Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltatähden tehneet, oliko vauva aika raskasta?

Vierailija
01.08.2009 |

Meillä on kaikki lapset jo isoja eikä ollut edes suunnitteilla enää lasta, mutta kuukausi sitten raskaustesti oli positiivinen. Meidän kaksostytöt on 21v, poika 18v, poika 17v ja tyttö 14v.

Miten teillä muilla, joilla on iltatähti niin koitko vauva-ajan raskaampana mitä aiemmin? Meillä oli kaksoset ja toisiks nuorin sellasia, että eivät viihtyneet muualla kun sylissä ja kaksosilla oli myös koliikki ja toisiks nuorin monelle allerginen, on vieläkin. Jotenkin vaan tuntuu, että mitenköhän sitä jaksaa. Olin jo oikeastaan motivoitunut siihen, että nyt sitten sais hoitaa lapsen lapsia kun toisella kaksostytöllä on 2v poika ja 4kk tyttö ja toinen kaksostyttö on raskaana.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni parasta aikaa! :D

Vierailija
42/51 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt 3v ja 1v. Kyllä täytyy sanoa, että sen jälkeen alkoi olla raskasta, kun tuo 1v syntyi ja 3v kävi kovin mustasukkaiseksi. Elämäni rankin vuosi takana, onneksi nyt helpottaa jo. Itse olen nyt 40v ja mummo minusta tulee kolmen kuukauden kuluttua, ihanaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy näin iltatähden 24-vuotiaana sisarena sanoa, että ei tunnu kovin kivalta ku tulee tässä iässä sisaruksia.Ite haaveilen lapsesta ja tiedän että vanhempien mielenkiinto ei varmaankaan riitä lapsenlapsen huomioimiseen ku oma on lähes samanikäinen.

Vierailija
44/51 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhannesti onnea!!

Vierailija
45/51 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä sivussa, kevyesti, kun ei niille mitään ehtinyt sanoa mistään. Tähtönen 9v, ja äiti 55.

Vierailija
46/51 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy näin iltatähden 24-vuotiaana sisarena sanoa, että ei tunnu kovin kivalta ku tulee tässä iässä sisaruksia.Ite haaveilen lapsesta ja tiedän että vanhempien mielenkiinto ei varmaankaan riitä lapsenlapsen huomioimiseen ku oma on lähes samanikäinen.

Samaa kokenut! Eli minusta oli väärin että mummo ja vaari tekivät vielä iltatähdet, kun mun mielestä nyt olisi ollut heidän vuoro hoitaa lapsenlapsia eikä mitään omia lapsia.

Mutta loppujen lopuksi asia ei ollutkaan niin paha, vaan mummo ja vaari olivat ajan hermolla uusien neuvolasuositusten kanssa, ja oli jotain yhteistä keskusteltavaakin heidän kanssa. Ja lapseni leikkivät tätiensä kanssa tosi hyvin, vaikka heillä vaan jotain vuosia ikäeroa ja tädit siis nuorempia.

Vierailija
47/51 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti hankit lapsia kypsyttyäsi vastuulliseen vanhemmuuteen. Nämä puheesi eivät sitä vielä osoita.

Isovanhemmuus on aivan muuta kuin vanhemmuus. Isovanhempi oi aina luovuttaa lapsen takaisin vanhemmilleen, ottaan tavallaan ne hienot hetken lapsen lapsestaan ja luoda hyvän suhteen. Kasvatusvastuu on vanhemmalla.

Sisaruus on elämän tarkeä ihmissuhde, toivooavasti arvostat omaa pientä sisartasi sisarenasi, et pidähäntä kilpailijana tuleville lapsillesi. Sellaiset ajatukset ovat lapsellisia.

Vierailija
48/51 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat on aivan ihania. Sinulla on vankka kokemus vauvan hoidosta, kun olet noin monta aikanaan hoidellut, kaksosetkin vielä. Tästä vauvasta tulee varmaan hyvin helppo, kun enää ei tarvitse turhista hötkyillä, kuten nuorenpana. Täti/ eno tulee saamaan sisarten lapsista leikkiseuraakin.

Itse olen ollut huomattavasti rennonpi tähtösen kanssa. Hän on auttanut läpi varhaismurrosikäisen karikoista minua äitinä, jostain on saanut niitä ihania hymyjäkin. Yksi lapsista oli vauva vaiheen aikaan aika vaikeassa vaiheessa...

T. Neljän äiti

Vierailija
49/51 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Kai sulla on oikeus mielipiteeseesi; minä olisin ollut sinun tilalla vaan onnellinen.

Vierailija
50/51 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kaksoset ja sitten piti tehdä vielä iltatähti ja tulikin toiset kaksoset. Voin kyllä sanoa että on paljon raskaampaa kun toiset kaksoset on murkkuja ja nämä pienet taaperoita. Ihaniahan ne on, mutta kyllä väsyttää eri tavalla nyt yli nelikymppisenä.

Vierailija
51/51 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kokenut! Eli minusta oli väärin että mummo ja vaari tekivät vielä iltatähdet, kun mun mielestä nyt olisi ollut heidän vuoro hoitaa lapsenlapsia eikä mitään omia lapsia. Mutta loppujen lopuksi asia ei ollutkaan niin paha, vaan mummo ja vaari olivat ajan hermolla uusien neuvolasuositusten kanssa, ja oli jotain yhteistä keskusteltavaakin heidän kanssa. Ja lapseni leikkivät tätiensä kanssa tosi hyvin, vaikka heillä vaan jotain vuosia ikäeroa ja tädit siis nuorempia.

Oletko sä ihan täysi pelle??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi