Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kampaamotuotteiden ja marketti tuotteiden välillä todella eroa?

Vierailija
03.08.2009 |

itse en ainakaan shamppoissa ja hoitoaineissa huomaa MITÄÄN eroa. tiedä sitten. katsoin jonkun ohjelmankin joskus missä kumottiin tämä väite että kampaamon tuotteet olisivat parempia. itsellä esim. suomalainen mustikkashamppoo ja hoitoaine kaupasta ja sitten on bedhedin shampoo ja hoitoaine kampaamosta ja eroa en huomaa..entäs motoilu tuotteet?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kuivat ja luonnonkiharat hiukset. Omien hiusteni kohdalla on _todellakin_ eroa eri tuotteilla. ... Samppoissa ei nyt välttämättä ehkä ole niin paljon eroa, mutta hoitoaine on todellakin joka penninsä väärti.

Hiukseni olivat ennen todella kuivat (luonnokihara karhea pörrö). Kampaaja pesi kerran hiukseni Redken-tuotteilla ja ero oli jo yhden käyttökerran jälkeen niin suuri että uhrasin noihin aineisiin. Pois en vaihda vaikka tuotteet ovat n. 30 e/pullo. Hiukset ovat ihanan pehmeät ja kiiltävät, eivät enää rapisevan karheat. Mikään markettihoitoaine ei pystynyt tähän.

Mikä redkenin tuote? Allsoft?

Vierailija
22/27 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kuivat ja luonnonkiharat hiukset. Omien hiusteni kohdalla on _todellakin_ eroa eri tuotteilla. ... Samppoissa ei nyt välttämättä ehkä ole niin paljon eroa, mutta hoitoaine on todellakin joka penninsä väärti.

Hiukseni olivat ennen todella kuivat (luonnokihara karhea pörrö). Kampaaja pesi kerran hiukseni Redken-tuotteilla ja ero oli jo yhden käyttökerran jälkeen niin suuri että uhrasin noihin aineisiin. Pois en vaihda vaikka tuotteet ovat n. 30 e/pullo. Hiukset ovat ihanan pehmeät ja kiiltävät, eivät enää rapisevan karheat. Mikään markettihoitoaine ei pystynyt tähän.

Kokeilitkohan kaikkia market tuotteita.

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/05/08/markettishampoon-ja-kampaamotu…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me naiset, hyvä shampoo..

"Olo on hetkessä kuin kampaajan penkissä. 

Kokemus: Epämääräisin mietelausein somistettu, kuitenkin varsin suloiseen pakettiin laitettu tuotepari yllättää todella: olo on hetkessä kuin kampaajan penkissä. Seuraavana päivänä ystäväni kyselee, mitä olen tehnyt hiuksilleni, vaikka aika tukkalääkäriin on vasta seuraavalla viikolla. Hiukset ovat kiiltävät, kosteutetut ja kirkkaat ilman, että ne jäisivät sähköisiksi tai muuten oudon tuntuisiksi. Kaiken lisäksi kyseessä on suomalainen tuote, made in Finland prkl, niin kuin sivustolla kerrotaan. Tämä jää todellakin käyttöön!"

Vierailija
24/27 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kuivat ja luonnonkiharat hiukset. Omien hiusteni kohdalla on _todellakin_ eroa eri tuotteilla. Riittävän kosteuttavat hoitoaineet tulivat kampaamoihinkin (ainakin siis Suomessa) vasta reilu 10 vuotta sitten, markettien hoitoaineilla ei tee mitään. Samppoissa ei nyt välttämättä ehkä ole niin paljon eroa, mutta hoitoaine on todellakin joka penninsä väärti.

Minulla samanlaiset hiukset, eikä sopivia tunnu löytyvän. Mitä tuotteita suosittelet?

Vierailija
25/27 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainesosaluettelosta selviää onko eroa.

Perustason bröndäystä koko high-end kosmetiikka kaikilla tasoilla.

Vierailija
26/27 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta marketti/kampaamotuotteiden ja luonnonkosmetiikan välillä todellakin on eroa. Esim. Luonnonkosmetiikan hoitoaineissa on oikeasti öljyjä ja hoitavia aineita eikä pelkkiä silikoneja, jotka meikkaavat hiuksen hyväkuntoiseksi ja shampoissa ei saa käyttää kuivattavaa ja ärsyttävää sls:ää.

Vierailija
27/27 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan ikävän ja kirvelevän, jopa välillä märkivän ihottuman kaupan hajustetuista tuotteista, kuten myös kaikista muotoilutuotteista

Ainoastaan kampaamon System 4 hajuton sarja sopii päälleni.

Uskoisin tämän johtuvan siitä, kun parikymppisestä kolmekymppiseksi vaihdoin hiusten väriä melkein viikottain äärilaidasta toiseen ja päänahkani herkistyi kemikaaleille.

Tosin joudun myös pesemään itseni apteekin pesunesteillä, kun sama ilmiö on suihkugeeleissäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme