Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täällä palstailee tekniikan tohtoreita ja keskustelun taso mitä sattuu.

Vierailija
31.07.2009 |

Gallupeista yms. on käynyt selville, että täällä palstailee kovinkin korkean profiilin akateemisia ja silti keskustelun taso ihan keskivertoa raavintaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en panosta.

Vierailija
2/5 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osallistua kakkanauha-juttuihin, vaikka miten akateeminen olisi. Eikai sitä aina tarvitse täysin asiallinen olla, vaikka yleensä olisi. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tavallisia ja ovat usein sosiaalisesti hieman lahjattomia. Täältä saa sitten neuvoja niihin ei-matemaattisiin asioihin. Lisäksi saa kehittää omaa sosiaalista puoltaan tutustumalla muiden ajatusmaailmaa.

Terv. DI

Vierailija
4/5 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siviilissä pitää olla aina pelkkä asia-pentti. Täällä saa itse kukin irrotella mielin määrin anonyymisti. Joskus vaan täytyy löysätä ruuveja ja kuten keskusteluista huomaa, ruuvit löysällä tänne juttuja kirjoitellaankin.

Vierailija
5/5 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä minua riemastuttaa ihmisten yksinkertaiset käsitykset matematiikasta, taloudesta ja tekniikasta ja myös suorastaan naiivin empaattinen kaikkiaymmärtävä asenne. Pystyn suorastaan fyysisesti tuntemaan, miten 40 vuoden päästä olen palvelutalossa ja joku sympaattinen palstalähäri taputtelee minua päähän. Aaaargh...

ihan tavallisia ja ovat usein sosiaalisesti hieman lahjattomia. Täältä saa sitten neuvoja niihin ei-matemaattisiin asioihin. Lisäksi saa kehittää omaa sosiaalista puoltaan tutustumalla muiden ajatusmaailmaa.

Terv. DI