Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HUHTIKUUN HANIT viikolla 32

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ainakin edellisen raskauden aikana värjäsin tukkaa muutamaan otteeseen, ja ihan terve neiti sieltä silti syntyi :D ja juuri viime viikolla kävin parturissa ottamassa uutta väriä päähän.. ei kannata kaikkea liikaa miettiä :)

onko tässä porukassa muuten ketään joka vielä imettäisi edellistä muksuaan? itse nimittäin imetän edelleen, enkä haluaisi vielä lopettaa.. mutta saa nähdä miten käy, kun tuntuu nyt jo siltä että aiheuttaa supistelua :/

42/52 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina testasin vahvat viivat, joten on se nyt uskottava, että tänään rv 5+0. Oireet yhä aika vähissä. Välillä vähän ällö olo (mut ihan normitilassakin mulle tulee huonoja oloja), kohtua nippaillut tänään.

HelenaMaria: Mä imetin meidän kuopusta viimeisen kerran 20.7 ja tulin ilm. raskaaksi 20.-22.7. Vielähän toi ukkeli silloin tällöin tissejä kaivelee, mutta ei enää ruinaa. Mä kanssa ihmettelin tota vauva-lehden hiustenvärjäys-juttua, sillä ihan huoletta olen aiemmissa raskauksissa hiuksia värjäyttänyt.

Fantasy: Toivottavasti sinä(kin) saat iloisia uutisia ensi viikolla. Mä oon miettinyt sitä ultraan menoa... En tiedä vielä... Neuvolassa pääsis n. rv 9-10... Ja jos yksityisellä kävis jotain viikolla 8, niin ehkä voisin kuitenkin odottaa neuvolaa (kotiäidin rahatkin on tiukilla, kun ei ole kesän jälkeen vielä yhtään keikkaakaan tehnyt).

Voi vitsi, kun ei näy viestit tässä samassa, ois vähän helpompi kommentoida! Täytyis varmaan avata ne ensi kerralla toiseen ikkunaan...

Niin, onko halukkaita listan päivittäjiä? Mä oon aika kädetön tietokoneen kanssa...:/

Mun rivi olisi seuraava:

Velmutar......12.4.10.....MKS......Etelä-Savo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44/52 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei aivan onnistunu....

Kävin tänään verikokeessa vaikka plussasin neljä testi viikonlopun aikana. Kun kuulin että selvä positiivinen niin itkuhan siinä tuli ja jännitys raukesi :)

Nyt tuplavaunuja miettii ja nukkuaki ehkä pitäisi...

PikkuruinenToukka rv. 5+ jotain...

Vierailija
45/52 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ainakaa osaa päivitellä mitään listoja :D oon ihan noviisi tälläsillä palstoilla, vaikka kyl koneitten kanssa muuten ollukkin paljon..

mun oma ois LA 11.4.2010 K-S ks Jyväskylä

Vierailija
46/52 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas tulossa, jos nyt kaikki hyvin menee. La kai 17.4.09 eli nyt siis joku 4+3 menossa. Pitäisi varmaan neuvola-aikaa soitella, kun olen lasten kanssa kotosalla, vanhempi oksensi yöllä ja kuumeili yön ja aamun.

En nyt oikein osaa suhtautua tähän asiaan, kun tuli kuumeilusta huolimatta kuin salama kirkkaalta taivaalta. Laskeskelin jo, että ei millään meidän touhuilla ole voinut mitään sattua, mutta oireet alkoi epäilyttää.

Vierailija
47/52 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammaliini eli mää siis odottelen kolmatta, pojat on ennestään synt. 2007 ja 2008 :). Vilinää ja vilskettä on siis jo ennestään, mutta aina mukaan mahtuu ;). Meillä ollut haaveissa kolmas läpsi jo jonkin aikaa, mutta talorempan aika rauhoitettiin ja nyt kun alkaa olla hyvässä mallissa tärppäsikin sitten kolmannella kierrolla, kaksi edellistä tärpännyt ekasta kierrosta. Aina hiukan varpaisillaan hipsuttelen sinne saakka, kun näkisi sydämenlyönnit sieltä ultramonitorista, mulla ensimmäinen neuvola-aika vasta tuolla syyskuun alussa. Saas nähdä, malttaako oottaa sinne saakka alkuraskaudenultran kanssa :O. Ei se hätäily näköjään helpota kolmannenkaan kohdalla :D.

Ihania oloja kaikille!

Mammaliini 4+2 (kierto melko varmasti 30)

Vierailija
48/52 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopas on tullut taukoa mun kirjoitteluuni! No, nyt pikaisesti taas käväsen.

Tervetuloa kaikille uusille ja onnea!! Täällä alkaakin olemaan porukkaa jo mukavasti :).

Voi mahdoton tätä tunteiden vuoristorataa! Muutamina päivinä oon ollut ihan maassa tai suorastaan vihaisen ärtyisä jos tai kun masussa ei kaikki ole hyvin. Taas toisina päviniä, niin kuin nyt viime päivinä, olo on ollut ihan levollinen.

Maha tuntuu aika turvonneelta varsinkin iltasella ja ällötysolot alkoivat jokunen päivä sitten, joten toivo on hieman herännyt sen myötä. Mutta, hetki sitten alkoi tulemaan taas verta, ihan kirkasta siis, joten en sit tiedä...pöh. Kipuja ei ole. Tais tuossa ainakin viikon tauko olla tuossa vuodossa. Ihan ihmeellistä. Ensi maanataina sitten ultraan.

fantasy, mihin aikaan sulla on se ultra ma? Mulla on iltapäivällä.

Hiusten värjäyksestä: Kyllä mä ainakin viime raskaudessa värjäsin/laitatutin raitojá ihan säännöllisin väliaijoin ja meinaan kyllä jatkossakin menetellä samalla tavalla.

Nyt touhuja jatkamaan ja toivomaan että toi hemmetin vuoto lakkais (ärrinmurrin).

Pampa rv 6+4 :)

Vierailija
49/52 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs on outiin tilanne? Saitko ne hcg-arvot jo? Toivottavasti kaikki on hyvin!!

Vierailija
50/52 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pampa, just mietinkin että mitä sulle kuuluu ja sitten olitkin juuri kirjoittanut :).. Onneksi säkin saat kohta tietää vähän, kun on tota raastavaa vuotoa.. Mä olen myös nyt tosi kipeä eikä siksi tunnu hyvältä tuon masuasukin kannalta, oon ollut jo viikon kipee :/.. Mutta onneksi alle viikon päästä selviää ees vähän.. Mulla on ultra klo 11.00! Eilen kyllä alkoi uus oire mitä ei vielä (ihme kyllä) ole ollut eli rintoja aristaa..

Jännittää!!

fantasy rv6+5

51/52 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...avata uuden pinon ja päivittää listan. Laitan viestiä, jos ei onnaa tän päivän aikana... ;) Vois vaikka tehdä tälle elokuulle sen pinon. ?

MUOKS. Ei hitto, onpas vaikeeta!!! Ei mee ollenkaan silleen kuin haluisin... :( Handlaako kukaan muu paremmin ton päivityksen?

Vierailija
52/52 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

TEIN UUDEN PINON, niin saatiin kaikki uudet mukaan!! Siirtykäämme siis sinne =)

fantasy rv6+5