G: Paras Dingon biisi?
Kommentit (25)
Oih sitä varhaisteini-iän huumaa ja hysteriaa! :D
Olen aina tykännyt paljon myös Lähetyssaarnaajasta ja Pistoolisankarista. Mutta kaikkihan ne ihania on :-)).
Mulla tulee siitä aina mieleen ensi-ihastus ja seukkailuntapainen...
... nahkatakkinen tyttö. alkaa soida päässä aina kun työnnän lastenvaunuja nahkatakissani ! :D
minusta se on aika huono, sovitukset surkeita ja esittäjätkin voisivat olla parempia. Leevien vastaava on paljon parempi ja tasokkaampi.
Sitä voisin kuunnella putkeen tauotta :)
Toinen melkein yhtä hyvä on Lähetyssaarnaaja.
... nahkatakkinen tyttö. alkaa soida päässä aina kun työnnän lastenvaunuja nahkatakissani ! :D
... hämähäkkimies, lähetyssaarnaaja ja lakatut varpaankynnet :)
Mietin yhtenä päivänä, että mitähän mahtaa kuulua muille vanhoille "Dingoille", Jontulle, Quupalle, Petelle ja ...apua, oon unohtanut sen nimen, sen kiharatukkasen, joka tuli Even tilalle?
Ja valkoiset tiikerit... ja...ja...
Mulle tuli mieleen Pena :D , no sinnepäin...
13
Mietin yhtenä päivänä, että mitähän mahtaa kuulua muille vanhoille "Dingoille", Jontulle, Quupalle, Petelle ja ...apua, oon unohtanut sen nimen, sen kiharatukkasen, joka tuli Even tilalle?
Porilaisena tiedän joidenkin kuulumisia, mutta ei taida olla oikein korrektia juoruilla tänne muiden asioita.
monet on hyviä, huonoja on joku koulukapina *pyrsk*
pää täyttyy ihanista muistoista seiska luokan kesältä kun tätä tuli kuunneltua tuhansia kertoja. ihan kylmät väreet tulee ja nenässä haisee ensimmäiset mentholtupakat. iik.
Enpä ole sellaista vielä kuullut.
en ole kuullut heistä mitään sen jälkeen Dingo hajosi.Siis missään bändissä.
13
Hän on paskalakkinen kyttä, sama kyttä on nähnyt Helsingin
kuuntelen juuri lakattuja varpaankynisä!
Itselläni Hän on se, tuo nuoruuden rakkauden mieleen.