Antaisitteko miehelle anteeksi jos hän pettäisi teitä virolaisen ammatinharjoittajan kanssa?
Kommentit (14)
en pystyisi enää koskemaan häneen, olisi niin ällöttävää
kovaan HIVin ja hepatiitti B+C:n ja moniresistentin tuberkuloosin riskiin, että se olisi liian pöyristyttävää. Pettämisen jonkun suomalaisen satunnaisen maatiaisen kanssa voisin ehkä antaakin anteeksi.
anteeksi, niin miksi et? Tuossa tulikin jo terveyssyitä mutta entä muita??
terv. ap
En todellakaan!
Sen jälkeen mies olisi saastainen paska lopunelämäänsä mun silmissä.
en voisi antaa anteeksi kenenkään kanssa pettämistä.
tai jos anteeksi antaisinkin, niin suhteemme loppuisi kuitenkin.
mun mielestä, jos on pakko panna vierasta, niin ennemmin ammattilaista kuin jotakuta sellaista jonka kanssa voi tunteetkin olla pelissä. Juup olisin vihainen jne, mutta anteeksi voisin antaa. Jos siis itse kertoisi tapahtuneesta.
En antaisi pettämistä ylipäätään anteeksi. Maksullisissa käynti taas kertoo jo niin paljon miehestä ja hänen asenteestaan naisia kohtaan, että en pystyisi mitenkään hyväksymään. Olisi aika nöyrryyttävää ajatella, että mies maksaa seksistä.
Kun ties mitkä oksetukset jyystää niitä yleisiä akkoja niin en minäkään haluaisi miehen kusipäisyyden takia jotain sukupuolitautia!
Mitä se kertoo miehen asenteesta naisia kohtaan?
kyselee utelias ap
Halvemmaksi tulee maksaa seksistä kuin perinteinen malli: pitää ostaa talo ja autot ja sitten vielä elättää kotonaan oleilevaa vaimoa.
Ihan tosi vaikeaa olisi antaa anteeksi ja ottaisi itsetunnonkin päälle. Sama juttu tietty vaikka pettäisi muuten, mutta maksullisissa käynti täytyy kai olla suunniteltua. Ja lisäksi se, että mies olisi valmis maksamaan seksistä, vaikka sitä saisi kotona ilmaiseksikin, voiko sitä enempää enää loukata?
Kaikki edellämainitut syyt siihen lisäksi ja vielä riski siitä, että kyseinen nainen voisi olla parituksen uhri ja parhaillaan voi olla tukemassa vaikka mafian toimintaa.
Mitä mieltä itse olet ap, onko näin käynyt, antaisitko anteeksi?
Halvemmaksi tulee maksaa seksistä kuin perinteinen malli: pitää ostaa talo ja autot ja sitten vielä elättää kotonaan oleilevaa vaimoa.
Jos ei naiselta muuta halua kuin seksiä, niin varmasti on helpompaa käydä maksullisissa. Kaikilla ei onneksi ole tämä tilanne
...no EN!