ODOTUS-PUOLELLA jadmiras huhutikuun haneissa, perustamassa pinoa ja innolla
mukana raskautuneissa jo rv 3!
Tänään rv 3+5 kävi ilmoittamassa että ruskea tuhru alkoi.................
järkkyä!!!
Kommentit (8)
huhtikuun odottajista tehnyt aloituksen.
Siinäkun se kakkosena kirjoittelevakin oli kokenut sen keskenmenon, oliko se nyt rv4+1.
Innokkaita ovat. Kaikki järjestäen ovat neuvolankin jo tilanneet rv 4. Ja voi harmi kun joutuu syyskuulle odottelemaan, jostain kumman syystä..
Heille lapsi on varmasti erittäin tervetullut.
Suomi on kyllä niin ankea ja ahdasmielinen maa, mistään ei saisi iloita ja kaikkien tulisi olla hyvin viilipyttyjä niin asiat olisi hyvin.
Onnellista odotusta näille äideille, toivottavasti kaikki on hyvin.
Innokkaita ovat, onhan se vähän hassua muttei kai siinä mitään pahaa ole. Itsekin olen tehnyt testin joskus 3+4 ja olen kyllä mielessäni siitä asti ollut raskaana kun se plussaa näytti.
neuvola oli rv 6+4
Toisessa raskaudessa tikkunäytti positiivista kp40/30. Olo oli paljon viileempi, mutta onnellinen olin silti.
neuvola oli joskus rv10+4 (että kerkesin käydä veriseulassa pari viikkoa ennen veriseulaa)
neuvola oli rv 6+4
Toisessa raskaudessa tikkunäytti positiivista kp40/30. Olo oli paljon viileempi, mutta onnellinen olin silti.
neuvola oli joskus rv10+4 (että kerkesin käydä veriseulassa pari viikkoa ennen veriseulaa)
myös negaa näytti ja silti ketjua perustamassa huhu huijaa
itse olen myös tehnyt + testin rv 3+2, rv 3+2 ja rv 3+1 kolmessa eri raskudessa, mutta en ihan tohon lähtisi!!!!!!!!!!
ei tietoakaan raskaudesta ja silti pinossa kirjoittelee
just..