Aikaisin plussa raskaustestiin? Millä viikolla? Mielialoista epäilys raskaudesta..
Olen ollut yllättävän herkkänä muutaman päivän. Mua itkettää ihan hölmöistä syistä! Eilen katselin vieraan ihmisen lasta leikkimässä ja vedet tuli silmiin kun se näytti onnelliselta. Sama vaikutus oli sillä, kun kuvittelin miten eräs ihminen ilostuisi kun kiittäisin häntä hänen palveluksestaan. Siis kuvittelin tämän.. ja kuvittelin hänen olevan kovin kiitollinen ja iloinen saadessaan kehuja.. Mielikuvitus sai taas vedet silmiin! Yöllä näin jotakin unta ja itkeä tihrutin liikutuksesta.
Olen normaalistikin melko herkkä, mutten näin paljon!! Voisiko johtua alkaneesta raskaudesta?
Jos olisin raskaana, elettäisiin päivää 3+1. Mulla kyllä lyhyt kierto, kuukautisten pitäis alkaa ensi keskiviikkona. Testi ei taitais vielä näyttää mahdollista alkanutta raskautta? Muita "oireita" ei ole, paitsi pientä alavatsatuntemusta, joka nyt voi johtua vaikka menkoista tai mistä tahansa...
Kommentit (12)
Minulla haamuplussa 8 päivää oviksesta. Kiinnittyminen tapahtui pari päivää aiemmin.
Herkällä testillä saa jonkinlaisen tuloksen jo nelisen päivää ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa.
Tuossa se haamu nyt touhottaa puolitoista vuotiaan tarmolla. :)
Kaapissa olis herkkiä testejä kyllä. Kiinnittymisestä en tiedä, tuleeko selviä kipuja?
Mahtaisko näyttää jo huomenna aamulla?
ap
Kaapissa olis herkkiä testejä kyllä. Kiinnittymisestä en tiedä, tuleeko selviä kipuja?
Mahtaisko näyttää jo huomenna aamulla?
ap
Olen oppinut tunnistamaan kiinnittymiskivun, jota ei toki kaikille tule. Pieni nipistys alavatsalla.
En toisaalta haluaisi pettyä.. Lämmöt ei ole mitenkään koholla, tosin en ole säännöllisesti mittaillut. Hiki mulla on ja hiki haisee helpommin.
ap
Jos nyt tulee negatiivinen, niin joudut joka tapauksessa jatkamaan arvuuttelua...
Kun ei tuossa vaiheessa mistään oireista oikein voi mitään päätellä.
mulla oli selvä plussa 14pv ovulaatiosta. Sitä ennen en testannut. Inseminaatioraskaus joten ovulaation hetki on täysin varma.
Tein ClearBluen digitaalisen raskaustestin 2 päivää ennen kuin kuukautisten olis pitänyt alkaa, ja tulos oli "raskaana". Raskausoireita ei vielä tuolloin ollut. Edellisessä raskaudessa (päättyi keskenmenoon, oli tuulimuna) oireita oli ennen testin tekoa sen verran paljon, että olin raskaudesta satavarma jo ennen testin tekoa, tosin tein testin vasta kun kuukautiset olivat jo jonkun päivän myöhässä.
Nyt menossa laskujeni mukaan rv 7+5, ens viikolla on varhaisraskauden ultra ja jännittää jo nyt, toivottavasti vatsasta löytyy oikeaan kohtaan kiinnittynyt alkio, jonka sydän lyö... Nyt on jo raskausoireitakin: rintojen arkuus, väsymys, välillä todella kuvottava olo.
Olen ollut yllättävän herkkänä muutaman päivän. Mua itkettää ihan hölmöistä syistä! Eilen katselin vieraan ihmisen lasta leikkimässä ja vedet tuli silmiin kun se näytti onnelliselta. Sama vaikutus oli sillä, kun kuvittelin miten eräs ihminen ilostuisi kun kiittäisin häntä hänen palveluksestaan. Siis kuvittelin tämän.. ja kuvittelin hänen olevan kovin kiitollinen ja iloinen saadessaan kehuja.. Mielikuvitus sai taas vedet silmiin! Yöllä näin jotakin unta ja itkeä tihrutin liikutuksesta.
Olen normaalistikin melko herkkä, mutten näin paljon!! Voisiko johtua alkaneesta raskaudesta?
Jos olisin raskaana, elettäisiin päivää 3+1. Mulla kyllä lyhyt kierto, kuukautisten pitäis alkaa ensi keskiviikkona. Testi ei taitais vielä näyttää mahdollista alkanutta raskautta? Muita "oireita" ei ole, paitsi pientä alavatsatuntemusta, joka nyt voi johtua vaikka menkoista tai mistä tahansa...
Noilla tienoilla. Mulla oireena oli väsymys ja "karvanlähtöaika"... varmaan kolmasosa hiuksista tippui viikon aikana.
Testin tein kyllä vasta sinä päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Suosittelen odottamaan viikon. =)
raskaus on silti voinut alkaa jo aikaisemmin. Itselläni käynyt niin, raskaus alkanut kp6 olleesta yhdynnästä kun ovisoireet, varsin selkeät sellaiset oli vasta kp 13. Ja alkuraskauden ultrassa varmistui, että raskaus tosiaan oli alkanut jo aiemmin.
Mulla kuivuu jotenkin suu koko ajan! Vaikka olisin juuri juonut ison lasillisen vettä, tuntuu, että suu "napsaa" kun on niin kuiva. Olen juonut ihan saman verran kuin normaalisti.
ap
Onko muilla ollut mielialanvaihteluita näin aikaisin?
Mistä tiesit olevasi raskaana ennen testiä vai oliko ihan täysi yllätys kun testitikussa olikin positiivinen vastaus?
ap