Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: pystyisitkkö olemaan ilman rintsikoita esim kaupoissa, baarissa tms?

Vierailija
01.08.2009 |

Ite näiden lollojen kaa en todellakaa.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintani ovat pienet, 70B joten sen puolesta kyllä. Mutta jos en laita liivejä, näytän ihan laudalta, koko rintamus on ihan littana. Inhoan myös sitä, että nännit piirtyvät paidan läpi. En ole vieläkään sinut rintojeni kanssa, liivit tuovat sentään jotain ryhtiä etumukseen.

Vierailija
22/39 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa kyllä että pystyn, vaikka minussa isot rinnat ovatkin (C/D-kuppi). Napakan topin tai t-paidan kanssa oleskelen mielelläni välillä ilman rintsikoita ja sitä on kaverit välillä "kadehtineetkin". No, täytyy myöntää että baariin en lähtisi, koska siellä haluan push up -efektin. Mutta lähikauppaan ja kotona oleiluun ihan ok vaihoehto tuo liivittömyys.

No, eka vauva tulossa joten lienee kohta historiaa tämä mahdollisuus liivittömyyteen ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
24/39 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaikka rintani eivät isot olekaan (70C), niin niihin kyllä sattuu jos käppäilee kovasti ilman rintsikoita.

Vierailija
25/39 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään 2 lapsen jälkeen on semmoiset riipputissit, että en missään nimessä.

En olisi kyllä ennen lapsiakaan. Koko 70E ja olisi ollut sellainen pomppiva esitys, että aika härski saisi olla kehdatakseen. Jos kerjää väkisin miesten huomiota, niin mikä ettei :D

Ainoa, joiden rintsikattomuuden ymmärrän ovat ne, joilla on A tai AA, eli ei siis lainkaan hyllymisefektiä.

Vierailija
26/39 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silti olisi julkisella paikalla ilman. Miettisin koko ajan, että törröttääkö nännit ja tuijottelisin niitä huolissani. : D

Tällä hetkellä imetän, joten en tod. suostu olemaan ilman liivejä ja suojuksia, edes yöllä. Ruiskisin maitoa pitkin poikin, kun sitä tulee kauhealla paineella.

Vierailija
27/39 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintani ovat pienet, 70B joten sen puolesta kyllä. Mutta jos en laita liivejä, näytän ihan laudalta, koko rintamus on ihan littana. Inhoan myös sitä, että nännit piirtyvät paidan läpi.

Minusta on rivon näköistä jos liikun ilman rintsikoita nännit paidan läpi näkyen. Talvella takki päällä ei rintsikita tarvita kauppareissulla.

Vierailija
28/39 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienirintainen (70 A/B) ja ilman liivejä tuntuu ihan laudalta. Push up -kupit nostavat kivasti pienetkin rinnat vähän isomman näköisiksi.

Vierailija
29/39 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen n 50% ajasta ilman rintsikoita. Aina kotona ja välillä muuallakin. Riippuu vähän vaatteista. Baariin laitan kyllä useimmiten rinsikat, jotta tissit olisivat vähän isommat ja nännit eivät törrötä. En tosiaankaan kaipaisi itseni takia rintsikoita lainkaan, mukavampi olla ilman, mutta tissit pomppien ja nännit törröttäen sitä on helposti turhan huomiotaherättävä. Tissit eivät roiku yhtään, joten siksikään en rintsikoita kaipaa.

Rinnat 75B, 34v kolme lasta olen imettänyt.

Vierailija
30/39 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt en nuku edes öitäni mielellään ilman rintsikoita näiden riippareiden takia.

Huoh!

Vierailija
31/39 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa selkä avoin. Näyttää pahalta rintsikoiden kanssa.

Mulla kiinteät ja pystyt 75 B-C (2 lasta imettänyt rinnat pysyneet samoina).

Vierailija
32/39 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 39, kaksi lasta (imetetty molempia 1 v) ja kuppikoko 70AA. Tietty, jos paita vähänjään läpinäkyvä tai tiukka, niin sitten laitan jonkin Slogin topin alle.

Vierailija
33/39 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

70C

Vierailija
34/39 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei talvitakin alta esimerkiksi kukaan erota mihin ne hinkit heiluu. Kotona olen aina ilman tissiliivejä jos ei ole vieraita.

Tänään olin pihalla ilman pikkuhousuja. Ah, ihana olla kesäisin pelkällä mekolla.

Vierailija
35/39 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olin pihalla ilman pikkuhousuja. Ah, ihana olla kesäisin pelkällä mekolla.

Jos vaikka itikka pistää alapäähän, tai joku muu ötökkä, kärpänen esimerkiksi, päättää levähtää pyllyssä.

Vierailija
36/39 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin mua esimerkiksi kieleen itikka pistää vaikka suu käy kokoajan :D

-Numero mikälie..

Vierailija
37/39 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintaliivejä, kyllä. Mutta sillon laitan hyvän korsetin päälle ;)

Vierailija
38/39 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisista ilman rintikoita... kuulemma

Vierailija
39/39 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian isot ovat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan