Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Mies haluaa pojalle kamalan nimen!

Vierailija
31.07.2009 |

Siis apua. Voiko pojalle antaa nimeksi Kallo? Mun mies haluis meiän tulevalle pojalle ton nimen ja KAIKKI, joille oon tosta nimestä kertonu, on tyrmänny sen välittömästi. Kuulemma aivan karsee ja pääsee sit suoraan koulukiusatuks jne.

Aluks se tuntu ihan hauskalta nimeltä, mut nyt se tuntuu ihan kamalalta. Miten mä pystyn mitenkään käännyttämään ton mieltä..? Ja kaikki alko vaan väsyneestä vitsistä muutama vuos sitten.. :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuntuu, että loukkaan sitä verisesti, jos edes vihjaan jotain muuta nimeä..

Ja ehkä tässä vaikuttaa jopa hieman enemmän kaikkien muiden mielipiteet. Voi räkä, mihin mä oon itteni pistäny..?!

Ap

Vierailija
2/10 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan lapsi ei halua olla nimeltään Kallo. Älkää nyt vain tehkö sitä lapselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaaks kalloon? Pääkallo. Kova kallo. Syntynyt on vauhti kallossaan jne. Onks sulla kallossa vikaa?

Voi varautua aikamoiseen viisastelu tulvaan. Tosin eihän se nimi miestä pahenna, vaan mies nimen.

Kalloo, Kalloo, tuu jo sisälle. Onks kukaan nähnyt meidän Kalloo? Missä se Kallo taas luuraa?

Vierailija
4/10 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotat, että laitatte Callo.....

Vierailija
5/10 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa lupaa nimetä lasta Kalloksi, mutta jos antaisitte nimen Kalle Oskari, voisi mies kutsua lasta Kalloksi. Pieni kompromissi. Sitä paitsi ei toi nyt niin kamala ole.

Varmasti lapset vitsailee aluksi, mutta jos pojalla luonnetta piisaa, vitsit loppuu ekaan tapaamiseen ja saa olla sitten myöhemmin rauhassa.

Onhan noita muitakin erikoisia nimiä.

Vierailija
6/10 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi outo nimi. En usko että voitte edes antaa sitä lapselle vaikka haluaisitte koska nimi ei ole vakiintuneessa käytössä Suomessa. Itse asiassa vain yhdellä ihmisellä on ko. nimi koko Suomessa ja veikkaanpa että se on sellaisella joka ei ole 100% suomalainen.

Nimihän on luultavasti etunimilain vastainen. "Etunimeksi ei voi antaa sopimatonta nimeä, kuten kirosanaa, tai nimeä, jonka käyttö voi aiheuttaa lapselle haittaa." Jos lapsen nimi on (pää)kallo niin on aika luultavaa että siitä on lapselle haittaa.

Vierailija
7/10 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tuo ihan hirveimmästä päästä nimiä ole.

Vierailija
8/10 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotat, että laitatte Callo.....

Ihan sama onko Callo vai Kallo. Vai meinaatko, että ihmiset lausuisi Callon [sallo]???

Ap: Minä kieltäytyisin ja sanoisin, että löydyttävä nimi, jonka molemmat hyväksyy täysin. Mieti haluaisitko itse olla Kallo? Minä en.

Vierailija
9/10 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tuon nimen antamisesta et uskalla kieltäytyä. Kyllähän nyt omalle miehelleen täytyy uskaltaa oma mielipide sanoa rehellisesti... Itse en suostuisi laittamaan lapselleni nimeä, joka yhtään itseä mietityttäisi.

Vierailija
10/10 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virolaisilla on usein tollaisia nimiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi