Perheenne kaikki "tulot" yhteenlaskettuna?
Siis KAIKKI rahat jotka tilillenne tippuvat kuukausittain, palkat, lapsiliät, elarit jne.. Ei tarvitse eritellä, könttäsumma vaan.
Ja sitten perheenne koko.
Meillä 2 aikuista, 2 lasta ja kaikki tulot yhteensä aika tarkkaan 2440 euroa / kk
Kommentit (60)
Tulot yhteensä 4000 euroa/kk, netto.
1700€
mies töissä itse kotihoidontuella
2 aikuista + 2 lasta
mä tällä hetkellä kotihoidontuella kotona. 2aik.+3 lasta
31 se bruttohan ei tule tilille vai kuinka ketjun alussa kysyttiin, että paljonko tilillenne tulee kk?
eikä se riitä mihinkään... 4 lasta
Oma palkkani bruttona 5.300 eur/kk, miehen n. 8.000 eur/kk, nettona käteen jää yht. 7.500 eur + lapsilisät 210 eur/kk.
Mies töissä, minä kotona, lapset 4v, 5v ja 6v. Vanhin menee nyt ekalle, toinen eskariin, nuorin on vielä kotona koko päivän.
Miehelle jää käteen 3700 euroa, mulle 2100 euroa ja lapsilisät, eli 5000 jää käteen. Lisäksi tulee sitten päivärahoja ja bonuksia kun joudutaan kumpikin matkustelemaan jonkin verran. Viime kuussa ei tullut mitään, kun ei ollut reissuja.
Miehen palkkakuitti on just tässä tietsikan vieressä. Miehen palkka 6185 euroa Oma palkka 2800 euroa Lapsilisät 210 euroa Yhteensä siis 9195 euroa/kk. Tässä kuussa ei ollut yhtään bonuksia eikä muita "ylimääräisiä"
Ei mitään hajua paljonko mies saa rahaa kuukaudessa, kaikki sillä tuntuu menevän mitä tulee.
Vaihtelu johtuu siitä, että olen yrittäjä.
Kaksi lasta.
Mies töissä, mä opiskelen.
tuossa ei ole satunnaisia bonuksia, jotka voivat olla satasia tai tonneja. 2aik, 3 lasta
Minä en tiedä. Eläkelaitokseen maksetaan kai yhteensä 40 000 vuodessa. Mutta tuo on vain teoriaa. Käytännössä muistelen miehen joskus sanoneen, että se laittaa yksityistalouden tilille pari tonnia kuussa. Vai oliko se 1 500. Mutta tuo ei sitten sisällä asumiskuluja. Jos ne olis tonnin, niin sitten voisin sanoa, että yksityistalouteen tulee 2 500 euroa, eli käytännön tulot voi päätellä menojen määrästä.
2 aikuista 2 lasta.
ja itse hoitovapaalla oli tilanne näin
Miehen palkka n.1300-1700ekk + lapsilisät ja kotihoidontuki. Yht. n.2300-2700e.
Nyt oltu molemmat kotona kolme kuukautta miehen työttömyyden takia. Onneksi sai uusia töitä jo :) Mutta juurikin ollaan elelty koko kesä kotihoidontuella ja lapsilisillä.
2 aikuista, 2 lasta ja elätettävänä myös miehen 2 vanhempaa lasta
Teillä menee hyvin:)