Kuinka pian tapaamisenne jälkeen miehesi antoi ymmärtää, että paneskelut kiinnostaisi?
Kommentit (29)
mutta koska seurustelin tahollani niin mitään ei tapahtunut ennen kuin dumppasin silloiseni. Sitten kun siitä pääsin eroon niin muutaman päivän päästä sattumalta tavattiin kaupungilla ja muutamien tuntien kuluttua tie vei yhteiseen sänkyyn. Eikä siinä miehen tarvinnut ehdotella. Kyllä se oli molemmin puolin selvä juttu. Niitä katseita kun oltiin vaihdettu jo pitkään...
kaksi viikkoa kun mies kehaisi että "sulla on herkkupylly. Saisko sitä katsella ilman verhoiluja?"
niin minähän sen yöksi pyysin. Töiden merkeissä tavattiin ja laitoin sitten viestiä ja muutaman kk päästä tuli (asui kaukana) sitten minun luokseni yökylään. Minun aloitteesta. Ja ajoi illan niin yöllä oli vasta perillä, heti mentiin sitten "nukkumaan" kun oli jo myöhä.
Alkoholilla ei ollut osuutta asiaan.
niin minähän sen yöksi pyysin. Töiden merkeissä tavattiin ja laitoin sitten viestiä ja muutaman kk päästä tuli (asui kaukana) sitten minun luokseni yökylään. Minun aloitteesta. Ja ajoi illan niin yöllä oli vasta perillä, heti mentiin sitten "nukkumaan" kun oli jo myöhä. Alkoholilla ei ollut osuutta asiaan.
kiinnostiasi, mutta hän suostui seksiin vasta kun meidät oli vihitty.
On sanonut jälkeenpäin se sai hänet kiinnostumaan minusta koko ajan vain enemmän kun olin niin kova haaste. Meni rakkaudesta ihan sekaisin. Ja kylläpä sen kaverit ihmetteli miten mä kesytin sellasen miehen jonka suhteet ei kestänyt paria viikkoa pidempään. Nyt ollaan oltu yhdessä 12v ja perhekin perustettu. Edelleen rakastuneita.
jos ekanan hypätään sänkyyn.. huh.
sänkyyn mentiin ennen kuin edes tajuttiin seurustelevamme. Nyt onnellista yhteiseloa on takana 16 vuotta:)