Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kenellä jatkunut yöimetys pisimpään?

Vierailija
03.08.2009 |

Meillä lapsi 1v3kk ja edelleen yöllä herätessään luputtaa tissiä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(noin 1-2krt/viikko) tissille, n. kk sitten heräsin vielä säännöllisesti. :)

Vierailija
2/25 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin 1v3kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolloin lopetin sekä yö- että päiväimetyksen kerralla

Vierailija
4/25 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi lopettaa. Syö 2-3 kertaa yössä.

Vierailija
5/25 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toka on nyt 11kk ja aion kyllä aika piakkoin lopettaa. Olisi helpompi jättää isälle joskus hoitoon, jos toinen ei ikävöisi tisua... :)

Vierailija
6/25 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ensimmäistä söi yölläkin 2-vuotiaaksi, sitten vierotin siitä, päivällä söivät vielä pari kuukautta sen jälkeen. Nyt kolmas on vasta vauva joten vaikea sanoa kuinka kauan imetän yöllä. Jossain vaiheessa on tullu stoppi imetyksille kun olen jaksanut puuttua siihen mutta jotenkin on ollut vaikeaa kun lapset nukkuivat silloin vielä vieressä enkä oikein edes herännyt kun ottivat maitohuikat. Molemmilla on ehjät hampaat kun muuten ei ole herkkuja syöty.

Vierailija
7/25 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisen kanssa hiukan vähemmän 1v3kk.

Vierailija
8/25 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatteko itsekin antaa maitoa vielä noinkin isoille? Vai ettekö vaan saa aikaseksi vierottaa?

Vierailija
9/25 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni yöimetys ei ole ongelma, koska olen herkkäuninen ja nukahdan heti uudestaan. Nyt kuitenkin olemme yrittäneet välillä sitä, että isä kävisi nukuttamassa uudestaan, jos lapsi 10 kk herää yöllä. Homma ei kuitenkaan toimi ja rinnalle nukahtaa heti...

Vierailija
10/25 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tän toisen lapsen kanssa taitaa mennä yhtä pitkään... Nyt siis 1 v 2 kk.

Vierailija
11/25 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatteko itsekin antaa maitoa vielä noinkin isoille? Vai ettekö vaan saa aikaseksi vierottaa?

Vierailija
12/25 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuo yöimetys jatkunut varmaan pääosin sen vuoksi, että en koe sitä lainkaan rasittavana. Jos kokisin, varmasti jo vieroittaisin. Mutta se on vaan niin kätevää, ja lapselle tärkeää :)

Lapsi nukahtaa tissille TOSI helposti ja nopeasti. Illalla nukutan meidän vieressä klo 21 ja nostan sitten omaan sänkyynsä jossa nukkuu 03-06 saakka. Kun siellä herää itkemään, nostan meidän väliin loppuyöksi. Siinä siis saa tissiä ja rauhoittuu samantien. Aamuheräämistäkin saadaan venytettyä hienosti ainakin klo 8 saakka, kun poika tisuttelee kainalossa :)

Nyt on alkanut välillä tuntua, että olisi jo aika lopettaa. En vaan jaksa ajatellakaan niitä öitä, jolloin lasta pitäisi taputellen ja silitellen yrittää rauhoittaa nukkumaan, kun tämä repii yöpaidan rinnuksiani ja itkee tissin perään... :-/

Kertokaahan muutkin vielä miten pitkään olette jatkaneet?

Ap

Vierailija
13/25 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

totaalisesti ja lopetin imetyksen kokonaan. Itse olin ollut tuossa vaiheessa jo 8 kk työelämässä. En suosittele kenellekään, sanoin WHO mitä tahansa.

Niin ja miksi en lopettanut aikaisemmin. Yritin 8 kk mutta poikapa ei lopettanut.

Vierailija
14/25 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä vielä 6 kk lisää eli imetin kumpaakin 1 1/2- vuotiaaksi. Terveitä ja kivoja lapsia.

Vierailija
15/25 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vieläkin herää joskus. Tosin yritän ensin pelkkää tuttia ja sitten jos ei parin yrityksen jälkeen rauoitu, annan tissiä. Ei häiritse minua, koska saan nukuttua heti uudestaan. Tosin yritän tosiaan ensin tutilla että jäisi pikkuhiljaa pois. Muuten aion kyllä imettää vielä ainakin sikainfluenssakauden yli.

Vierailija
16/25 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

imi öisin 2-vuotiaaksi. Oli molemmille mukavaa läheisyyttä ja helpoin tpa kaikkien saada unta, kun huonouninen lapsi nukkui äidin kainalossa. Ei minun tarvinnut edes herätä syöttöihin ja lapsi rauhoittui. Sitten siirrettiin omaan sänkyyn ja vieroitin samalla, ajoittain on mennyt oikein hyvin, mutta nyt vajaa 3-v. on edelleen huudontäyteisiä öitä eikä kovin tehokkaita rauhoituskeinoja käytössä (siis siihen verrattuna että voin aikaisemmin maata, jopa nukkua, tekemättä mitään). Joten vastaus jonkun esittämään kysymykseen: halusin imettää ja kyllä, olin myös mukavuudenhaluinen.

Vierailija
17/25 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessani olen ikionnellinen, että oma vauvani lopetti yötissittelyn 1 kk iässä.

Vierailija
18/25 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen söi myös öisin. Se ei häirinnyt minua, niin en nähnyt syytä alkaa huudattelemaan. Loppuihan tuo itsekseen siihen kun tissin luputtelu muutenkin..

Vierailija
19/25 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes kehtaa sanoa (enkä ruveta laskemaan) kuinka monta kertaa yössä imee.. Vaihtelee tosin. JA vastauksena kysymykseen: Haluaisin lopettaa - en vaan saa aikaiseksi :-/

Vierailija
20/25 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse lopettanut 10kk:n ikäiseltä imetyksen. Kun eihän tuon ikäinen enää tarvitse yöllä ruokaa. Ja yksi tai kaksi yötä on mennyt kun on vieroitettu (kolme lasta).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän