Haastan teidät aloittamaan huomenna 11 vkon juoksuohjelman!
Olisi niin kiva vertailla kokemuksia.
Löytyy täältä:
http://www.pori.fi/vav/liikunnanohjaus/juoksuohjelma_11vkoa.pdf
Kommentit (45)
voidaan tarkemmin seurata kuka tekee ja mitä ja milloin.
Nyt on nimimerkkejä kasassa:
-J-
Pinjapro
rapakunto
Lisätkää perään.
Aika iisipiisiltä näyttää alku, joten eiköhän tuon verran liikene aikaa! Olisi ihan kiva alkaa tykkäämään juoksemisesta, se ei koskaan ole ollut mun mieleen.
kaikki jotain perus tietoja,kunnosta,ehkä painosta?ja sitten tullaan aina laittamaan tuloksia?
tavoitteena nyt ensin juosta 5km. Tänään olin kohdassa, jossa käveltiin 2 min, juostiin 12min ja käveltiin lopuksi 5min.
Helpolta näyttää joo, mutta jos ihan rapakuntoisena aloittaa niin jo 2 min juoksu tekee tiukkaa.
ohjelman jääkaapin oveen. Saa sitten siitä ruksia päiviä pois kun on suoritettu.
Minullakin tekisi mieli suorittaa heti aamulla pois alta, mutta ei käytännössä mahdollista kun työtkin taas pian alkaa.
-rapakunto
lähtee huomenna jo aamusta teen sillai että suoritan ton ohjelman kahteen otteeseen ja kävelen vielä n.30 min päälle
Olen nyt raskaana joten en taida tähän hätää aloittaa, mutta voisin aloittaa ensi keväänä jolloin vauva on 6 kk. Rapakunnossa olen jo nyt.
Oon aina ollut ihan liikunnallinen, mutta siis oikeesti toi 5 min. kävely + 2 min. juoksukin tuntuu suht kovalta (kun kävelee reippaasti ja juoksee täysillä).
Mulla on aina ollut älyttömän huono aerobinen kunto ja parina viime vuotena en ole tehnyt yhtään mitään.
Eli nimimerkki Pötsipois liittyy joukkoon!
myös viirailia.
Mulla lähtötasona rapakunto. Olen jo ennenkin ton laittanut kirjanmerkkeihin (kuten joku muukin oli), mutta aloitus on jäänyt.. ;D
Juoksin tossa keväällä parisen kuukautta. Parhaimmillaan hökötin 40 minsaa. Sitten iski totaaliuupumus. Kai aloitin liian vauhdilla. Nyt "kerännyt voimia" 2kk ja paino nousee :-(
Nyt kun vielä olen lomalla niin kävin näin aamutuimaan suorittamassa tuon eka päivän ohjelman, miehen ollessa vielä kotona lapsen kanssa. Hiki tuli ja keuhkoissa tuntui. Kertonee jotain aloitustasosta. :D Mutta tehty on ja on pois alta tälle päivää.
Minä yritän tehdä just niin kuin ohjelma sanoo. Jos lähden yrittämään extroja niin voi olla että tympäydyn koko hommaan. Juoksusta en ole koskaan tykännyt (koska tulee hiki! :D) ja viimeksi olen harrastanut liikuntaa 3 vuotta sitten uinnin muodossa. Pienimuotoista karppausta vedän nyt myös ja ylikiloja on ehkä se 5. Mutta tärkeinpänä tämän juoksun osalta pidän tuota kunnon kohotusta. Aika utopistisena pidän tuota viimeisen päivän 10 km lenkkiä. Mutta saapa nähdä.
rapakunto
pötsipois
viirailia
malvina
Pinjapro
rapakunto
Navettahuivi
mamma09
oliko muita?
olisi ehkä parempi perustaa tämä viesti tuonne liikunta terveys ja laihdutus sivulle,sieltä se ei häviäisi minnekkään,helpompi päivitellä tietoja ja kaikilla olisi valmiiksi nimimerkit kun täytyy kirjautua sisään?
otan haasteen vastaan. Vois tosiaan siirtyä tuonne liikunta ym sivulle. Helpommin ketjukin aina löytyy.
mustikka (nimimerkki voi muuttua kun kirjaudun sisään, olen unohtanut vanhat tunnukset)
Jos päätetään siirtyä liikuntapalstalle.
Mulla jää torstain harjoitus väliin Madonnan takia, mutta enköhän mä sinnittele mukana!
Olen juuri aloitellut uudelleen liikuntaa ja tavoitteena on pudottaa 9kg ja saada edes osa lihaksista takaisin.
Millähän sitä mittais juoksuaikaa...? Munakello taskuun ja menoksi! :)
joten kait tämä päivä on hyvä siinä missä muutkin! Eli tulen mukaan. Alle kouluikäisiä lapsia on kolme, mutta meillä on tässä pihaa sen verran, että pystyn lenkkejä juoksemaan ihan pihassa, vaikka lasten ollessa ulkoilemassa. Ja kivasti ylämäkiä, joten haastetta lisää. 30 min lenkit täytyy tietysti tehdä sitten kun mies on kotona, mutta nuo alkupyrähdykset onnistuu tässä hyvin. Eli lähden NYT, tulen raportoimaan lisää suihkun jälkeen!
T: Aurinkoinen
Taidanpa minäkin aloittaa...en sitten lapsuusvuosieni ole paljon juoksuaskelia ottanut. Kävelyä pururadalla olen harrastanut kyllä paljon, mutta viime aikoina on päässyt kunto repsahtamaan.