Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voisi johtua paha olo ihan loppuraskaudessa?

Vierailija
23.12.2008 |

Olo on pahempi, kun alkuraskaudessa, koko ajan saan ravata oksentamassa. Rv 40+3

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen piipahtamista päivystykseen, jotta saadaan se mahdollisuus suljettua pois. Voihan se olla ihan tavallinen oksennustautikin, mutta tuon raskausmyrkytyshomman kanssa ei ole syytä pelleillä.

Vierailija
2/6 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tulla jouluaaton lapsi:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oksennustautista eivät missään nimessä halua sinne näytille, elle isupista tai mene vedet niin pysy kotona :)

Vierailija
4/6 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva viedä sinne oksutauti niille jotka oikeesti synnyttää ja vastasyntyneille.

Vierailija
5/6 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva painaa vatsalaukkua?

Toivottavasti ei raskausmyrkytys.

Vierailija
6/6 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoihin aikoihin lähti myös limatulppa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi