Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nainen, jonka mies petti häntä virolaisen ilotytön kanssa, vastailee hetken kysymyksiin

Vierailija
02.08.2009 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sait selville?

Vierailija
2/10 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuli pettäminen ilmi? Yrittikö mies puolustella itseään, jos niin miten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun kysyin, mitä ne olivat, hän kertoi. Kysyin, oletko pettänyt mua ja hän vastasi myöntävästi. Kertoi sitten itse koko jutun.

ap

Vierailija
4/10 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mistä tiedät miehesi pettäneen ja vielä virolaisen ilotytön kanssa? Annatko anteeksi vai tuleeko ero? Millä fiiliksillä olet nyt? Tuliko koko tunteiden kirjo esiin?

Voimia jatkoon!!!

Vierailija
5/10 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti en ole päässyt yli, kun edelleen tarvetta jauhaa siitä täällä =) Ja muutenkin asiasta tulee puhuttua. Mies haluaisi jo unohtaa.

ap

Vierailija
6/10 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, olenko antanut anteeksi. Olen kyllä sanonut hänelle, että annan, mutta asia painaa mielessä edelleen, vaikka tapahtuneesta tosiaan on jo aikaa.

ap

Vierailija
7/10 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävikö mies testeissä

miten seksi tuon jälkeen

Vierailija
8/10 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä miehen ole vara sanoa ettet saa enää siitä puhua, itse on sun luottamuksen rikkonut.

Mä löysin 14 vuotta sitten, suhteen alkuaikoina, miehen kassista kondomeja, kun oli lähdössä poikaporukalla reissuun. Ei siis pettänyt mutta pelkkä ajatus riitti. Ja vieläkin se kirpaisee, jos sitä muistelee. Onneksi ei se enää ajatuksiin tule, mutta pitkään meni ennenkuin uskalsin luottaa.

Vierailija
9/10 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ymmärrän miestäsi, kuusi vuotta on pitkä aika, ja toisaalta sinua: niin kauan pitäisi saada puhua, kun vaivaa. Menkää sinne terapiaan, ehkä solmut aukenevat siellä.

Kysyisin sinulta kuitenkin ap, että teitkö jotain esim viisivuotiaana? kymmenvuotiaana, 15-vuotiaana 20-vuotiaan jne. Oletko sama ihminen kuin tuolloin? Vai paljon kehittyneempi? Entä oletko sama ihminen kuin kuusi vuotta sitten?

Entä sitten miehesi. Onko hän sama ihminen kuin silloin, kuin tuohon syyllistyi, vai onko käytökseltään, arvoiltaan, toiminnaltaan ja suunnittelultaan eri ihminen kuin tuolloin? Syytät varmasti sitä ihmistä joka hän silloin oli, mutta onko miehesi nykyään syyllistynyt johonkin?

Sinä itse tiedät, voitko antaa anteeksi, tai armahtaa, niin että olette samalla viivalla. Mutta jos et voi(ja yrittämisestä sinua ei voi syyttää), niin ero voi olla parempi ratkaisu.

Vierailija
10/10 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu varmasti hassulta kun sanon näin. Mulla samanlainen tilanne. Miehen kontakteista löytyi ilotytön puhelinnumero ja sähköposti.

Kun kysyin, ei myöntänyt. Keksi kaikenlaista tarinaa ja tarina muuttui koko ajan. Minä olin vainoharhainen hullu. Asiasta jo useampi vuosi, mutta minut se rikkoi. Tässä vajaa vuosi sitten ukko puhui itsensä pussiin asiaan viitatessaan. En tiennyt, missä nainen otti asiakkaitaan vastaan ja möläytti sitten sen.

Hän ei ole koskaan tunnustanut tai myöntänyt. Syyttää minua. Roikun löysässä hirressä ja tämä asia ei koskaan jätä rauhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan