Täällä palstailee tekniikan tohtoreita ja keskustelun taso mitä sattuu.
Gallupeista yms. on käynyt selville, että täällä palstailee kovinkin korkean profiilin akateemisia ja silti keskustelun taso ihan keskivertoa raavintaa.
Kommentit (5)
osallistua kakkanauha-juttuihin, vaikka miten akateeminen olisi. Eikai sitä aina tarvitse täysin asiallinen olla, vaikka yleensä olisi. ;)
ihan tavallisia ja ovat usein sosiaalisesti hieman lahjattomia. Täältä saa sitten neuvoja niihin ei-matemaattisiin asioihin. Lisäksi saa kehittää omaa sosiaalista puoltaan tutustumalla muiden ajatusmaailmaa.
Terv. DI
siviilissä pitää olla aina pelkkä asia-pentti. Täällä saa itse kukin irrotella mielin määrin anonyymisti. Joskus vaan täytyy löysätä ruuveja ja kuten keskusteluista huomaa, ruuvit löysällä tänne juttuja kirjoitellaankin.
Täällä minua riemastuttaa ihmisten yksinkertaiset käsitykset matematiikasta, taloudesta ja tekniikasta ja myös suorastaan naiivin empaattinen kaikkiaymmärtävä asenne. Pystyn suorastaan fyysisesti tuntemaan, miten 40 vuoden päästä olen palvelutalossa ja joku sympaattinen palstalähäri taputtelee minua päähän. Aaaargh...
ihan tavallisia ja ovat usein sosiaalisesti hieman lahjattomia. Täältä saa sitten neuvoja niihin ei-matemaattisiin asioihin. Lisäksi saa kehittää omaa sosiaalista puoltaan tutustumalla muiden ajatusmaailmaa.
Terv. DI
en panosta.