Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä jos 6-kymppinen raportoi FB:ssä seurustelunsa jokaisen vaiheen, mutta ei muuta?

Vierailija
23.12.2008 |

.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen "vapaassa parisuhteessa" ja tänään "parisuhteessa". No, toivotan onnea ja suhteelle pitkää ikää...

Vierailija
2/6 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko pikkuisen epätoivoinen ja haluaa näyttää muille että saa edes säälistä joltakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pikkumainen enkä olis uskonut että se sortuu tuollaiseen teiniraportointiin. Mikä lie 6-kympin villitys iskenyt? No, toivotan onnea ja pitkää parisuhdetta

Vierailija
4/6 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö vaan odottaa kuolemaa ja vähintäänkin vaieta, jos elämässä on jotain säpinää.

Vierailija
5/6 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä seksielämää

Vierailija
6/6 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on äärimmäisen naurettavaa ylipäänsä sitä seurustelustatusta muutella koko ajan... ja hyvin noloakin. Jättäisi kokonaan laittamatta, jos ei osaa päättää. Kyse aikuisista ihmisistä eikä teineistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi