Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka muistaa tv-chat-Harryn?

Vierailija
02.08.2015 |

Olenko ainoa. Siis tää naispuoleinen, jota kuitenkin kutsuttiin Harryksi. Harvinaisen kiva chat-juontaja.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko sen mies-juontjan jonka nimi oli tyyliin "H" ja monet arvuutteli hänen oikeaa etunimeään? Mun mielestä ei koskaan sitä edes paljastanut. Oli joku tosi harvinainen tjsp..

Vierailija
42/64 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 00:52"]Muistatteko sen mies-juontjan jonka nimi oli tyyliin "H" ja monet arvuutteli hänen oikeaa etunimeään? Mun mielestä ei koskaan sitä edes paljastanut. Oli joku tosi harvinainen tjsp..
[/quote]
Muistan, se oli A. Sellainen tosi kaunis tyttö kuin Oona oli tuolla myös joskus. Laralla oli tosi seksikäs ääni... mitähän nuo tekevät nykyään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo Tiia ole sama joka nykyään ylläpitää Chaos Tube -sivustoa? Ainakin siellä on paljon bändikuvia keikoilta.

Vierailija
44/64 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muistaa yhden alkuperäisistä juontajista, eli Chat-Nicon? Oli monesti aurinkolasit päässä ruudussa..

Vierailija
45/64 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja muistatteko Danaen? Siitä tuli jotenkin hämmentävän läheinen joidenkin chattäilijöiden kanssa.

Muistan. Eikös Danae ollut lähinnä päivä-chatissa. Sen mies oli muistaakseni Zeus, niillä oli koira ja ne asuivat jossain hevon kuusessa eli hoitivat chattia kotoa käsin. Jossakin vaiheessa Danae tuli raskaaksi ja lopettikohan siihen chattihommat? Naamaa tai oikeaa nimeä ei kai koskaan paljastettu.

Vierailija
46/64 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän Miika tekee nykysin, onko kellään tietoo? Sitä kuunteli ja katteli mielellään.

Vierailija
47/64 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli jossain ip-lehdessä chat-juontajista muistelua, mutta siinä oli kai tuoreempia kasvoja.

Minä muistan ainakin nämä tv-chattien alkuajoilta:

Sam tai Sammy

Raisa

Jaron

Yasir Gaily

Tiia (kissa) Öhman

Passionworksin Harry / Harriet

Vappu Pimiä (samaan aikaan kuin mm. Jaron)

Terhi (oliko myös BB:ssä?)

Monet pienet ja isommatkin artistit ja bändit kävi öisin vieraina chateissä :D

Miika oli jo vähän tuoreempi

Martti Servon laulutunnit oli parhaita

Hitto kun en muista valvojia enää, mutta siihen aikaan nekin tuli tutuiksi. Ainakin Sandran muistan.

Ja Teksti-TV:n chatit oli ihan oma lukunsa :D

Urheilukanavalla juonsi päivisin / iltapäivisin

Tony Rusunmarja ja Jassi Rissanen. Miika myös tuurasi.

Vierailija
48/64 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilukanavalla juonsi myös nykyinen Mtv:n urheilutoimittaja Teemu Jordberg ja jonkun liigakiekkoilijan veli (Petrellin?).

Vierailija
49/64 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yasir Gaily on edelleen mukana esim. Uutisvuodon käsikirjoitustiimissä.

Vierailija
50/64 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ufokaakaomies oli Martti Servo :)

Vierailija
51/64 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harryn illat ja yöt olivat mtv-3:n chatin ehdottomasti parasta ja laadukkainta antia !

Muistan ne  vieläkin ja olin aina ruudun ääressä kun Harry oli lähetysvuorossa.

Jännä ,vahvan itsetuntoinen persoonallisuus.

´Pohjanmaan komia likka ´ehkä hänessä oli tosiaan ripaus jotain 'androgyyniä' (ei ainakaan ollut mikään sellainen 'keinomakeutettu söpöstelijä ja avuton sössöttäjä ', kuin ne useimmat muut naispuoliset chat-juontajat tuppasivat tuolloin olemaan vaan oikeastaan aika itsetietoinen ja vahva (positiivisessa mielessä)

Mutta...aika aikaa kutakin-enää en viitsi seurata kenenkään juontamia chati-iltoja.

Formaatti kävi tutuksi, nautin siitä aikani ja sillä siisti.Kun Harry lopetti ,loppui minunkin chatinseuraamiseni

Mutta hyvin se  Harry hoiti hommansa siellä lähetysstudiossa .

Siitä nyt periaatteessa kiitos hänelle.

Sanoit sen. Tuon kaiken allekirjoitan minäkin niitä ikimuistoisia chattejä silloin seuranneena. Olin juuri ostanut kännykän ja sitä ohjelmaa ja nimenomaan Harryä seuratessani opin viestittämään kännykällä. Thanks Harry " Dammit!"

Vierailija
52/64 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun Vappu Pimiä oli chat -juontaja . Hän sai usein kysymyksen Vappu ootko neitsyt. Lopulta hän hermostui Mä olen 23 päättele siitä.

Rita ja Ilona juonsi usein yhdessä ja ne sai usein viestin Rita ja Ilona pliis suudelkaa. Lopulta ne raivostui.

Joku " Marika " lähetti usein kymmeniä viestejä putkeen Tykkään anaaliseksistä olenko outo ? ruutu vois olla täynnä sitä viestiä. Lopulta valvoja suuttui Nyt loppu ne anaaliseksiviestit !

Joku Jetta oli myös juontajana sai usein viestiä Jettä mitä vuosikertaa olet ? Hän kuuleema sai lähteä  koska otti liian herkästi viestejä itseensä.

Vierailija
53/64 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu Pimiää en tuntenut samaksi kun tuli chatin jälkeen vuosien päästä julkisuuteen.

Vierailija
54/64 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry diggaili Musea jo silloin juontoaikoinaan, kun se ei ollut kovin tunnettu. Oli myös tavannut bändin, niin ainakin kertoi.

Vierailija
55/64 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
56/64 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sentään...

Vierailija
57/64 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole se on tiia santavirta chatti tiia öhman ....

Vierailija
58/64 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry takas juontamaan

Vierailija
59/64 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun muistikuvien mukaan chattia juonsi myös vaaleahiuksinen Ilona, josta löytyy videoita. Aika paljon samaa näköä Salkkareiden Isabella Holmin kanssa. Vai oliko joku kaimakin sitten?

Vierailija
60/64 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoiko kukaan koskaan Urheilu Chattia?:D Se oli oikeestikin aika mielenkiintoinen. Jotkut mies ja nainen sitä juonsi... Tony (?) ja joku tumma hiuksinen nainen...?

Minä vuonna tämä urheiluchatti tuli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi