Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"kärsivätkö" silikonirinnat imetyksestä?

Vierailija
01.08.2009 |

Siis että pitääkö imetyksen jälkeen laittaa uudet ja että sattuuko imettäminen jotenkin? Yksi lapsi on, toisesta ei suunnitelmia (ekakin antoi odottaa itseään kauan). Ikää 35v. Kroppani on tosi ok, treenattu, lihaksikas, ei liian luinen kuitenkaan. Rinnat aina olleet pienehköt (max A80-B75), mutta terhakat. Edelleenkin, en huomaa erityistä eroa aikaisempaan imetyksen jälkeen.

Olen jo kauan miettinyt, että joskus laitan maltilliset silikonit. C-kuppi olisi kiva, olen pitkä nainen. Ei minulla kompleksia ole, jotenkin vaan näkisin itselläni rinnat, jotka sopisivat paremmin vartalon suhteisiin. Kannattaako hankkia, jos joskus vielä saisimme toisenkin lapsen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasta tässä pitäis miettiä. Mä ainakin murehtisin sitä, miten imetys onnistuu - vauvan kannalta.

Vierailija
2/5 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai vielä kolmannen ja imetti ihan normaalisti. Kyllähän ne rinnat oli valtavat (katso vaikka Tanja Karpelan tai Lolan odotusaikaisia kuvia), mutta imetyksen loputtua edelleen tosi nätit ja ihan kuin jopa luonnollissemmat kuin ennen raskautta. Nykyiset implantit ei muuten ole silikonia joten niillä voi imettää. Ja ne asennetään maitotiehyiden alle, juuri imetystä ajatellen ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai olenko aivan väärässä?

Minusta silikonit otetaan vasta imetyksien jälkeen

Vierailija
4/5 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla kasvaa imetyksen aikana rinnat useamman kuppi koon ja silloin voi silikoni siirtyä. Imetyksen jälkeen osalla pienenee kuppi entisestään eli silloin silikoni voi taas siirtyä. Lopputulos ei kauniit silikoni rinnat.

Leikkaava lääkäri voi myös mokata leikkauksen ja sen takia ei pysty imettämään.

Tosin osalla ei silikonit vaikuta imetykseen mitenkään ja loppujen lopuksi on edelleen nätit rinnat.

Ilman raskauttakin silikonit pitää "uusia" 5-10 vuoden välein. Että yhdellä leikkauksella et selviä koskaan.

Vierailija
5/5 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap:-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi