Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mua vituttaa "miehet" joilla vain naispuolisia kavereita

Vierailija
01.08.2009 |

mistä minä aina onnistun löytämään sellaiset nyhveröt jotka ei viihdy miesseurassa. muuten kiva mies taas olisi mutta helvetti kaikki ystävät akkoja. uaaah

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut että tuollaiset miehet ovat enemmän kiinnostuneita kulttuurista, keskustelemisesta yms. eikä niinkään urheilusta, tekniikasta. Siksi ystäväpiiri naisvaltainen.

Mutta mikä tekee tuollaisesta miehestä nyhverön?

Vierailija
2/5 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jo koulussa oli niitä poikia, jotka aina leikkivät vain tyttöjen kanssa.

Muutaman tiedän vieläkin - ihan normaaleja aviomiehiä ja isiä heistä on tullut. Tosin vaimot taitavat näissä perheissä olla perheen päitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on kivempi panna.

Olen tatuoitu jätkä!

Vierailija
4/5 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ei voi edes kuvitella naista ystäväkseen vaan aina pitävät jonain seksiobjektina tai muuten vaan rajoittuneena niihin miesten juttuihin. Sellaisia miehiä on maailma pullollaan.

Vierailija
5/5 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain tutustuin häneen helposti juuri siksi, että hänellä on paljon naiskavereita. Huomasin vain, että jostain syystä hän koko ajan ajattelee, että minä ajan häntä takaa ja hän ei halua minua. Ainakin näyttää siltä. Olen ollut luonnollinen hänen kanssaan juuri siksi, että hänellä on paljon naisystäviä. Kai hän sitten haluaakin vain sellaisia naisystäviä, joiden kanssa voisi kuvitella seurustelevansa. Minä en todellakaan ajatellut häntä miesystävänäni, enkä ole ihastunut häneen (vaan erääseen toiseen - miehisempään mieheen).