Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: paskin viimeksi lukemasi kirja?

Vierailija
31.07.2009 |

Mulla varmaan Lauren Weisbergerin uusin. Ihan silkkaa kakkaa koko kirja. Yleensäkin kyseisen kirjailijan tuotannossa ärsyttää että eri tahoja pilkataan ilman sen suurempaa syytä. Esim. että antoi ex-työpaikastaan todellisuuteen perustumattoman kuvan ja kirja päätyi elokuvaksikin. Ainoa motiivi tuntuu olevan oma rahapussi...

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin täällä Irlannissa kovasti kehutun ja palkitun Sebastian Barryn "The Secret Scripture". Oli paskin koskaan lukemani kirja.

Vierailija
22/65 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... niin en lue loppuun asti. Ja jätän kyseisen kirjailijan myöhemmätkin teokset lukematta. Mukavia, hyviä ja ajatuksia herättäviä teoksia on niin paljon, etten tuhlaa aikaani huonoihin.

Samaa mieltä. Miksi tuhlata aikaa huonoihin kirjoihin, kun hyviäkin on maailma pullollaan:-)

Jos lukee pelkästään "hyviä" kirjoja nin miestä tunnistaa huonon. Onko minun huono sama kuin sinun hyvä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... niin en lue loppuun asti. Ja jätän kyseisen kirjailijan myöhemmätkin teokset lukematta. Mukavia, hyviä ja ajatuksia herättäviä teoksia on niin paljon, etten tuhlaa aikaani huonoihin.

Samaa mieltä. Miksi tuhlata aikaa huonoihin kirjoihin, kun hyviäkin on maailma pullollaan:-)

Jos lukee pelkästään "hyviä" kirjoja nin miestä tunnistaa huonon. Onko minun huono sama kuin sinun hyvä?

Paskan ja loistavan kirjan välillä on aikalainen kirjo kirjoja. Kyllä ihminen tunnistaa, mikä kolahtaa täpöillä, mikä vain kohtuullisesti.

Mutta olen siteeraamiesi kirjoittajien kanssa aivan samaa mieltä: paskaan kirjaan ei kannata tuhlata aikaa!

Vierailija
24/65 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi tuo kirja valikoitui, en tiedä miksi edes yritin lukea loppuun... Minulla myös kohelot on inhokkeja, sellaista tekotaiteellista sontaa...

ap

Vierailija
25/65 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei kirjailijan julkinen persoona aina iske...

Vierailija
26/65 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitin paperinkeräykseen

toinen vastaava ilkka remeksen natsikirja roskiin meni sekin

yök

miksi dekkarit nykyään ei muuta kuin tylsä teksti+ vastenmielinen väkivalta

Vierailija
27/65 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuitenkaan sanoisi, että paskin kirja. Nora Robertsit ja Belva Plainit ei toimi minulla, en edes tiedä onko kirjailijoiden nimet oikein kirjoitettu enkä edes jaksa tarkistaa :)

Vierailija
28/65 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olet nyt?

Ihan kuin ala-asteikäisen kirjoittama kirja. Luin sitä ennen Stieg Larssonin Tyttö joka leikki tulella -teoksen ja pidin siitä huomattavasti enemmän. Sitä ennen luin Puolikas keltaista aurinkoa -kirjan. Se oli sairaan hyvä, suosittelen!

Vierailija
29/65 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kerta kaikkiaan niiiin typerä!

oli matkalukemisena ja voe elämä miten kamalaa. Vihasin sitä päähenkilöä sydämieni pohjasta.

Vierailija
30/65 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bestseller. Lapsellista moskaa. Aihe ois kiinnostanut (historiallinen mysteeri, vähän Dan Brown -hengessä, tosin eihän sekään osaa kirjoittaa...), mutta oli vaan niin kökösti kirjotettu!

Vierailija
31/65 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bestseller. Lapsellista moskaa. Aihe ois kiinnostanut (historiallinen mysteeri, vähän Dan Brown -hengessä, tosin eihän sekään osaa kirjoittaa...), mutta oli vaan niin kökösti kirjotettu!

Vierailija
32/65 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen alusta ja sitten kun tajuan että tämä ei tosiaan tästä muuksi muutu kokeilen jostain keskeltä ja usein luen loppuratkaisun. Eli siinä mielessä "luen".

Vierailija
33/65 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carlos Ruiz Zafon: Tuueln varjo.

Tosi noloa, kirja oli lahja veljeltäni, mutta tuo oli niin tylsää luettavaa enkä vaan pystynyt lukea sitä, nukahdin siihen säännöllisesti.

Siinä kirjassa ei tapahdu mitään, mikä mua kiinostaisi.

Vierailija
34/65 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka muista lukemistani ko. kirjailijan teoksista olen kovasti pitänyt. Ei kai se Pilakaan huono ollut, mutta niin hemmetin raskaslukuinen, että en vaan jaksanut lukea sitä loppuun.

Toinen, mitä en saa ikinä luettua loppuun Gabriel García Márquezin Sadan vuoden yksinäisyys. Oon alottanu lukemaan sitä varmaan kolme kertaa. Se jää aina liian pitkäksi aikaa kesken, ja sitten kun yritän jatkaa, niin menen niissä tyypeissä sekasin, kun ne on kaikki saman nimisiä.

Vierailija
35/65 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjat nykyään. Suututtaa kun se tekee rahaa reppanoiden kohtaloilla. Ja se ärsyttää, kuinka ne vaikeat tapaukset aina pelastuvat Haydenin suurennmoisen laupeuden takia.

Vierailija
36/65 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paolo Coelhon alkemisti viime kesänä - se on itse asiassa yksi huonoimmista koskaan lukemistani teoksista. Sen jälkeen luetuista on löytynyt paljon hyvääkin. Syksyllä lukemani Laura LInndstedtin Sakset oli tosin myös aika huono.

Vierailija
37/65 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, miten joku ei osaa kirjoittaa sujuvaa ja vetävää tekstiä ei sitten alkuunkaan - ja joku kustantaja ja kääntäjä ovat innosta vinkuen mukana ja ilmeisesti boita kirjoja vielä myydäänkin ihan hyvin! Omani oli onneksi kirjastosta, toista kertyaa en kyseisen henkilön tuotantoon aio sortua. Uh.

Vierailija
38/65 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte lukea jotain todella huonoa, lukekaan niitä ensimmäisiä Varekseja.

Vierailija
39/65 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäniksen vuosi oli tosin ok.

Vierailija
40/65 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä Saksassa asuessa ostanut kolme saksaksi käännettyä kirjaa mutta eivät iske samalla tavalla. Varmaan usein myös käännöksissä vika..