Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Esikoishaaveilijoiden syksy :)

Kommentit (542)

Vierailija
21/542 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Outiille! Vielä on liian aikaista pelätä pahinta; kaikki menee varmasti hyvin.

Vierailija
22/542 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...toivottavasti hcg nousee viikonloppuna ja kaikki onkin hyvin. bd

).( Eilen alkoi vihdoin menkat. Jee!!! Jospa lääkäri ottaa mut keskiviikkona tosissaan ja saan jonkun lääkityksen, jotta seuraava kierto on lyhyempi...tai vielä parempi tietty jos sais sen pikkuruisen salamatkustajan kyytiin. :) Eilen illalla luin Pharmaca fennicaa ja suunnittelin itselleni lääkitystä...että silleen.

Aurinkoista viikonloppua kaikille

-ray

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/542 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäilin tossa uudet/unohtuneet esittelyt tuonne alkuun.

outii: voi että, toivotaan parasta että kaikki menis kuitenki hyvin. peukut pystyssä täälläkin.

aurinkoista vkloppua kaikille

terkuin

MonnY

Vierailija
24/542 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on viikonloppu edessä! :)

Mun ovis on ilmeisesti takana, nyt on kp17, yk 2. Mä en ole ikinä tuntenut ovista. Nyt olen yrittänyt kuulostella itseäni ja seurailla limoja, mutta en osaa yhtään sanoa oliko ovista vai ei...

Ajattelin, että ensi kierrosta ostan tikkuja, jos ei ole tärpännyt. Olisi mukava tietää ovuloinko ollenkaan / milloin ovuloin ja minkälaisia tuntemuksia silloin on. Muutamana päivänä tuntui vähän nippailuja, eli voi olla, että ovis olisi antanut merkkejä itsestään.

Minkämerkkisiä ovistestejä olette käyttäneet? Ajattelin tilata halpatestistä, ovatkohan ne ok? Ilmeisesti kaikki eivät ole saaneet niillä näkyviin, mutta ei tekis mieli ihan hirveesti laittaa testeihin rahaa.. ainakaan vielä :)

Tsemppiä kaikille oviksiin ja plussiin & kaikkeen muuhunkin mahdolliseen! :)

Mut voi myös lisäillä listaan:

Yritys aloitettu: 07/09

Mä: vm. 80, mies vm 79

Pk-seutu

Vierailija
25/542 |
08.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outiiiii!! Taalla ollaan sormet ja varpaat pystyssa ja toivotaan sulle kovasti tsemppia!! Kylla se hormonimaara varmasti on kohillaan maanantaihn mennessa.

Itsella ovisaika tassa juuri meneillaan, ainakin kivuista paatellen... No, peitotkin ovat sitten heiluneet siihen malliin... ;)

Olen muuten nyt kertonut kahdelle kamulleni tasta yritysurakasta..... Alkoi tuntua, etta kun kohta on puoli vuotta yritysta taynna, niin pakko jollekin jo sanoa! Toinen naista kavereistani itsekin yritti esikoistaan useamman vuoden, niin silla oli kiva hanelle uskoutua, kun varmasti tietaa mista puhun.

Toinen naista kavereistani on juuri itse saanut vauvan... Han raskautui kolmen kuukauden yrityksen jalkeen...

No tammosia tanaan. Pitaa alkaa kokkaamaan! :)

Tinttis

Vierailija
26/542 |
08.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa pitkästä aikaa!

Olen ollut kiireinen ja myös tietoisesti yrittänyt olla miettimättä vauva-asioita hetkeen. Täti kävi kylässä ihan kunnolla ja nyt on sitten yk2 päässyt käyntiin.

Onneksi olkoo orkidea!! Aivan mahtavan ihana uutinen täällä odotti! :)

Outii: toivon todella hartaasti, että kaikki menee hyvin!!! Voimia!!!

Tinttuliina: kyllä vain Cetiriziiniä saapi syödä raskauden aikana. Näin se lääkäri sanoi ja varmalta taholta sen tarkisti. Itse joudun kesäisin syömään allergialääkkeitä, että vielä jonkun aikaa. En onneksi joka päivä, mutta silloin tällöin, tilanteesta ja oireista riippuen. Mutta hyvä ettei kärsiä tarvitse, vaan voi tarvittaessa turvallisin mielin sen pillerin ottaa.

Minun naamani alkaa olla ihan hirveän näköinen, eli kyllä vaan - pillereiden lopettaminen näkyy hirveinä iho-ongelmina. Ei todellakaan mitenkään mieltä ylentävää! Joku kirjoitti käyttäneensä jotain antibioottivoidetta... Kertoisitko lisää? Millaista? Ilman reseptiä saatavaa? Ja tärkein: saako käyttää raskaana ollessa? Vaikka en vielä ole, niin kaikki ei-sallitut raskauden aikana olen jo karsinut, koska eihän sitä koskaan tiedä koska tärppää... Toivottavasti pian!

Kirjoittelemisiin...

Ronja yk2

Vierailija
27/542 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmuisesti tsemppiä Outiille, toivottavasti arvot lähtevät nousuun ja kaikki kääntyy parhain päin!! Varmasti ihan tosi vaikeat hetket menossa, toivottavasti jaksat ajatella positiivisesti!

Kun itsellä on vasta eka yk menossa, niin kysyisin teiltä muilta miten olette menetelleet ns. kiellettyjen ruoka-aineiden ym. kanssa? Itsellä on lähiviikkoina luvassa muutamat juhlat ja mietityttää mm. se, uskaltaako ottaa alkoholia lainkaan..?

Aurinkoista alkaavaa viikkoa,

Janet

Vierailija
28/542 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tuli siis meille. Kp:na 32 tein testin, joka näytti negaa. Kyynel tuli, ja vihastus myös. Tätiä ei sitte alkanu kuulua, vaikka alamahaa ja selkää kipristi juuri niinkuin kuukautisissa. kp:nä 39 tein uuden testin, jossa oli ihan selvästi 2 viivaa (mieskin näki :) ). Nyt on tilanne 6+0. Haluttomuutta ja älyttömän runsasta valkovuotoa lukuunottamatta mulla ei oo mitään oireita. Hassua, miten sitä sitten oikein odottaa vessanpytyn halailua, tuntus jotenkin todellisemmalta koko juttu:D

Oltiin appiporukoiden kanssa mökillä nyt viikonloppuna, ja salaisuus oli pakko kertoa, meinattiin miehen kanssa kertakaikkisesti pakahtua siihen!

Laiska olen ollut kirjoittamaan (niin mahtavat ilmat on ollu, että kone on pysyny monta viikkoa kiinni *selityksen makua*). Nyt sitten mun varmaan pitää siirtyä o-puolelle, mutta käyn minäkin täällä välillä, ehtihän teihin muihin esikoishaaveilijoihin tutustua jo ihan kunnolla. Toivottavasti tosin tapaamme uudelleen o-puolella mahdollisimman pian!

Ja outii: Peukalot ja varpaat ovat täälläkin pystyssä, että huomenna olisi hyviä uutisia ja pysyisit o-puolella!

Vierailija
29/542 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kielo! Oikein paljon onnea!! :)

Tänään olen nähnyt pieniä vauvoja hirveästi joka paikassa. Ja juuri isien hoivissa. Hassua. Kyllä saisi jo itsellekin tulla... Kovasti sitä pientä niin odotetaan!

Lyhyesti virsi kaunis - Ronja yk2

Vierailija
30/542 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielolle plussasta! Hieno homma! :)

Ronja, mina se muistaakseni kirjotin siita antibioottivoiteesta. Kaytin sita tosiaan tuossa kevaalla ja noin kuukauden kuluessa olivat napyt havinneet. Nyt on taas tosi rasvanen iho ja nappyja pukkaa, mutta ovat niin pienia, etta en jaksa lahtea hakemaan reseptia... Niin, siis tosiaan laakarilta pitaa hakea resepti. En muista minka niminen se voide oli ja voihan se olla, etta ovat erinimisia maasta riippuen.

Raskaana ollessa tuota voi kayttaa, koska vaiktus on hyvin paikallinen.

Vela tuosta cetirizinista, etta voiko sita kayttaa myos ensimmaisten 12 viikon aikana, vai vasta sen jalkeen.....? Mina en ainakaan parjaa 12 viikkoa ilman allergialaakkeita!

Mukavaa viikkoa kaikille!

Tinttis kp...?? 16 oliskohan... ja yk6

Vierailija
31/542 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Kielolle plussasta :) Ihanaa lukea näin iloisia uutisia!!

Vierailija
32/542 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielolle oikein paljon onnea! Hieno homma!

Ja toivottavasti outiilla edelleen kaikki hyvin.

ON: Kp13, ovista kovin tikuteltu, mutta ainakaan tänä aamuna ei vielä mitään näkynyt. Jotenkin toivon, että se tulis vasta keskiviikkona tai sen jälkeen, kun huomenna ei millään ehtis peittoa heiluttaan. Koulu alkaa ja siihen vielä päälle olis kokous, että ilta tosiaan menee ihan muissa hommissa. Tai siis jos sen plussan siihen testiin saa, niin eihän se ovis oo vasta ku 24-48 tunnin päästä, joten siinä mielessä ehtis kyllä vielä keskiviikkonakin... äh, hirveetä laskemista ja miettimistä taas maanantain aamusta.

Viikonloppu meni tosi kivasta ihan ilman paineita, niin niillä linjoilla yritetään nyt jatkaa. Aika toivotonta tuntuu olevan ;-)

Vierailija
33/542 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut kielolle täältäkin, toivottavasti me muutkin pääsisimme pian odotuspuolelle mukaan.

Täällä alkoi eilen kivulias ensimmäinen luomukierto. vAtsaan koskee tosi paljon.Mut eiköhä tää tästä..

Vierailija
34/542 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi alkuun onnittelut Kielolle!

Minulla on tädin visiittiin kome päivää, mutta kun kärsimätön olen kokeilin CB-testillä, joka pitäisi näyttää jopa neljä päivää ennen raskauden ja selkeä PLUSSAhan sieltä tuli :D

Nyt vain jännittää ihan hulluna tuleeko täti kylään pilaamaan kaiken....

Katotaan taas viikon päästä ja jos tämä plussa pysyy niin sit taidan jopa uskoakin :)

Vierailija
35/542 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiiks! Oikein paljon onnea Saturnille... Toivotaan, että plussa pysyy ja kaikki menee hyvin. Eli tarrasukkia vaan sinne päin lähettelen!

Mistä näitä "en jaksanut odotella testasin ja plussahan sieltä tuli"-ihmisiä oikein tulee? ;-)

36/542 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea tuhannesti saturnin ja kielo :) nyt niitä plussia tais alkaa sitte ropisee... ihanaa :)

ja outii:lle vieläkin jaksamisia.

kaikille tasapuolisesti vielä plussatuulia ja kaikkea kaunista alkavaan viikkon=)

terkuin,

monnY (yk7)

Vierailija
37/542 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIE: näitä "en jaksanut odotella testasin ja plussahan sieltä tuli"-ihmisiä tulee meistäkin kun ei millään malteta odotella vaan testataan etukäteen josko olis tärpänny :D

Aika jännä etta monet tekemalla tekee lapsia. Mä olin ihan siina luulossa, etta suurinosa vauvoista on vahinkoja. Just tuli mieleen, kun kolme vuotta sitten mua vanhempi tyokaveri yllättäin ilmotti tulleensa raskaaksi. mina siihen et "voi ei, käviks teilla vahinko". Oli kuulemam suunnitelti vauva mut enhän minä 30-veenä edes haaveillu vauvoista :).

Onnea plussanneille!

terv Pomena

kp6 yk2

38/542 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitetaan nyt vielä omaa napaa:

tässä kierrossa tuntu ovulaatio aivan selvästi, ja kaikki merkitki viittaa siihen. ja mies jonka kans erosin, on ollu meillä kokoajan niin ei olla erossa vaikka ollaan erottu. eli varmaan kohta taas yhessä. ja ollaan heiluteltu peittoja vaikka välillä puhuttu siitäki että onko se kovinkaan järkevää mutta halutaan kuitenki yrittää vielä (niinku seurustelua).

tällä hetkellä on aika tarkkaan kierronpuoliväli, eli ovis tuli aika ajoissa. nyt vihloo oikealta puolelta alavatsaa, en kyllä yhtään ymmärrä mitä se vois olla... välillä jos vaikka nousee ylös jostain tai käy vaik vessassa niin sit se oikein kouristaa, liekö umpisuolen tulehdus. :(

ahistaa ku joka puolella näkee vauvoja, vauvamasuja ja töissäki kuulee vähän väliä että taas yks odottaa meidän työpaikalta yms. haluttais olla itekki niiden onnellisten joukossa, niinku varmaan jokainen meistä.

tsemppiä ja plussatuulia vielä kertaalleen kaikille.

happY daYs

MonnY (yk7)

Vierailija
39/542 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Myös Saturnille valtavasti onnea!! :D

Kunpa saisin itse liittyä mukaan tähän plussien aallokkoon! Kauhea kuume! Melkein aina alkaa itkukiukuttamaan suorastaan, kun näkee kaikkia ihania vauvajuttuja. Haluaa jo raskautua! Kärsivällisyyttä... Just joo... :D

Ronja yk2

Vierailija
40/542 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

uusi ja aivan tietämätön mistään näistä pinoasioista?!.. ööö...

Kuitenkin esikoista yritatään.

Minä 83 ja puoliso 80

Yritys aloitettu kaksi kiertoa sitten eli...Kesäkuussa 09.

Nyt ootellaan kp 36 menossa...