Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei! Ei voi... Kääk, ihanaa :)

Vierailija
01.08.2009 |

Siinä ne tuntmukset oli tiivistettynä. Tein nimittäin juuri positiivisen raskaustestin. Tämä oli vähän odottamatonta sillä sairastan vaikeaa endometrioosia. Meillä on kaksi lasta, molempien raskauksien alkaminen vaati lääketieteellistä apua. Mutta tämä raskaus alkoikin nyt aivan spontaanisti :)

En ollut varma pitäisikö itkeä vai nauraa... Kuopus on 10 kuukauden ikäinen ja omat tulevaisuudensuunnitelmani olivat vielä viime kuuhun asti auki, kunnes postilaatikosta tupsahti ilmoitus että olen saanut opiskelupaikan. Tiesin siis toki että olin hakenut opiskelemaan, mutta pääsykoe meni mielestäni niin huonosti etten mitenkään olisi voinut päästä sisälle. Mutta pääsinpä kuitenkin :)

Nyt joudun taas hieman suunnittelemaan tulevaa uudelleen. Olin jo alustavasti puhunut erään paikallisen firman kanssa ensi kesän kesätyömahdollisuuksista. Firma toimii samalla alalla jota alan opiskelemaan. Harmittaa kun joudunkin ottamaan heihin jälleen yhteyttä ja kertomaan että ensi kesä on ainakin poissa laskuista. Mutta kyllä he varmasti ymmärtävät.

Äh, kaikenlaista pyörii päässä... Olisipa muuten ihana saada tyttö kun meillä on jo kaksi poikaa! Mitäköhän mies mahtaa sanoa? Hän kyllä tiesi että teoriassa voimme tulla raskaaksi koska emme ole käyttäneet ehkäisyä, mutta käytännössä kumpikaan meistä ei uskonut spontaanin raskauden alkamisen mahdollisuuteen. Ja olemmehan me aina halunneet kolme lasta.

Taas yksi raskausaika edessä. Jännittää vaikka raskaus onkin kolmas. Kääks... Kiitos kun kuuntelitte sekavaa vuodatustani :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva jos saatte tytön, mutta kolme poikaakin on aikas moinen saavutus :D Hienoa.

Vierailija
2/4 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oikein paljon onnea:)!! Näin oli tarkoitettu tapahtuvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania elämän pieniä yllätyksiä :) Odotathan kuitenkin muutaman kuukauden ennen kuin alat kesätyötä perumaan, jotta varmistut että raskaus pääsee hyvin käyntiin. Ensi kesään kuitenkin sen verran matkaa että työnantaja ehtii varmasti silti etsiä muita tilallesi.

Onnellista odotusta ja onnittelut myös tuleville isoveljille!

Vierailija
4/4 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitosella oli muuten hyvä vinkki! Odottelen rauhassa muutaman kuukauden ennen kuin otan asian firman kanssa esille.

Mies on vieläkin töissä. Minun on tehnyt jo aika monta kertaa mieli soittaa hänelle, mutta olen malttanut mieleni. Haluan kertoa uutisen ihan kasvotusten :)