Auttakaa minua suhtautumaan tähän asiaan oikein!
Selailin eilen pitkästä aikaa S-ryhmästä tekemiämme ostoksia ja niistä kertyneitä bonuksia kun huomasin, että viime kuun lopussa S-bonusta kerryttävästä kultasepänliikkeestä oli ostettu useamman sadan euron ostos.
Ensi viikonloppuna on merkkipäivä, jota varten mieheni on kyseisen ostoksen varmasti tehnyt. Mutta ongelmana on se, että en ole ikinä ollut mikään koruihminen. En käytä sormuksia, korva-, kaula- taikka rannekoruja, en siis mitään oikeastaan ikinä. Joskus harvoin (siis tyyliin häihin ja hautajaisiin) kaivan kihla- ja vihkisormukset sormiini...
Miten ihmeessä mä saan reagoitua "oikein" tulevaan lahjaan??? Ele on varmasti ihana, mutta nekin rahat olis voinut käyttää johonkin muuhun...
Kommentit (27)
mutta käytetty summa oli kuitenkin vähän vajaa 400 euroa. Eli sitten tulee jotain todella isoa... Ap.
kelloja, kehyksiä, hopea aterimia ymymym. ( onneksi mun mies ei osta mulle koruja, kun en niitä käytä.)
MIKÄ maksaa juuri niin paljon, kuin mies on rahaa käyttänyt! Jos ei löydy, niin mene sinne liikkeeseen pälyilemään.
Jotenki tuntuu et miehet ei tajua, että korut ei kiinnosta. Eivät osaa ostaa oikein mitään lahjaa, mutta jotain on pakko ostaa... No, kallis koru. Vaikka oma vaimo ei välittäisikään, niin on se sellainen perinteinen rakkauden ele.
mutta kiitoksia vastanneille. Otan siis kiitollisena vastaan mitä sieltä sitten tuleekaan...
Ap
kuitenkin käkikellon tai setin hopeisia aterimia. ole iloisesti yllättynyt, se voi olla rannekello, sellainen parempi.