Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Agression hallintaan ohje äideille

Vierailija
04.08.2009 |

Tilanteessa jossa sinulla alkaa keittää vaihdat huonetta ja panet oven kiinni tai kävelet ulos.

Kun näin menettelet ehtii höyryt haihtua ja tasaannut etkä koske lapseen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

=D

Vierailija
2/7 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

=D

Lastas ei naurata.

Pakko oli laittaa sillä läimiminen, tukistelu, nyrkillä lyöminen - niistä on moni kertonut omalta kohdaltaan.

Pitää tehdä vahva päätös ettei koske lapseen vaikka kuinka keittää ja onko jotain väärää jos siitä avauksen laittaa ja ehdotuksen miten tilanteesta pääsee ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaan makkariin ja huudan tyynyyn tai juoksen pari kertaa talon ympäri :) Viimeksi mainittua nyt ei enää voi kauheasti tehdä kun lapsi ehtii siinä ajassa tehdä lisää ilkeyksiä.

Vierailija
4/7 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kuritus äidin taholta.

=D

Lastas ei naurata.

Pakko oli laittaa sillä läimiminen, tukistelu, nyrkillä lyöminen - niistä on moni kertonut omalta kohdaltaan.

Pitää tehdä vahva päätös ettei koske lapseen vaikka kuinka keittää ja onko jotain väärää jos siitä avauksen laittaa ja ehdotuksen miten tilanteesta pääsee ulos.

Vierailija
5/7 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin kade naapurin äidille, joka polttaa tupakkaa. Hänellä on sentään säällinen syy seisoa terassilla sätkä kädessä vaikka puolen tunnin välein. Jos minä menen terassille hengittelemään syvään naama sinisenä, niin se vaan näyttää vähän oudolta.;)

Vierailija
6/7 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikasta toiseen. Ei tarvitse aloittaa tupakinpolttoa.

Voi olla että naapuri ei ole ollenkaan agressiivinen vain ja ainoastaan nikotiinin orja.

Vierailija
7/7 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen sortunut lasta läimäisemään. Yritän vastedes lähteä pihalle kun hermot menee. Tosin lapsi niin äkkipikainen, että yksin jäädessään saattaa hajottaa paikat :-(