Lukekaa KÄSIKAKKA-NAUHA ketju hyvät mammat!Miten täällä on vielä joku joka EI ole siitä lukenut!!
Nyt lukemaan jos sinä et ole lukenut jo!!!! HOPHOP!
Kommentit (24)
Eikö sinua ollenkaan kiinnosta edes mistä puhutaan?
mutta en kyllä ymmärrä, miksi vouhkaat siitä. Mikä siinä niin äärettömän nerokasta muka on?
Eikö olisi kiva huomata jossain jollakin toisella sellainen merkki? Minusta se olisi huippuhauskaa!
Selaa nopeasti se ketju, siinä on muutama kuva, näet ne eikä tarvi lukea koko ketjua, ne on alkupuolella.
Se sopii mummoille. Lattaperseen päälle keikkumaan.
Se sopii mummoille. Lattaperseen päälle keikkumaan.
mitä sillä värillä on väliä, ideahan tässä on pääosassa, että tunnistaa toisen av-mamman!!
http://www.vauva-lehti.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1022456/kasika…
Siitä löytyy kaikki tarvittava. Mutta on se ketju ihan tuossa etusivuilla kun sitä minä ja ilmeisesti muutama muukin uppailee.
Voitteko jo lopettaa. Kuvastaa teidän idioottimaisuuttanne. Voin kuvitella kun läskit, leveäperseiset kotirouvat jaksaa jankuttaa tästä aiheesta. Voi yök.
Voitteko jo lopettaa. Kuvastaa teidän idioottimaisuuttanne. Voin kuvitella kun läskit, leveäperseiset kotirouvat jaksaa jankuttaa tästä aiheesta. Voi yök.
lattaperseisille teineille tarkoitettu- niiltä puuttuu nauhan tarvitsema elämänkokemus ja huumorintaju, joten pysy sinä vaan omassa huoneessasi ja katso Hannah Montanaa...
kaikki ei ole sitä jo lukeneet kun näin ahkerasti ollaan mainostettu, kuten eilen sovittiin.
Tuskin tulen lukemaan, ei kiinnosta aihe.
Jos jaetaan porukka kahteen. Tavis av-mammalle ruskea nauha ja "hienosto" av-mammalle vaikka vaalean beesi tms ;D
Todellakin olisi pitänyt olla vaikka pinssi, jossa on käden ja kakan kuva - tuo sievä satiininauha antaa aivan liian siloitellun kuvan tästä palstasta. Entäs jos jokainen olisi vaikka muovaillut lastensa muovailuvahoilla kakkapökäleen, ja kiinnittänyt sen hakaneulalla riipputissin päälle keikkumaan?
edes viikkoa vanha juttu!? Mä roikun täällä paljon enkä silti tod. ihmettele miksei kaikki tota ole lukenut. Mä selasin vähän eilen jotain ketjua, mut en jaksanut pidemmälle lukea. Mut mulla onkin ihan outo huumorintaju...
ja en ole sitä avannut.