Käy sääliksi teidän miehet, jos kohtelette heitä samalla tavalla kuin palstailjoita täällä
En usein käy täällä, mutta silloin kun käyn, on aina liikkeellä harvinaisen v-mäisiä naisia. Sääliksi käy miehet jotka joutuvat teitä katsomaan.
Jos teillä nyt edes on miehiä.
Kommentit (13)
samaa minä olen useasti miettinyt kuin ap. Toisaalta - nuo tajuttomat kommentit ja miesvihaelämäntavat ovat saaneet minun mieheni arvostamaan minua aiempaa enemmän, joten otan aina silloin tällöin nämä rasvaiset ketjut kehiin...
Mutta totta: sääliksi käy näiden vihassa kiehuvien naisten miehet ja tietenkin myös lapset, sillä vanhemmistaan lapset ottavat valitettavasti mallia.
eihän mulla sitä ole syytä mollata! Mitäs ootte niin tyhmiä!! Nii!!!
niin pystyn olla miehelle rakastava vaimo, kätevää
pyörryttämään todetessani, että täällä palstalla siis joskus on joitakin naisia eikä pelkästään vihollisiksi tulkittavia syväkyykyttäjiä.
Kutonen otti 2 hyvää lisäpointtia; rasvaisimpien viestien näyttäminen miehelle ja periytyvä toimintamalli. Asiallisen daamin arvostus kotona varmasti kasvaa. Palstan ansiosta on minullakin kasvanut.
Kumarran Teitä, muutamat arvon leidit.
En tiedä onko syy vai seuraus, mutta olen suututtanut lähes kaikki läheiseni vauvasta vaariin. Onko syynä vauva-palsta vai palstailenko, koska täällä saa töräytellä ihan mitä vaan.
Menen itseeni. Naapurin kanssa olen sovussa :-)
mutta välillä (valitettavasti)mieskin saa kuulla kunniansa.
1. Missä on sanottu, että tänne saa kirjoittaa vain nainen?
2. Missä se äijien palsta on?
Äijät pois, teitä täällä kaivata. Teille on oma palsta. En tiedä onko syy vai seuraus, mutta olen suututtanut lähes kaikki läheiseni vauvasta vaariin. Onko syynä vauva-palsta vai palstailenko, koska täällä saa töräytellä ihan mitä vaan.
Menen itseeni. Naapurin kanssa olen sovussa :-)
mä en ole täällä mitään sen kummempaa miesvihaa havainnut. Jos jollakin on oikeasti paska mies, tottakai se korpeaa ja näkyy täällä valituksena. Mutta miesvihaa? Kertokaa esimerkki? Onko se miesvihaa, jos vituttaa kun mies ei osaa pistää hikisiä vaatteitaan pyykkikoriin?
Jos laitettaisiin miehet keskenään puhumaan naisistaan, eiköhän sieltäkin joskus aika halventavia kommentteja tulisi pihtaavista akoista ja nalkuttavista ämmistä?
T: yksi hyvä nainen, jolla on oikein hyvä mies
totta kai se on 50-50.
Naiset valittaa miehistä ja miehet naisista.
Ei ne miehet mitään pyhimyksiä ole sen"nalkuttamisen"suhteen.
Minä taas säälin naisia aina kun menen lukemaan Suomi24:sen keskusteluja. Palstoilla kun jyllää törkeä naisviha.
päin kasvoja...
Et turhaan säälittelet.
mutta sille on helppoa olla ystävällinen se kun ei ikinä kysele niin typeriä kuin mitä täällä parhaina päivinä kysellään.