Harjoittelen taroteilla, nostan kortin
ja vastaan viidelle ekalle joilla on joku huoli. Kerro itsestäsi ikä, jokin asia jota pidät olemuksessasi/luonteessasi sinua määrittävänä tekijänä sekä kysymys, johon toivot vastausta. Toivon myös palautetta pikaisesti.
Kommentit (31)
Teidän suhteessa on ollut sinun puoleltasi mustasukkaisuutta ja omistuksen halua, nostin sinulle maljojen prinsessan. Miehesi on viime aikoina noussut jollakin tavalla sinua vastaan, aikaisemmin sinulla on ollut suurempi valta. Nyt mies on haluton tekemään kompromisseja oman liikkumatilansa pienentämiseksi ja se aiheuttaa yhteydenottoja. Aikaisemmin mies ei ole puolustanut itseään näin voimallisesti, ja se herättää sinussa hätäännystä, pelkäät hänen löytäneen toisen naisen. Maljojen prinsessa -kortti neuvoo yrittämään oman mustasukkaaisuutensa voittamista ja jollakin tavalla kontrollista "irti päästämistä", kaikki ei voi olla sinun hallinnassasi. Sinä olet intohimoinen ihminen ja rakastat kovasti, mutta sen ei saa merkitä toisen liikkumatilan kaventamista, siihen mies ei enää näytä suostuvan. Tämä on sinulle nyt todellakin kasvun paikka. Teillä on vielä mahdollisuus löytää toisenne, mutta se kysyy joustamista ennen kaikkea sinun puoleltasi.
teidän suhteenne palat loksahtivat kohdalleen, että olenki hakoteillä vai onko näin.
Terveyden kanssa ollut ongelmia jo pitkään. Miltä tulevaisuus näyttää sen suhteen?
Luonteeltani olen pikkutarkka huolehtija =)
kirjoita! Nyt on sille hyvä aika, olet saanut riittävästi näkökulmaa asioihin ;) Miekkojen kutosen nostin sinulle, tiede-kortin, "kommunikoi niin että muut ymmärtävät sinua".
Paljon tuossa on varmasti tottakin, yllättävänkin paljon!?:O Tuo että mies hakee itselleen enemmän "valtaa" pitää täysin paikkaansa!! Minun puolestani hän sitä saakin kun vain ymmärtäisi että sen oman tilan vuoksi ei kannata koko perhettä hajottaa!!
Mustasukkainenkin ehkäpä jollainlailla olen, sillä tiedän mieheni ihastuneet toiseen:/ Suhdetta heillä ei ole, senkin tiedän, mutta tuo "toinen" on hänelle kuitenkin jollain tapaa tärkeä...
Toivon siis sydämestäni, että pystymme selvittämään tämän solmun ja jatkamaan avioliittoamme eikä tuo ihastus tule väliimme lopullisesti...
Kiitos sinulle vastauksestasi!:)
nostin voiton kortin, eli parempaan suuntaan on terveytesi menossa. Jotain elämäntapamuutoksia sinun olisi kuitenkin hyvä tehdä.
näin taidan sitten tehdä =)
t. entistä enemmän hymyilevä oinas
"nostin voiton kortin, eli parempaan suuntaan on terveytesi menossa. Jotain elämäntapamuutoksia sinun olisi kuitenkin hyvä tehdä."
Toivotaan =)
Kroonista paksusuolentulehdusta helpottais esim. parempi stressinhallinta. Kun vaan tietäis miten...
aikuiset naiset viitsii moista hömppää. Ja ap, joko kerrot, että ei mitään kortteja ollutkaan. Moisen sonnan voi suoltaa kyllä ihan mielikuvituksen avulla!
Olen 20 vuotias ja olen päättäväinen, se on selvin luonteenpiirteeni.
Ja kysymykseni kuuluu, pitäisikö kiittää nyt tärkeää ihmistä joka auttoi minua viitisen vuotta sitten elämässäni eteenpäin ja ymmärtäisikö mieheni tilanteen väärin koska tämä tärkeä ihminen on entinen ihastukseni?
voinko kirjoittaa kirjeen vanhalle kaipauksenkohteelleni?
olen hymyilevä 37v oinas. Kiitos!