Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidit suuttuivat Bugaboon mainoksesta:

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu! Täysin epärealistinen kuva naisesta ja äidistä! Ja haloo? Lenkillä bikineissä??? What!

Vierailija
2/55 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suututa mutta on aika mautonta lähteä rumien juoksurattaiden ja rumien bikinien kanssa ulos lenkille.

En itse lähtisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suututa. Ainoastaan naurettavan näköinen :D

Vierailija
4/55 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. En ota mainoksia henkilökohtaisesti.

Vierailija
5/55 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suuttua, mutta ei anna kovin hyvää kuvaa firmasta. Nainen ok, nuori hyväkuntoinen äiti, mutta vähän enemmän päälle ja mainos näyttäisi paremmalta.

Vierailija
6/55 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hölmö. Pitäisin vielä aika normaalina lenkkivarustuksena sortseja ja lyhyttä urheilutoppia, tuota en.

Vierailija
7/55 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole tuollaista kroppaa. Vaatteissa näyttäis kyllä paremmalta. Eikä rattaatkaan hienot ole mut ehkä sitten käytännölliset.

Vierailija
8/55 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDD
Hyvät naurut tuosta sai. Tooosi luonnollista. On se hyvä että nyt on rattaat, joiden kanssa vasta synnyttänyt äiti voi lenkkeillä bikineissä. Voin kuvitella kaupungin puistoissa viilettävät bikinimammat. Kyllä siinä monella miehellä loksahtaa suu auki kun äitylit pinkoo. En itsekään ole timmeimmilläni ja luulen että jos meikäläinen tuossa asussa lähtis viilettään lihat höllyen niin valkotakkiset taitas hakea pois aikas nopsaan. Oli niitä rattaita tai ei. :DDD

Vierailija
9/55 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaannu tai suutu, mutta ihmettelen kyllä kenelle mainos on suunnattu.

Vierailija
10/55 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:39"]

:DDDD Hyvät naurut tuosta sai. Tooosi luonnollista. On se hyvä että nyt on rattaat, joiden kanssa vasta synnyttänyt äiti voi lenkkeillä bikineissä. Voin kuvitella kaupungin puistoissa viilettävät bikinimammat. Kyllä siinä monella miehellä loksahtaa suu auki kun äitylit pinkoo. En itsekään ole timmeimmilläni ja luulen että jos meikäläinen tuossa asussa lähtis viilettään lihat höllyen niin valkotakkiset taitas hakea pois aikas nopsaan. Oli niitä rattaita tai ei. :DDD

[/quote]

Ei tartte olla vastasynnyttänyt, eihän kuvan nainenkaan ole, vaan rattaissa on hänen 2-vuotias lapsensa. Hänkään ei varmaan heti synnyttäneenä lenkkeillyt vaan otti rauhallisesti ja toipui synnytyksestä ja keskittyi ihan kaikessa rauhassa vauvaansa. 

Mikä tässä ärsyttää? Että kuvan nainen on oikeasti äiti ja rattaissa hänen oma lapsensa ja kroppa on noin timmi? Ei kai pelkkä asu voi ärsyttää? Rattaitahan tossa mainostetaan. Ja pointtina se,että ovat hyvät juoksurattaat ja kannattaa ostaa jos on tosi urheilullinen (kuten kuvan äiti kropasta päätellen). Siksi sillä on paljastavat vaatteet, että kroppa näkyy ja kohdeyleisö (himojuoksijat) huomaa, että hei tässähän just mun tarpeeseen hyvät rattaat, pääsee niiden kanssa treenaamaan kunnolla.

Jos mainoksen kohdeyleisö olisi sohvaperunamammat, siinä olisi joku sohvaperuna kaapu päällä työntelemässä rattaita. 

Vierailija
11/55 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suututa. Bikinit ovat oikeastaan ihan kivat, mutta eivät sopiva lenkkivarustus. En ehkä olisi huomannut, jos tämä kuva olisi ollut vaikka lehdessä, en kiinnitä mainoksiin niin paljon huomiota.

Vierailija
12/55 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:10"]

No juu! Täysin epärealistinen kuva naisesta ja äidistä! Ja haloo? Lenkillä bikineissä??? What!

[/quote]

Täh? Mitä pullamössöäitejä sinä tunnet? Itse tiedän todella monia, jotka ovat timmejä lastenkin jälkeen. Raskausaika ei tarkoita, että tarvitsee mättää herkkuja kaksin käsin. Itsekkin olin ekan jälkeen timmimpi kuin koskaan aiemmin, imetys vei kaiken ylimääräisen.

Joten ei, ei ärsytä koko kuva. Päinvastoin upeaa, että jotkut jaksavat pitää huolta ja saavat itsekuria. Itse olen kakkosen jälkeen n. 7kg painavempi yhä kahden vuoden jälkeen.

Vierailija
13/55 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asu ihmetyttää... mutta ei tuo suututa.

Vierailija
14/55 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentää, ei suututa. Eikä oikein vetoa.

Vierailija
15/55 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suututa, miksi suututtaisi. Sporttinen kuva. Mainokset on mainoksia, eikä niissä aina käy yksiin vaatetus ja toiminta.

Vierailija
16/55 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suututa, koska au-pair/nanny/lastenhoitaja saa lähteä lenkille vaikka bikineissä, jos ne ovat yhtä asialliset kuin kuvassa.

Vierailija
17/55 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:03"]

Ei suututa, koska au-pair/nanny/lastenhoitaja saa lähteä lenkille vaikka bikineissä, jos ne ovat yhtä asialliset kuin kuvassa.

[/quote]Ovatko nuo mielestäsi asialliset bikinit? Luuletko että täällä Suomessa on ihan ok viilettää kaupunkioloissa pukeutuneena noin?

Vierailija
18/55 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma ja typerä mainos, ei tee oikeutta tuotteelle.

Vierailija
19/55 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:39"]

:DDDD Hyvät naurut tuosta sai. Tooosi luonnollista. On se hyvä että nyt on rattaat, joiden kanssa vasta synnyttänyt äiti voi lenkkeillä bikineissä. Voin kuvitella kaupungin puistoissa viilettävät bikinimammat. Kyllä siinä monella miehellä loksahtaa suu auki kun äitylit pinkoo. En itsekään ole timmeimmilläni ja luulen että jos meikäläinen tuossa asussa lähtis viilettään lihat höllyen niin valkotakkiset taitas hakea pois aikas nopsaan. Oli niitä rattaita tai ei. :DDD

[/quote]

Ei tartte olla vastasynnyttänyt, eihän kuvan nainenkaan ole, vaan rattaissa on hänen 2-vuotias lapsensa. Hänkään ei varmaan heti synnyttäneenä lenkkeillyt vaan otti rauhallisesti ja toipui synnytyksestä ja keskittyi ihan kaikessa rauhassa vauvaansa. 

Mikä tässä ärsyttää? Että kuvan nainen on oikeasti äiti ja rattaissa hänen oma lapsensa ja kroppa on noin timmi? Ei kai pelkkä asu voi ärsyttää? Rattaitahan tossa mainostetaan. Ja pointtina se,että ovat hyvät juoksurattaat ja kannattaa ostaa jos on tosi urheilullinen (kuten kuvan äiti kropasta päätellen). Siksi sillä on paljastavat vaatteet, että kroppa näkyy ja kohdeyleisö (himojuoksijat) huomaa, että hei tässähän just mun tarpeeseen hyvät rattaat, pääsee niiden kanssa treenaamaan kunnolla.

Jos mainoksen kohdeyleisö olisi sohvaperunamammat, siinä olisi joku sohvaperuna kaapu päällä työntelemässä rattaita. 
[/quote]

No eihän mua ärsytäkkään vaan naurattaa!! Mutta joo, en edes kiinnittänyt huomiota minkä ikäinen napero siellä vaunuissa on. Koko yhdistelmä (vaunut, juokseminen ja bikinit) on vaan niin absurdi. Ja et varmaan sinäkään lenkkeille bikineissä? Vaan jossain urheiluasussa? Vaikka kuinka himojuoksija olisitkin...? ;)

Vierailija
20/55 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:39"]:DDDD
Hyvät naurut tuosta sai. Tooosi luonnollista. On se hyvä että nyt on rattaat, joiden kanssa vasta synnyttänyt äiti voi lenkkeillä bikineissä. Voin kuvitella kaupungin puistoissa viilettävät bikinimammat. Kyllä siinä monella miehellä loksahtaa suu auki kun äitylit pinkoo. En itsekään ole timmeimmilläni ja luulen että jos meikäläinen tuossa asussa lähtis viilettään lihat höllyen niin valkotakkiset taitas hakea pois aikas nopsaan. Oli niitä rattaita tai ei. :DDD
[/quote]
:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi