Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoksuhaasteen vastaanottaneet!

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut paha, mutta en varmaan minuuttiakaan enempää olisi jaksanut juosta. Vielä!

Mies otti kans haasteen vastaan.

Vierailija
22/58 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölkkäsin muutama päivä sitten kokeilumielellä moneen vuoteen. Raskasta oli mutta ajattelin pikkuhiljaa jatkaa kokeilua ja sitten tuli tämä lista vastaan!! Juuri ohjeita ja ryhmää kaipasinkin:)

Huomenna kävelylle..

t.Miru 40+, 4v tytön ja 8v pojan äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna olisin aloittamassa. Kävin tänään kävelemässä ja ajattelin vaihtaa päikseen ma ja ti ohjelmat niin pääsen paremmin muiden kyytiin mukaan. Ei liene suurta haittaa tosta...

Olen 31vuotias 3 lapsen äiti ja juuri tein positiivisen testin neljännestä. Yritän tässä kuntoa kohottaa parhaani mukaan, se todellakin olisi tarpeen... Alunperin oli tarkoitus painoakin pudottaa, mutta sitä täytyykin nyt varmaan odotella hieman pidempään :-)

Vierailija
24/58 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin nousin reippaasti sängystä enkä jäänyt makoilemaan pitkään. Piti taas käydä päivän ohjelma suorittamassa ennen kuin mies lähti töihin.

Olipa niin kaunis aamu, että oli ihan ilo kävellä. Reipasta kävelyä, hiki tuli, mutta en ihan hengästynyt kuitenkaan.

Kenkinä ihan tavalliset lenkkarit. Täytyy sitten katsella jos tarvii muuta myöhemmin, mutta näillä yritän pärjätä.

Ujutatteko päivän ohjelman muuhun päivän rutiineihin vai käyttekö varta vasten erikseen kuntoilemassa? Ts. otatte kävelyn kauppareissun yhteyteen tms? Minä yritän ihan erikseen mennä, että tulisi siitä niin kuin extraa tavisliikkumisten päälle.

Vierailija
25/58 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana päivä tulossa.

Rapakunto: itse teen miten milloinkin,vähän aikataulun mukaan,mutta yleensä teen lenkin ihan erikseen ja itsekkin metsästelen noita extra liikuntakertoja sitten muutenkin. meillä mies on työttömänä niin hän on kotona päivätpitkät meidän kanssa,joten yksinkin voin mennä melkeenpä koska vaan:)

Minä olen siis 21v.(olenko nuorin :D) ja minulla on 3kk ikäinen vauva:) lähdin tähän projektiin mukaan ihan kunnonkohtus periaatteella ja painonpudotuksen tueksi.

Pari kertoi karppailevansa,itse kiloklubissa lasken kaloreita. se on tosi kätsy kun sieltä näkee samalla että kaikkea tulee syötyä sopivasti,kasviksia,hedelmiä,proteiinejä,hyviä rasvoja,kuituja,herkkuja jne jne.siellä sellaiset pallukat jotka muuttavat väriään ja antavat kommenttia sen mukaan mitä merkkaat syömisiäsi. tavoitteena olisi saada pallukat vihreiksi/keltaisiksi:P

its olen siihen tykästynyt. se on vaan hidasta hommaa koska on ajateltu niin että samanlaiseen syömiseen täytyy pystyä myös sitten kun on päästy tavoite lukemiin..kalorivajetta tulee n.600kcal per päivä eli se olisi n.puoli kg per viikko pudotusta,saa nähdä koska pääse tavoitelukemiin:DD

laakli ja päivä 2;)

Vierailija
26/58 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin illalla tytön kanssa juoksemassa, tai tyttö (10v.) ajoi pyörällä ja minä hölkkäsin :) 20 minuuttia oli yhteensä juoksua ja 4 min kävelyä. Ihan hyvin jaksoin.

Minä tykkään juosta illalla, olen niin aamu-uninen etten voisi kuvitellakaan juoksevani aamulla :) Nukun aina niin pitkään kuin mahdollista, että ehdin just ja just töihin.

Minä olen 38 vuotias kahden lapsen äiti Uudeltamaalta. Liikuntaa en ole oikeastaan koskaan harrastanut, paremminkin karttanut. Kuntosalilla tosin kävin aktiivisesti noin kymmenen vuotta sitten (esikoisen syntymään asti), jokin aika sitten kokeilin taas salia, mutta ei se oikein ole enää mun juttu. Juoksuun hurahdin nyt alkukesästä, vaikka aina ennen olen sanonut ettei minua saa koskaan lenkkipoluille. Ihmettelin vain kuka hullu nyt juosta haluaa! ;)

Tsemppiä meille kaikille!

Viivi

Vierailija
27/58 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toka päivän urakka takana. Pihaa kiersin, lapset välillä juoksi perässä. Rento olo, reidet selvästi jäykät kun venyttelin. Tosi tyytyväinen olen, että sain ainakin aloitetuksi tällaisen. Painoa ei ole tarkoitus saada pudotetuksi, mutta nämä löysyydet tiukemmaksi! Painovoima kun vaikuttaa jo aikas lailla 36 ikävuoden jälkeen..

Eli minulla 3 alle kouluikäistä lasta ja juoksemisesta ei ole pidempiaikaista kokemusta. Olihan se kiva joskus osata juosta tunti putkeen! Siinä tavoitteeni.

Vierailija
28/58 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskos tässä lopullinen lista:

massukka

viirailia

rapakunto

Navettahuivi

laakli

mustikka

viivi09

Aava

Kerttuli

OtaMut

lilliputti

Mahareppu

Almeea

Ronjamanteli

miru

Paritonsukka2

Yritin tuolta keräillä. Onhan meitä jo hyvä joukko. Muistaakaahan käydä aina välillä raportoimassa miten menee. Ei nyt tarvi päivittäin, mutta jos vaikka kerta viikkoon ainakin? Jos ei näy eikä kuulu niin oletetaanko, että on luovuttanut leikin?

viivi09 on selkeästi rapakuntoa paremmassa kunnossa :D Ei vaan onnistuisi 20 min lenkit tältä tytöltä tuosta vaan. Vähän jo jännittää kuinka selviän ensi viikon neljän minuutin juoksusta!

Vierailija
29/58 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytti vielä tuossa av:n puolella olevassa ketjussa olevan vielä muutama puuttuva nimimerkki, mutta lisäilen sitten jos/kun tähän ketjuun käyvät itsensä ilmoittamassa.

Vierailija
30/58 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pari kuukautta sitten olin, minuutin juoksu oli tuskaa. Eli ei minultaan tuo juoksu luonnistu tuosta vaan :) Kävin alku kesästä läpi kuntoplussan rapakuntoisen ohjelma, joka tähtäsi 5km:n/puolen tunnin juoksuun. Nyt tämä toinen osa tähtää siihen tuntiin/10 kilometriin, joka teilläkin on tavoitteena. Tuo teidän Porin ohjelma on aika tiukka, koska samassa ajassa tulee rapakuntoisesta 10km:n juoksija, kuin kuntoplussan 5 km:n juoksijasta 10 juoksija :)

viivi09 on selkeästi rapakuntoa paremmassa kunnossa :D Ei vaan onnistuisi 20 min lenkit tältä tytöltä tuosta vaan. Vähän jo jännittää kuinka selviän ensi viikon neljän minuutin juoksusta!

Vierailija
31/58 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinjapro 40 , 4 lapsen äiti. Lapset 19- 1v. Yritän nyt juoksun myötä päästä jostakin ylimääräisestä kilosta.

Vierailija
32/58 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäsin listaan tuon tupujatoivo-nimimerkin Pinjapron sijasta kun se kerta näkyy lähettäjänä. Menee muuten vähän sekavaksi.

Kuka teistä tunnustautuu alkuperäiseksi haastajaksi?

Vierailija
33/58 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin esikoisen mukaan (ajoi pyörällä), joten ei ehkä maailman tehokkain lenkki mutta sitäkin mukavampi :)

Lenkkareista: itse asiassa minun pitäisi varmaan investoida pian uudet lenkkarit, sillä raskauksien jälkeen jalka on 0,5 numeroa isompi kuin ennen. Puristavat! Mutta toistaiseksi menen varpaat rutussa vanhoilla, sillä ostin vasta pari viikkoa sitten 80 euron jumppakengät... Välineurheilu on niin mukavaa :)

Ohessa vai lisäksi: minä aion tehdä tämän juoksuohjelman muiden liikkumisten lisäksi, koska painonpudotustavoite edellyttää lisää liikuntaa.

Vierailija
34/58 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin toka päivä suoritettu, vähän pidennettiin aikaa, kun se 30min kävelyä tuntui aika vähältä.

Taitaa täälläkin olla kenkien uusiminen edessä jos innostus säilyy. Ihan tavislenkkareilla ollaan aloitettu ja jo nyt rakko pikkuvarpaan alla :-/.

Mulla ei ole muuta liikuntaharrastusta kuin tämä, mitä nyt tytön kanssa tulee hyötyliikuntaa.

On kyllä tooosi rapakunto, mulla on ainakin tästäkin vähästä lihakset paikoitellen kipeänä ja kaikki vanhat vammat kipuilee. Mutta periksi ei anneta!

Laitan raporttia tästä lähtien ehkä pari kertaa viikossa, mutta käyn kyllä lukemassa muiden kuulumisia! Hyvä me - tsemppiä kaikille!

Vierailija
35/58 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä on kunto huono. En olekaan lähes 5 vuoteen harrastanut liikuntaa. Sitkeästi kuitenkin meinaan jatkaa, ja haaveissa on juosta tuo 10 kilsaa. Olen 39- vuotias kolmen lapsen äiti Helsingistä.

Vierailija
36/58 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on sitten huono kunto! Lenkit on sujuneet ihan hyvin, mutta jo tästäkin määrästä on minullakin lihakset kipeinä! Olenkin tässä harkinnut, että vaihtaisin tuon Porin ohjelman siihen KuntoPlussan rapakuntoisten ohjelmaan. Olisi ehkä realistisempi tavoite minulle lokakuussa juosta yhtäjaksoisesti 5km kuin 10km. Periksi en aijo antaa, vaan jatkaa hyvin alkanutta juoksu-uraa :)

Eikös joku teistä ollutkin aloittanut juuri tuon KuntoPlussan ohjelman? Oletko tykännyt? Miten on mennyt?

Almeea

Vierailija
37/58 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttären kanssa käytiin kävelylenkillä. Kävely sujuu kyllä hyvin mutta eilinen juoksu otti hiukkasen koville. Mutta kyllä se tästä.

Vierailija
38/58 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pari kuukautta sitten olin, minuutin juoksu oli tuskaa. Eli ei minultaan tuo juoksu luonnistu tuosta vaan :) Kävin alku kesästä läpi kuntoplussan rapakuntoisen ohjelma, joka tähtäsi 5km:n/puolen tunnin juoksuun. Nyt tämä toinen osa tähtää siihen tuntiin/10 kilometriin, joka teilläkin on tavoitteena. Tuo teidän Porin ohjelma on aika tiukka, koska samassa ajassa tulee rapakuntoisesta 10km:n juoksija, kuin kuntoplussan 5 km:n juoksijasta 10 juoksija :)

Eli sinähän se olitkin viivi09, joka noudatit tuota kuntoplussaa. Mitä tykkäsit tuosta 5km:n ohjelmasta? Ainakin se tuntuu tehonneen, kun kuntosi on selvästi parantunut?

Vierailija
39/58 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on sellanen taktiikka suunnitelmissa, että jos en jotain pysty suorittamaan ts. juoksemaan esim. viittä minuuttia tms. niin sitten jään siihen kohtaan jumittamaan listalla niin kauaksi aikaa, että se on suoritettu. Vaikka sitten jäisin muista jälkeen ohjelman kanssa.

Täysin rapakuntoinen olen minäkin, mutta yrittää täytyy. Ja todellakin utopistiselta tuntuu tuo 10 km juokseminen, mutta katsellaan miten homma etenee. Ja tuntui kyllä kieltämättä jaloissa tuo eilinen juoksu, mutta eipä muuta voi olettaakaan kun tällainen sohvaperuna lähtee liikkeelle. :D

Vierailija
40/58 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siis todella rapakuntoinen, kuntoilut oli jääneet tyyliin kävely jääkaapilta sohvalle. Silloin kesäkuun alussa mietin kumpaako ohjelmaa aloitan ja valitsin tuon kuntoplussan, koska se tuntui minulle realistisemmalta. En halunnut pilata juoksun iloa liialla treenillä, kuten on aina ennen käynyt. Tein harjoitukset ohjelman mukaisina, paitsi juoksin tiheämmin. Eli ohjelman mukaan olisi ollut kolme juoksupäivää, minulla niitä oli vähän vaihdellen neljästä kuuteen. Kyllä se tehosi, nyt jaksan juosta entisen vajaan minuutin sijasta puoli tuntia! Nyt siis jatkan tuota seuraavaa askelta, eli tavoite on nyt se 10km/1 tunti.

Nostan todella teille kaikille hattua! Koska Porin ohjelma on todellakin paljon tiukempi.

Almeea, alussa minullakin oli tunne ettei tästä tule mitään, en aivan varmasti pysty juoksemaan 5 kilometriä ohjelman lopuksi. Jopa tyttöni sanoi ettei äiti sinusta kyllä ole siihen :/ Mutta niinpä vain oli! Jatka vain sinnikkäästi, mutta jos alkaa into loppua liian tiukan ohjelman takia, niin vaihda sitten kuntoplussaan, se on helpompi, mutta aivan yhtä palkitseva! Mutta älä vain lopeta juoksua! Voin sanoa että on todellakin vaivan väärti kun saa tehtyä ohjelman loppuun, kumpi se sitten onkaan. Tunne on mahtava, minä tein sen! Tsemppiä!

Eli sinähän se olitkin viivi09, joka noudatit tuota kuntoplussaa. Mitä tykkäsit tuosta 5km:n ohjelmasta? Ainakin se tuntuu tehonneen, kun kuntosi on selvästi parantunut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme