Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Joulun sairastelut tähän pinoon pomppikaa..

Vierailija
23.12.2008 |

Yksi lapsi selvinnyt "voiton puolelle" eli yskii enää vain vähän, toinen lapsi vasta aloittelee, eli kuumeessa ja räkäinen, minä ab-kuurilla ja mieskin sairastui vihdoin, yskii tuolla keuhkojaan pihalle :(

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

otiin pari viikkoa sitten kunnolla kipeinä, pari päivää paremmassa kunnossa ja nyt taas köhitään kuumeisina.

Vierailija
22/30 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella alkuvaiheessa, toisella alkaa pikkuhiljaa hellittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti kuitenkin jo voiton puolella..pari kertaa käyty sairaalassa viikon aikana..

Vierailija
24/30 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nielasemaan ei pysty ja puhuminen tuottaa vaikeuksia. lapsi on jo selviimässä..ja mä oon vielä joulun töissä,kiva tehdä 10 tuntista päivää kipeenä kun en kehtaa hakee saikkua (kenet ne muka sais jouluna mua tuuraamaan?) :(

Vierailija
25/30 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelllä parikuukautta sitten hoidot loppuneet samaan "tautiin". Todettiin toukokuun lopulla.

Vierailija
26/30 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdunkaulan syöpä

t. 31 v.

Vierailija
27/30 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajottaista kipua ja korva lukossa. Haen kuurin sitten joulun jälkeen jos vivat pahenee. Nuorimmainen oli su kuumessa ja pieniä yskänpuuskia vielä. Eli sanoisin että kuitenkin melkosen terveitä ollaan.

Vierailija
28/30 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies apteekkireissulla

Vierailija
29/30 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, pystyssä olen, eikä kuumetta tai muita "normaaleja" tauteja... mitä nyt haavat vähän aristavat eikä painavia juttuja voi tehdä - saan siis olla joulun passattavana :)

Itsellä poskiontelon tulehdus, ja tulehtuneet korvat, kuumetta ja niveliä pakottaa helkutisti. Lapsella oli eilen paha astmakohtaus, ja tänään pihisee ja yskii kovassa nuhassa, hyvä kun henkeä saa. Semmosta kivaa :).

Vierailija
30/30 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ähky....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän