Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos vastauspyyntöön ei vastata, voiko olettaa

Vierailija
31.07.2009 |

ettei kyseinen vieras tule juhliin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka toisaalta, kaikki eivät ymmärrä vastata kutsuun vaikka se olisi selvällä suomen kielellä ilmoitettu. Mutta pakkohan se on niin laskea että ilmoittamatta jättäminen on sama kuin että ei tulla.

Vierailija
2/4 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

isossa porukassa on aina niitä, jotka eivät tajua vastata kutsuun, jos ovat tulossa. Meidän häihin olisi tuppautunut 10 vastaamatonta henkilöä, jos en olisi soitellut perään DL:n jälkeen ja kysellyt tulemisista. Vaikka heidän oma moka se on niin ongelma hääpäivänä olisi ollut meidänkin, jos istumapaikkoja ei olisi riittänyt kaikille. Itse on paremmala mielellä, jos ei tarvitse sellaista enää juhlapäivänä miettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama ongelmatapaus, osalta kysytty jo peräänkin henkilöstä riippuen kasvotusten / tekstarilla / mailillä mutta joko mitään ei kuulu, ihan hiljaista, tai sitten ihme kiertelykaartelua ettei tiedä.

Hitto menee kohta hermo noitten kanssa. Sama tulevatko vai ei, mutta tosiaan tartten tiedon istumajärjetslyjen takia! (ja myös ravintolaa varten muutenkin)

Vierailija
4/4 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauspyyntöihin kutsuissa ja jättävät vastaamatta tai unohtavat koko jutun.

Itse tekisin (ja olen tehnyt) niin että odottaisin määräaikaan vastauksia ja kävisin vielä erikseen kerran soittamalla läpi ne jotka eivät vastanneet mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi