Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa minua suhtautumaan tähän asiaan oikein!

Vierailija
04.08.2009 |

Selailin eilen pitkästä aikaa S-ryhmästä tekemiämme ostoksia ja niistä kertyneitä bonuksia kun huomasin, että viime kuun lopussa S-bonusta kerryttävästä kultasepänliikkeestä oli ostettu useamman sadan euron ostos.

Ensi viikonloppuna on merkkipäivä, jota varten mieheni on kyseisen ostoksen varmasti tehnyt. Mutta ongelmana on se, että en ole ikinä ollut mikään koruihminen. En käytä sormuksia, korva-, kaula- taikka rannekoruja, en siis mitään oikeastaan ikinä. Joskus harvoin (siis tyyliin häihin ja hautajaisiin) kaivan kihla- ja vihkisormukset sormiini...

Miten ihmeessä mä saan reagoitua "oikein" tulevaan lahjaan??? Ele on varmasti ihana, mutta nekin rahat olis voinut käyttää johonkin muuhun...

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sain (siis minä, vaimo, eikä mikään salainen tyttöystävä) valkokultaisen kaulakorun.

Ap.

Vierailija
2/27 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sain (siis minä, vaimo, eikä mikään salainen tyttöystävä) valkokultaisen kaulakorun.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt laitat sen kaulaan ja käytät!

Mun mies ei "osaa" ostaa muuta kallista kuin elektroniikkaa ja täytyy myöntää, että oli tekeminen jos se tois mulle esim. ulkoisen kovalevyn.

No joo, 400 euron koru on vähän turhan kallis arkikäyttöön. Mutta vähänkin juhlan tapaista, niin käytä, muuten miehesi ei osta sulle enää koskaan mitään!

Vierailija
4/27 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet osta ennakolta mitään vaan viimetipassa.

Vierailija
5/27 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelloja, kehyksiä, hopea aterimia ymymym.

( onneksi mun mies ei osta mulle koruja, kun en niitä käytä.)

Vierailija
6/27 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin sen jälkikäteen vahingossa yhdeltä tutulta..

Ei miehet osta ennakolta mitään vaan viimetipassa.

Vierailija
7/27 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis tietävän, ettet koruista välitä.

Vierailija
8/27 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...miehestä, joka ostaa lahjan omatoimisesti. Kiitä, halaa, pussaa. Mukavampi se on koruja saada kuin jotain arkista ja käytännöllistä. Jos miehesi on nähnyt oikeaksi sijoittaa rahat kultasepänliikkeeseen, älä vie häneltä sitä pois ilmoittamalla, että rahat olisi voinut käyttää johonkin muuhun. Hyvällä sydämellä se lahja on ostettu, joten ota se niin myös vastaan!

Vierailija
9/27 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan joku toinen saa...

Vierailija
10/27 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käytetty summa oli kuitenkin vähän vajaa 400 euroa. Eli sitten tulee jotain todella isoa...

Ap.

Vierailija
11/27 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka "pitäis tietää" etten koruja käytä. Varsinkin ns erikoispäivinä (esim 5v hääpäivä) sain ihan sellaisen setin jossa korut (käsi,kaula,korva,sormus...) vaikka ainoastaan korvakoruja käytän!

Ja luulis et mies ois sen huomannut :)

Itse ainakin kiitin ja kovasti,koska mun mies ei ole kovinkaan lahjoja ostelevaa tyyppiä ja tiedän,et on tuohon käyttänyt aikaa ja vaivaa. Vielä kun ylpeänä kertoi,että osti just tuommoisen kun ajatteli,et se sopii mun vaatteisiin :D niin johan se hellyytti :):)

Vierailija
12/27 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koruja, yrittää lahjoittamalla saada sut niitä käyttämään? Tai ei nyt ehkä päivittäiseen käyttöön tarkoitakaan, vaan esim juhlatilanteisiin..

Ja kyllähän nyt juhlatilanteissa pitääkin osata koruja käyttää, ne kuuluu naisella juhlakokonaisuuteen!

Vierailija
13/27 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(siis kaikkia mahdollisia) päivästä toiseen? Miten nämä naiset erottelevat arki- ja juhlakorunsa?

koruja, yrittää lahjoittamalla saada sut niitä käyttämään? Tai ei nyt ehkä päivittäiseen käyttöön tarkoitakaan, vaan esim juhlatilanteisiin..

Ja kyllähän nyt juhlatilanteissa pitääkin osata koruja käyttää, ne kuuluu naisella juhlakokonaisuuteen!

Vierailija
14/27 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylsi mitä katselin itse makso 365e

mutta käytetty summa oli kuitenkin vähän vajaa 400 euroa. Eli sitten tulee jotain todella isoa...

Ap.

Vierailija
15/27 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(siis kaikkia mahdollisia) päivästä toiseen? Miten nämä naiset erottelevat arki- ja juhlakorunsa?

Minä käytän aika vähän koruja, mutta kyllä minullakin on eri koruja eri vaatteisiin ja tilanteisiin. Arkena kaulassa voi riippua joku nahkahihnainen puukoru, juhlassa iltapuvun kanssa sitten jalometallia ja kiviä tms.

Vierailija
16/27 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että koru ostettukin toiselle naiselle :-(

Vierailija
17/27 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, mutta ei ole mitään syytä uskoa mitään tän suuntaista!

Mukavaa kun av:lla etsitään aina asioista niitä mahdollisimman negatiivisia puolia...

Ap

että koru ostettukin toiselle naiselle :-(

Vierailija
18/27 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuleehan lahja varmasti sinulle? (Toivottavasti ainakin!)

Joka tapauksessa suhtaudu iloisesti, harjoittele vaikkapa peilin edessä tekohymyä :) . Voihan niitä käyttää juhlissa jos et muuten koruistä välitä. Ja tosiaan, voihan sieltä tulla hieno kello tai ihan jotain muuta.

Vierailija
19/27 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi teitä katkeria (?) naisia... Kyllä varmaan on joo toiselle naiselle. You wish!

Vierailija
20/27 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaulakoru, korvikset ehkä sormus tai rintaneula

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi