Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

enpä ainakaan käy lastentarvikkeessa enää

Vierailija
01.08.2009 |

tänään aamulla menin ilman miestäni kahden lapseni(olen myös raskaana) kanssa ostamaan isommalle 3-vuotiaalle turvavyöistuinta. kun päästiin sisään liikkeeseen, myyjiltä sai vain nyrpeän katseen, ei aikomustakaan tulla auttamaan minua ja kysymään mitä etsin. heti perässäni tuli kaksi lapsinen perhe jossa oli isä mukana myös. kas kummaa, myyjän kasvot kirkastuivat kuin naantalin aurinko ja tätä perhettä meni auttamaan samantien, esittelemään tuotteita ja kaikkea. minä jäin siihen sitten lapsineni seisoskelemaan(muut myyjät olivat varattuja) ja tajuntaani tuli ajatus "tältä varmaan yksinhuoltajista tuntuu". siis myyjä selvästi oletti että minulla ei miestä ole, joten enhän voi osata ostaa lapsille turvaistuinta ja en selvästi ollut arvoinen asioimaan heidän liikkeessään. en todellakaan tuohon liikkeeseen enää jalallani astu.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos on reklamaatio-asiaa niin ovat vallan takajaloillaan ja epäilevät asiakkaan rikkoneen tuotteen tai muuten sählänneen. Ammattitaito aika hanurista mutta onneksi on muitakin liikkeitä olemassa.

Vierailija
2/3 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytöstä, mutta.. Se varmaan ajatteli, että tulet ensin katsomaan ja valkkaamaan pari suosikkia ja sitten tulet miehen kanssa uudelleen tekemään kaupat. Kuulin nimittäin, että tämä toimintatapa on tosi yleinen (eli miehelle annetaan pari vaihtoehtoa ja sitten päätös tehdään "yhdessä").

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ikinä saanut palvelua, vain nyrpeää mulkoilua. Olin sitten miehen kanssa tai ilman. Maksanpa sitten mielummin vaikka tuplasti toiseen liikkeeseen.