Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoksuhaasteen vastaanottaneet!

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtuikin laakliksi,joskus tällä nimimerkillä tänne kirjautunut. Ensimmäinen juoksu kerta takana,kävin heti aamusta kun sain tytön nukkumaan eikä ole niin kuuma.

voi jösses! kyllä tuntui tosiaan tehokkaalta,vieläkin 15min lenkin ja suihkun jälkeen jälkihikeä pukkaa pintaan. Ja kun miettii miten 5 min kävely ja 2 min juoksu,tämä kertaa kaksi,miten voi olla niin uuvuttava?! nyt on olo lenkin jälkeen samanlainen kuin 60 min jumppatunnin jälkeen. tuntuu jopa käsilihaksissa?! voiko olla mahdollista:D tosin raskauden jälkeen kuntonikin on hieman laskenut ja eipä se koskaan ole ollut mikään huippu. kävelin lisäksi n.15 min eli tuli 30 min lenkki yhteensä ja kipusin jopa rappuset meidän nelos kerrokseen;) itsellä on sykemittari niin käytän siitä nyt vain sitä kelloa,en sykkeitä seurraillut! tai perus rannekellokin käy ajan mittaukseen:)

-laakli juoksupäiviä 1

Vierailija
2/58 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni väliaikatieto, eli pötsipois on sitten tästä lähtien Massukka.

Tarkoitus on lähteä juoksemaan tuossa illemmalla ja olen miehelle ilmoittanut, että myös hänellä alkaa juoksukoulu! Ehkä siis otetaan lapsi rattaissa mukaan?

Kuulostaa vaan yllättävän rankalta laaklin kokemuksen perusteella tuo alku!? Paperilla näyttää niin helpolta -kääk!

Vierailija
4/58 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihan alkumetreillä Kuntoplussan 10km:n ohjelmassa. Kerkisin aloittaa tuon, niin en haluaisi vaihtaa.

Tavoitehan on kuitenkin sama, eli jaksaa juosta tuo 10km :)

Vierailija
5/58 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Massukka: se riippuu varmasti ihan kunnosta:D itse olen synnyttänyt 3kk sitten ja ylipainoakin on 20kg.tätä kroppaa on siis raskaampaa liikutella kun normaalipainoisen:) mutta olen sitä mieltä että jos tuo nyt jo tuntui noin tehokkaalta niin varmasti ohjelmalla saa 11 viikossa tuloksia aikaan:) ja nyt on oikein hyvä ja virkeä olo,alku shokin jälkeen ;D

viivi09: toki olet tervetullut!! millainn tuo kuntoplussan ohjelma on?

Vierailija
6/58 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä listaa:

-J-

massukka

viirailia

malvina

Pinjapro

rapakunto

Navettahuivi

laakli

mustikka

viivi09

meniköhän nyt oikein..

Vierailija
7/58 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin just ravaamassa peltojen keskellä ja hyvältä tuntui! En olisi juuri sitä kahta minuuttia pidempään jaksanut juostakaan.

Taustaa sen verran, että olen aloitellut kuntoilua uudelleen, tavoitteena olisi tiputtaa 9kg elopainosta ja saada edes osa lihaksista takaisin. Tämä haaste tuli erinomaiseen saumaan, koska jumppaa tai salia ei ole ihan lähitienoilla, joten lähteminen ei ole aina niin sanottua.

Vierailija
8/58 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli eka lenkki tehty. Hikiä pukkas ja tuli huono olo kun join kahvia liian tyhjään mahaan ennen. Nyt helpompi olo jo onneksi..

Minullakin taustalla karppausta jo yli 3v (kuten joku muukin mainitsi) mutta liikunta ei ole ollut kuvioissa. Pilatesta jonkin verran on tullut harrastettua, mutta juoksu on ihan uutta. Haaveena on ollut juosta joskus tunti putkeen! Tästä se alkaa.

Eli Aava ilmoittautuu mukaan!

Vierailija
9/58 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu, ettei jäänyt vain puheiksi (tai kirjoituksiksi), että aloitatte tänään. Toivon mukaan loputkin ilmaantuu ketjuun ja saavat aloitettua.

Karpannut olen vasta ihan vähän aikaa, siis tosi alkumetreillä siinäkin. Liikuntaa en ole harrastanut kolmeen vuoteen juuri minkäänlaista.

Oli kyllä pirteä aloitus aamuun ja jonkun aikaa tuntui, että jotain oli tullut tehtyäkin.

Suht iisiltä näyttää tämä ensimmäinen viikko, mutta katsellaan miten menee.

Vierailija
10/58 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain rekisteröityä tuon mustikan nimekseni, kun en enää edellistä muista. Minä olen kyllä tosi innoissani tästä, kun vaan sais innostuksen säilymään. Olen juossut aina välillä ja sitten taas on pitkiä taukoja. Ja tauot on niin pitkiä että juoksukunto on kyllä varmaan aika alhaalla tai mistä minä tiedän en ole kokoillut ;) Mutta tänään nähdään miltä aloitus tuntuu. Minä haaveilen että joskus juoksisin jossaikin juoksutapahtumassa vaikka puolimaratonin, saa sitten nähdä, ehkä eläkkeellä. Varsinaista painonpudotustarkoitusta mulla ei ole, mutta vois nuo muutamat rasvakilot vaikka lihakseksi muuttua. Niin ja mies aikoi alkaa juoksemaan myös!

Mustikka

Vierailija
11/58 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää? Mahdollista lapsilukua? Missäpäin vaikutatte?

Minä olen 28-vuotias 2-vuotiaan lapsen äiti. Toista lasta yritetään ja jos sattuisi niin onnellisesti käymään, että tässä pian plussattaisiin niin tarkoitus olisi silti jatkaa. Asutaan täällä pk-seudulla.

Vierailija
12/58 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittautuu mukaan tyttärensä kanssa. Illalla aloitellaan.

Vierailija
13/58 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 21v 1v 10kk ikäsen lapsen äiti Länsi-Suomesta. BMI 33. Tavoite ois olla normaalipainoinen ensi kesään mennessä. :)

Vierailija
14/58 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on linkki kuntoplussan ohjelmaan: http://www.kuntoplus.fi/Crosslink.jsp?d=1235&a=4646

Olen tässä menossa ekassa viikossa, joten suht samassa mennään :)

viivi

viivi09: toki olet tervetullut!! millainn tuo kuntoplussan ohjelma on?

Vierailija
15/58 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin voisin lähteä mukaan! Tarkoitus oli tällaiseen ohjelmaan jo viime syksynä, mut se on jotenkin jäänyt :o)

Tosin tällä hetkellä olen flunssan kourissa, mut ehkä jo loppuviikosta voin aloittaa!

Mulla ikää 34 v. ja lapsia on kolme.

Vierailija
16/58 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viirailia on 33v. kahden lapsen äiti.

Tavoitteena kunnon kohentaminen ja noin 5-10 kg:n painonpudotus.

Olen aikoinaan kuntasalilla käynyt, nykyään se on jäänyt; lastenhoitohankaluuksien ja oman sairastamisen takia. Nyt olisi sitten aika nousta rapakunnosta..aika huonoksi kunto tässä välissä on mennytkin! Saa nähdä miten käy, kun lenkkipolule pääsen :) Kävelyä toki on tullut tehtyä lasten kanssa.

Huomasin tuossa sellaisen jutun, että mun lenkkarit on ihan onnettomat.. ;D eli nyt olis hyvä tekosyy uusia ne. Tekosyitä, tekosyitä.. ;)

Mites teillä muilla on mennyt, joko on monikin tämän päivän juoksut juossut?

Vierailija
17/58 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittautuisin mukaan,jos vielä ehtii:) Eli olen 21-vuotias puolivuotiaan poitsun äiti. Raskauskiloja on jäljellä reippaasti ja tavoitteena olisikin noin 5-10 kg painonpudotus ja kunnon kohotus tässä samalla.

Onko kukaan hankkinut vielä juoksukenkiä vai juoksetteko ihan normilenkkareilla alkuun?

Vierailija
18/58 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. päivä suoritettu.

Otettiin miehen kanssa tytär (reilu 2v) rattaisiin mukaan. Yhteensä kävelyä n.45min, josta "hikikävelyä" noin 20min ja juoksua 5min.

Miten voikin jalat painaa tonnin!? Juokseminen vaikutti varmaankin enemmän raahustamiselta. Musta on aina ollut aika vaikea löytää oikeaa hölkkätyyliä, nyt pitäisi saada jotain opastusta oikeaan juoksutekniikkaan. Muuten on kyllä tosi kiva fiilis, tulipahan liikuttua enemmän kuin koko kesänä *nolo*.

Meille oli vielä vähän epäselvää, mitä se ohjeen kävely tarkoittaa -rauhallista vaiko ihan kieli vyön alla kävelyä? Miten te olette tehneet?

Vähän jo kauhistuttaa ensi viikko, jolloin juoksun osuus kasvaa... Mutta ehkä pitää tosiaan pysyä ihan vain suositelluissa ajoissa, ettei vaan mene "ylikunnon" puolelle! :-D

------

Ja sitten vähän Massukan taustoista. Eli olen 35v nainen Kanta-Hämeestä, yhden tyttären äiti. Mukaan olen yrittänyt kannustaa/painostaa/pakottaa miestäkin, katsotaan kuinka saan hänestä jatkossa lenkkikaveria. Ainakin nyt meni kätevästi, kun tyttö mielellään istui rattaissa mukana.

Omat tavoitteet ovat raskauden jälkeisen maharöllykän pienentäminen, painoa saisi tippua 2kg. Suurin ilo tästä haasteesta olisi se, jos oikeasti saisin tästä juoksukipinän. Olen aina inhonnut juoksemista ja kuitenkin se oli sellainen harrastus mitä voisi tehdä missä vain.

Vierailija
19/58 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 35v. rapakuntoinen 2 lapsen (5v. ja 3v.)äiti. Joskus nuoruudessani olen harrastanut aika aktiivisesti liikuntaa mutta nyt en n. viiteen vuoteen mitään. Paino keikkuu ylipainon rajoilla. Tavoitteena on kokonaisvaltainen elämäntaparemontti: -10kg, kunnon kohotos ja ruokavalion totaalinen muutos.

Olen tuosta juoksuohjelmasta toi innoissani! Eka päivä onnellisesti takana, vaikka yllättävän koville se 2x2min. juoksu otti! Tsemppiä meille kaikille!

Vierailija
20/58 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen lenkki takana ja olo on tosi hyvä. Tuntui tosi hyvältä kävellä ja juosta. Kävelyt kävelin niin lujaa kun pystyin ja juoksut tosi hiljaa. Ajattelin niin että syke pysyis koko ajan hyvällä tasolla (kävellessä ei liian matalana ja juostessa ei liian korkea). Sykemittarista on patteri loppu, että sykkeistä ei oikeasti tietoa.

Taustaa: 2 lapsen (pian 2 ja 4 vuotiaat) 34-vuotias äiti. Juossut ja liikkunut olen välillä enemmän ja välillä vähemmän, viimmeaikoina todellakin vähemmän. Kunto tuskin kovin kummonen on.

Mutta oi kun olen innoissani teistä muista juoksioista, kiva juosta "kimpassa" :) Tsemppiä kaikille!

Mustikka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi