Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukuun tuli nainen

Vierailija
02.08.2009 |

Joka ei tule kylään.

Harmittaa vietävästi kun se sai vahinkovauvan muutama vuosi sitten veljeni kanssa ja alussa syy ettei tule oli raskaudessa.

Nyt ihan puhtaasti lähtee kaupunkiin tai lähtee äidilleen kun vietetään sukujuhlia tai lapseni synttäreitä (jonka kummisetä veljeni on).

Äkka on läpeensä itsekäs ja omahyvänen. Irkissä sata kuvaa omasta lärvistä ja rinnoista.

Sanokaa että siitä kasvaa joskus aikuinen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hän kerran on noin itsekäs ja omahyväinen?

Vierailija
2/10 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sisaren kumppani on täysin epäsosiaalinen joka pakoilee aina, ei puhu ja katselee telkkaria kun menette vierailulle?

Kerran katseli jotain kauhuelokuvaa kun käytiin kylässä. Oltiin sitten lapsien kanssa keittiössä kun sen oli pakko NYT heti katsoa leffa.. :(

Siis meillä oli 2- ja 3- vuotiaat matkassa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko aborttia vaatimassa? Jos oli niin en ihmettele miksi ei halua olla teidän kanssa tekemisissä.

Vierailija
4/10 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tutustua.

On hän miehen eukko ja veli lapseni on kummi, minä heidän lapsen kummi.

Itse tykkään että olisin läheinen heidän lapselle ja he olisivat kiinnostuneita meidän lapsesta mutta kun meillä vietettiin nimppareita niin jätti tulematta ja pitivät lapsensa puolitoistavuotis- päivät seuraavalla viikolla.

Veli tuli synttäreille mutta eukko lähti äidilleen ja ilmoitti ettei tule.

Tekisi mieli laskeutua eukon tasolle mutta haluan olla kuitenkin väleissä. Inhottaa vaan mieli tekisi sanoa mutta se on kuitenkin aikuinen vaikka nuori vielä onkin.

Suku ihmettelee.

Ap

Vierailija
5/10 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne asuu yhdessä ja kaksi lasta pienellä ikäerolla.

Ei tietääkseni ole vaatinut mitään abortteja ja oli onnellinen silmiin nähden kun kertoi vauvasta.

Ja me ollaan oltu kaikki innoissaan, ei olla ihan hirveesti tyrkytetty ohjeita ja olen kuvitellut että kaikki on hyvin mutta ei sitä vaan kiinnosta.

Olen ilonen että ovat yhdessä ja jos onnellisia mutta kun yksi on tollanen niin onko se kuitenkaan onnellinen?

Kumma maku tälläsestä.

Ap

Vierailija
6/10 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenelläkään mitään empatiaa nuorta äitiä kohtaan?

Miten pitkään teillä ymmärrys riittää?

Onko teistä normaalia katsoa jotain nukke- keuhuelokuvia tai jättää tulematta vaikka ukko pyytää että tulisit nyt.

Voiko tollaselle sanoa mitään vai meneekö kokonaan välit?

Ap

Vierailija
7/10 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kysyä häneltä, mikä naista vaivaa. Jos veljesi ymmärtää sinua, hän voisi yrittää puhua naiselle ja yrittää houkutella tätä kylään.

Vierailija
8/10 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki asiat hoidetaan suvun mielen mukaisesti. Itsekin inhoan sukujuhlia ukon suvun puolella enkä niihin kyllä osallistukaan. Annetaan nyt kaikkien kukkien kukkia. Ei taida ap:llakaan kovin paljon ikää olla?

Vierailija
9/10 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta enempi en ole kovin ikäloppu, sisareni 10 vuotta minua vanhempi eikä hänkään pahemmin ymmärtänyt vaikkei saanut kutsua heidän nuoremman lapsen kasteeseen, vaikka on esikoisen sylikummi. Hän vaan UNOHTI kutsua, samoin äitini.

Ymmärrän että kaikki ei pidä sukujuhlista mutta hei: jos me ei tulla sun lapsen synttäreille niin ehkä et edes huomaa? Tai sitten saatat olla jopa mielissäsi?

En minäkään jaksa kaikenmaailman juhlia, mutta jos kutsutaan lapsen 1,5- vuotis päiville niin ne on silloin heillä tärkeä asia ja haluaa sinut sinne?

Aidosti tykättäisiin olla hänestä kiinnostuneita eikä olla pahoja ainakaan omasta mielestä.

Joskus tekis mieli sanoa veljelle että kasvattaa selkärankaa ja jättää eukon kotiin kiukuttelemaan happamana. Onneksi tuli tänään ja toinen lähti äidin helmoihin. Iso asia lapselle synttärit ja olen varma että tämä jatkuu samana.

Ei taida kiinnostaa ennenkö kukaan ei tule hänen juttuihin.

Ap

Vierailija
10/10 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kolme veljeä ja sisko, miehellä veli ja sisko, ja ihmeeksemme kaikkien puolisot ovat loistavia persoonia, tulevat toimeen kaikkien kanssa ja haluavat olla yhdessä.

Ap:n tilanne on kyllä tympeä. Minäkin ehdotan juttelua veljen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme