Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näkijäharjoittelua yökukkujille

Vierailija
05.08.2009 |

Kerro jotain itsestäsi ja kysy. Lapsilukua en usko näkeväni, mieluummin esim. rakkausasioita. Ja palautteen haluaisin myös :)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme 25-vuotiaita, kihloissa, ei lapsia. Häät sovittu ens vuoden syksylle. Nyt tavallista työarkea.

Tuleeko suhteeseemme vielä tämän vuoden puolella lisää romantiikkaa? Alammeko puuhaamaan vauvaa heti häiden jälkeen?

Vierailija
22/28 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä ihana perhe, jotenkin kauhean tasapainoinen. Rakkautta riittää ja sinä olet äidillinen nainen, perhekeskeinen. Minusta tuntuu, että jos joku on onnellinen pari, niin te... Pitäkää toisistanne kiinni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kuukausi taspaksua, häissä romantiikkaa. Mutta jotenkin vaistoan, että lapsi olisi tuloillaan jo aikaisemmin, pienenä vahinkona.

Vierailija
24/28 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näet minulle? Olen melko nuori pienten lasten äiti. Kuinka käy minun ja avomieheni tulevaisuuden kanssa? Näetkö muuttoa lähiaikoina?

Vierailija
25/28 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä liitto tosiaan takana ja toivon että se kestää pitempääkin kun muutaman vuoden (kiitollinen niistääkin).

Määräaikaisesta työsuhteesta juuri nyt kotona, syksymmällä pitäisi palata samoihin töihin.

Välillä kurkitaan aidan toiselle puolen molemmin puolin, jonkun ihastumisen muodossa vähintään, mutta nämä eivät välttämättä käy toiselle ilmi. Sinä et taida olla työssä, tai olet palaamassa äitiys/hoitovapaalta pikkuhiljaa työpaikkaasi?

Vierailija
26/28 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 30 v. avioliitossa, meillä yksi 4-vuotias lapsi. Sopeudummeko uudelle asuinalueelle, mihin muutamme?

Entä avioliitto, tällä hetkellä tosi vaikeaa, "kriisi" päällä.

Vierailija
27/28 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen kohta 30-vuotias... terkuin se edellinen kirjoittaja.

Vierailija
28/28 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 1,5-vuotiaan pojan äiti. Yhdessä avomieheni kanssa kohta 11-vuotta. Näätkö olemmeko menossa naimisiin? Pettääkö mieheni?