmin sitten siivouksen yhteydessä roskiin. Kiva tietysti että haluaa minua lahjalla muistaa...
Kommentit (22)
sähköinen purkinavaaja. Ne vähän mitä pitää avaajalla nykyään aukoa, jaksan kyllä vipuuttaa vanhalla aukaisijallakin... Siskoni toi vauvalahjaksi kirpparilta ostamansa bodyn ja t-paidan vauvalle. Itsekin käyn kirpparilla, mutta en silti lähde kenellekään sieltä lahjoja ostamaan. Oli olleet kuulemma tosi edulliset!
Siis kirpparilta voi tuoda toiselle ihan muuten vaan tavaraa, varsinkin vaatteita lapselle, mutta että ihan lahjaksi?! Synttäri, joulu vai mikä? Ihan peketissako? Kummallista!
ostivat puhkiruostuneen monta sataa kiloa painavan rikkinäisen kassakaapin kaverilleen lahjaksi, joka asuu kerrostalossa.
Ei mitään järkeä!