Lue keskustelun säännöt.
Mistä voisi johtua paha olo ihan loppuraskaudessa?
23.12.2008 |
Olo on pahempi, kun alkuraskaudessa, koko ajan saan ravata oksentamassa. Rv 40+3
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
että oksennustautista eivät missään nimessä halua sinne näytille, elle isupista tai mene vedet niin pysy kotona :)
Kiva viedä sinne oksutauti niille jotka oikeesti synnyttää ja vastasyntyneille.
vauva painaa vatsalaukkua?
Toivottavasti ei raskausmyrkytys.
Samoihin aikoihin lähti myös limatulppa.
Suosittelen piipahtamista päivystykseen, jotta saadaan se mahdollisuus suljettua pois. Voihan se olla ihan tavallinen oksennustautikin, mutta tuon raskausmyrkytyshomman kanssa ei ole syytä pelleillä.