Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pian tapaamisenne jälkeen miehesi antoi ymmärtää, että paneskelut kiinnostaisi?

Vierailija
04.08.2009 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sänkyyn mentiin ennen kuin edes tajuttiin seurustelevamme. Nyt onnellista yhteiseloa on takana 16 vuotta:)

Vierailija
22/29 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koska seurustelin tahollani niin mitään ei tapahtunut ennen kuin dumppasin silloiseni. Sitten kun siitä pääsin eroon niin muutaman päivän päästä sattumalta tavattiin kaupungilla ja muutamien tuntien kuluttua tie vei yhteiseen sänkyyn. Eikä siinä miehen tarvinnut ehdotella. Kyllä se oli molemmin puolin selvä juttu. Niitä katseita kun oltiin vaihdettu jo pitkään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi viikkoa kun mies kehaisi että "sulla on herkkupylly. Saisko sitä katsella ilman verhoiluja?"

Vierailija
24/29 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minähän sen yöksi pyysin. Töiden merkeissä tavattiin ja laitoin sitten viestiä ja muutaman kk päästä tuli (asui kaukana) sitten minun luokseni yökylään. Minun aloitteesta. Ja ajoi illan niin yöllä oli vasta perillä, heti mentiin sitten "nukkumaan" kun oli jo myöhä.

Alkoholilla ei ollut osuutta asiaan.

Vierailija
25/29 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minähän sen yöksi pyysin. Töiden merkeissä tavattiin ja laitoin sitten viestiä ja muutaman kk päästä tuli (asui kaukana) sitten minun luokseni yökylään. Minun aloitteesta. Ja ajoi illan niin yöllä oli vasta perillä, heti mentiin sitten "nukkumaan" kun oli jo myöhä. Alkoholilla ei ollut osuutta asiaan.

Vierailija
26/29 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostiasi, mutta hän suostui seksiin vasta kun meidät oli vihitty.

Vierailija
27/29 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sanonut jälkeenpäin se sai hänet kiinnostumaan minusta koko ajan vain enemmän kun olin niin kova haaste. Meni rakkaudesta ihan sekaisin. Ja kylläpä sen kaverit ihmetteli miten mä kesytin sellasen miehen jonka suhteet ei kestänyt paria viikkoa pidempään. Nyt ollaan oltu yhdessä 12v ja perhekin perustettu. Edelleen rakastuneita.

Vierailija
28/29 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa ollaan oltu nyt 12 v.

Vierailija
29/29 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ekanan hypätään sänkyyn.. huh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän