Suutelisitko puolisoa, joka ei ole pessyt kuukauteen hampaitaan?
Miehelläni on tänään viimeinen lomapäivä eikä ole hammasharjaan koskenut koko 4 viikkoon. Eilen tuli vähän erimielisyyttä, kun olisi halunnut hempeillä ja pussailla mutta ei oikein huvittanut. Lisäksi tupakoi, joten ei se suuhygienia ole ihan kunnossa. Itse pesen kahdesti päivässä ja lapsetkin, ja sitten mies on tommonen törkyturpa, yök.
Kommentit (6)
En vahdi mieheni suuhygieniaa millään tavalla enkä todellakaan osaa sanoa, onko hän pessyt hampaansa viime kuukauden aikana vai ei.
No voin sanoa, että sen kyllä HUOMAA sekä hajusta että väristä ja kauheet kököt hampaiden päällä. Kyllä mul tulee välillä niitä hampaitakin vilkastua esim normaalisti keskustellessa. Ei sinne koko päätä tartte laittaa toisen suuhun, että huomaa onko harja käyny siellä kuukauteen.
Itse pussailin krapulaista miestäni, joka oli juuri oksentanut... :)
Oltiin reissussa kavereiden kanssa ja hän huuteli, että nyt on mahdollisuus todistaa kaikille, että kuinka paljon oikeasti muka häntä rakastan... Huumorilla mentiin!
vaikeaa on kuvitella että voisin olla edes naimisissa tuollaisen ihmisen kanssa.
Lähtökohtaisesti ihminen kuitenkin valitsee elämänkumppaninsa tiettyjen kriteerien perusteella, ja minulla niihin kyllä kuuluu melkoisen vahvasti että ihmisellä on halu huolehtia perushygieniastaan päivittäin.
Voin kertoa, että kyllä oli silloin seurusteluaikana ja avioliiton alkuvuosina kyllä niin puhdasta miestä että! Mutta sittemmin on "pikkusen" repsahtanut tuo hygieniasta huolehtiminen armaalla miehelläni. Enkä sitä siis mitenkään puolustele, mutta ei se tuollainen ollut vastarakastuneena.
kuulostaa ihan mun mieheltä ja minun ja lasten tavoilta.. enkä varmasti pussaa..