Karvoista vielä
kun täällä niistä alapään karvoista puhutaan. Mistä kaikista paikoista poistat karvoja?
Kommentit (6)
nypin kulmakarvoja siistimmäksi pinseteillä.
Epiloin säärikarvat ja kainalokarvat pois. Reisikarvoja en jaksa poistaa.
Alapääkarvat ja pyllykarvat nypin pinseteillä kokonaan pois. Muuta en tee.
Kulmakarvoja joudun nyppimään kapeammiksi, nenäkarvat nypin myös, ylähuulelta muutaman sitkeän karvan. Toisessa nännissä kasvaa kaksi mustaa karvaa, ne nypin samalla kuin navan ympärillä olevat mustat karvat (ihonväriset saavat jäädä). Lisäksi nypin pinseteillä kolmesta isoimmasta varpaasta molemmista jaloista niissä kasvavat paksut mustat karvat.
Sheivaan kainalot, ja joko sheivaan tai otan vahalla jalkapöydän päällä olevat karvat + säärikarvat + puoleenväliin reisiä + pientä etukolmiota lukuunottamatta kaiken häpykarvoituksen ja perskarvoituksen.
Että semmottii. Pillukarvat kasvavat siis luonnostaan yhtenäisenä merenä noin 3cm reisien puolelle ja pisin mittaamani oli 15cm pitkä suoraksi venytettynä, perse on tuuhea puska, säärikarvat voittavat perusvähäkarvaisen suomalaismiehen mennen tullen ja kulmakarvoja kasvaa yli 1cm paksuudelta nyppimättä. Isovarpaassa on 10-20 1,5cm pitkää mustaa paksua karvaa kolemmissa, näyttää fantsulta kesäsandaaleissa..
ihanan rehellinen;))))) kun tuntuu et kaikki ol karvttomampia ku ä. enkä ees mä oo niin karvanen. ku nelonen:))))))ap
alapäästä epiloin kaikki paitsi pienen kolmion. Sheivaus ei tule kysymykseenkään, alkaa lähes saman tien puskemaan läpi ja se on KAMALAA! Mikään (lähes) ei saa mua vihaisemmaksi ku karvaa kasvaessaan KUTISEVA alapää!
Hiukset epilaattorilla.
Kainalokarvoista kasvatan rastoja.
häpykarvat olen myynyt peruukintekijälle(poistan nyppimällä)