Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä ajattelet henkilöstä, joka ostaa kirppikseltä tavaraa ja myy omalla pöydällään kallimmalla

Vierailija
30.07.2009 |

siis myy kirpputorilla, omalla pöydällään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä varastettiin pöydältä ja laitettiin myyntiin.

Vierailija
2/11 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia kaupankäyntiä. Ainahan joku tuotteen ostaa halvemmalla kuin myy eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon vaivaa kuitenkin ja eikä se voitto kauhean suuri yleensä ole.

Röyhkeät trokarit ovat asia erikseen, siis ne jotka tulevat kiertelemään vkloppukirppikselle jo puoli tuntia ennen avaamista ja vievät vaikka kädestä tavaraa...

Vierailija
4/11 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallaan :P

Itelle kävi niin että myin ison kasan minun ja äitini käsilaukkuja pois halvalla, kallein taisi olla 10e ja siinäkin hintalaput vielä kiinni. Muut laukut pyörivät 3-6e hinnoissa, ihan vain kiertoon ne halusin. Olin innoissani kun melkein kaikki laukut ostettiin! Menin sitten parin päivän päästä toiselle kirpparille niin siellähän joku myi niitä mun myymiäni käsilaukkuja 15-40e hinnoin :D

Noh, ei se tyhmä ole joka pyytää vaan se joka maksaa. Kukin tavallaan!

Vierailija
5/11 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa vaivata sen enempää päätäni. Ostakoot.

Vierailija
6/11 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, jos itse olisin tyhmyyttäni myynyt tavaraa liian halvalla ja joku saa siitä enemmän hintaa, niin oma tyhmyys tietysti harmittaisi.

Vierailija
7/11 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapansa tienata. Tuo on hidas tapa mun kärsivällisyys ei riittäis.

8/11 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on bisnesrakoa sille joka vain saa aikaiseksi.

Taitaa vaan olla sellaista nappikauppaa, että ihan sama ;-)

Vierailija
9/11 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse inhoan noita tyyppejä. Ilolla myyn kirpparilla edullisesti, että joku saa tarpeeseen edullisesti hyvää tavaraa....ketuttaa ihan älyttömästi huomata, jos samat kamppeet onkin hetken päästä toisessa pöydällä myynnissä suuremmalla hinnalla =(

Pitäis vaan viedä Punaiselle Ristille suoraan...

Vierailija
10/11 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon vaivaa kuitenkin ja eikä se voitto kauhean suuri yleensä ole.

Röyhkeät trokarit ovat asia erikseen, siis ne jotka tulevat kiertelemään vkloppukirppikselle jo puoli tuntia ennen avaamista ja vievät vaikka kädestä tavaraa...

tuntee hyvin nämä trokarit ja heille pidän aina korkeampaa hintaa kuin tavisostajalle- siis jos olen itse myymässä.Itsepalv.kirpparilla pyrin hinnoittelemaan mahd. alhaiset hinnat,että saan paljon tavaraa pois.

Vierailija
11/11 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitti vaan kerran, kun laitoin kirppiksellä uudehkolle takille hintaa 5 €. Jobbari oli käynyt ostamassa sen ja myi omassa kojussaan hintaan 20 €! En ollut edes uutena maksanut takista niin paljon...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan