Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Joulun sairastelut tähän pinoon pomppikaa..

Vierailija
23.12.2008 |

Yksi lapsi selvinnyt "voiton puolelle" eli yskii enää vain vähän, toinen lapsi vasta aloittelee, eli kuumeessa ja räkäinen, minä ab-kuurilla ja mieskin sairastui vihdoin, yskii tuolla keuhkojaan pihalle :(

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ääni käheänä,limainen ja yskäinen.

4/ 6 v lapset selviimässä (keuhkotautisesta) yskästä

Vierailija
2/30 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vuorossa enterorokko lapsella. Tylsä joulu tiedossa lapsen kanssa kaksin kotona, kun piti lähteä sukulaisiin. Mut eiköhän tää tässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-v kävi juuri isänsä kanssa terveyskeskuksessa ja löytyi korvatulehdus (huusi viime yön). Odottavaisin mielin tässä kohti aattoa...

Vierailija
4/30 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oltiin suunniteltukin viettävämme joulun kotona itseksemme, ei tarvitse muuttaa suunnitelmia.

Vierailija
5/30 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies saa tehdä jouluvalmistelut, vähän supistettuina.

Vierailija
6/30 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus 80-luvulla kerran joulunalla kipeenä.. Sen koommin en ole kipenä ollutkaan

Vierailija
7/30 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, pystyssä olen, eikä kuumetta tai muita "normaaleja" tauteja... mitä nyt haavat vähän aristavat eikä painavia juttuja voi tehdä - saan siis olla joulun passattavana :)

Vierailija
8/30 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, pystyssä olen, eikä kuumetta tai muita "normaaleja" tauteja... mitä nyt haavat vähän aristavat eikä painavia juttuja voi tehdä - saan siis olla joulun passattavana :)

Vierailija
9/30 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 38+0

ripuli oksennus

Vierailija
10/30 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset 8v. ja 6v. kuumeessa sunnuntaista lähtien, yskä, nuha ja kröhä. Mies sai saman taudin ja tuli kipeenä ruokakaupan kautta kotio. Lapset nahistelee kokoajan keskenään, eivät siis tarpeeksi kipeitä... :-/ Jolurauhaa kaikille!

Vierailija
11/30 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon ettei vastasyntyneemme saa mitään tän kaiken bakteerimäärän keskellä, vaikka käsidesiä käytetään...

Kunpa imetys suojaisi.

viime vuoden jouluaattona oltiin päivysytksessä joku ainakin 6 tuntia (ehkä kauemmin), kun silloin 1,5 v. oli sairaana, flunsa ja kova kuume. Päästiin sentään just illaksi kotiin.... just ehdittiin viettää vielä aattoiltaa (kun oli 2 muutakin lasta niin olihan se kurja juttu että meni suurin osa aattopäivää tuohon!)

Vierailija
12/30 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ja parantukaahan

Vierailija
13/30 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rauhallisesti pitää ottaa

muut perheessä terveitä

Vierailija
14/30 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rauhallisesti pitää ottaa

muut perheessä terveitä

Vierailija
15/30 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 / 3 lapsista oksennustaudissa

Vierailija
16/30 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sairastun kohta hirveään ärsytys/kiukku puuskaan!Koko helkutin päivän olen kieltänyt lapsia,karjunut ja huutanut!!2v koko ajan temppuilee ja kiukuttelee,mikään ei tehoa... taas menee 2h ennen kuin alkaa nukkumaan,valvottaa samalla isosiskoansa ja saavar välillä itku raivari hepuleita..en vaan enään jaksa mennä karjumaan että "NYT NUKKUMAAN!!"...

-en vaan jaksa

Vierailija
17/30 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sairastun kohta hirveään ärsytys/kiukku puuskaan!Koko helkutin päivän olen kieltänyt lapsia,karjunut ja huutanut!!2v koko ajan temppuilee ja kiukuttelee,mikään ei tehoa... taas menee 2h ennen kuin alkaa nukkumaan,valvottaa samalla isosiskoansa ja saavar välillä itku raivari hepuleita..en vaan enään jaksa mennä karjumaan että "NYT NUKKUMAAN!!"...

-en vaan jaksa

Vierailija
18/30 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmesta lapsesta vaan yhdellä on korvatulehdus, toisella pientä nuhaa ja yksi toipumassa korvatulehduksesta. Hyvin menee! Hyvää joulua kaikille!

Vierailija
19/30 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi mies on jouluihminen ja on leiponut piparitalon ja tortut, ostanut jouluruoat, paistaa nyt kinkkua, auttoi joulusiivouksessa, paketoi suurimman osan lahjoista, osti kuusen, koristeli sen...

Vierailija
20/30 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuume 39, hirveä yskä ja yskiminen sattuu. Toivottavasti huomiseksi toivun sen verran että saan perheelle joulun aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän