Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa yksikin hyvä syy, miksi menisin töihin! Veikkaan että pystyn kumoamaan ne kaikki.

Vierailija
30.07.2009 |

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei mitään syytä mennä töihin. Saapa joku tarvitseva senkin työpaikan. Olen joskus pohtinut, että kaikki kaltaisesi voisivat jäädä kotiin.

Vierailija
42/52 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän näitä tekosyitä kehittelet.

Jos olet huolissasi verovarojen tuhlauksesta niin mene sitten töihin joissa voidaan hyödyntää niitä kahta korkeakoulututkintoa jotka olet veronmaksajien rahoilla hankkinut.

Tämähän oli koko avauksen pointti. Kysyin miksi minun pitäisi mennä töihin, enkä saanut yhtään kunnon perustetta. Vastauksista päätellen en edes kelpaisi työelämään. Olen vastaajien mielestä loinen ja minulla on mielenterveysongelma. En muuten "makaa" kotona. Harrastan kirjallisuutta, kulttuuria ja liikuntaa, syön terveellisesti. Kuten jo sanottu, minulla on myös kaksi korkeakoulututkintoa. Joku ehdotti uuden alan opiskelemista. Miksi opiskelisin jälleen uuden tutkinnon? Sehän olisi verovarojen tuhlausta.

Kuka kaipaisi ja mihin töihin ihmisvihaajaa, joka ei omasta mielestäänkään osaa mitään eikä voi koskaan (omasta mielestään) oppiakaan tekemään mitään hyödyllistä, ja jonka motivaatio kaikkeen muuhun paitsi kotona makaamiseen on nolla, ja jonka mielestä tämä on terveyttä?

Onko jossakin taho, jonka tehtävänä on keksiä nykymenoon kyllästyneille ihmisille mielenterveysongelmia? Samaan aikaan nousevat sekä palkat että työttömien ja mielenterveysongelmaisten määrä. Siinä vaiheessa kun kahta viimeksimainittua ryhmää edustaa yli 60 prosenttia ihmisistä, voivat loput muuttaa aseistettuihin bunkkereihin viettämään "normaalia" elämää ja olematta loisia.

Toki avauksen koko pointti on olla rasittava vastarannankiiski, jolle mikään ei kelpaa. Jos olet oikeassakin elämässä sellainen niin miettisin mielialaongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö työnteolle olla jotain "perusteita"?

Sillä maksaa asunnon ja elämisen. Saa täytettä päivään, lomasta maksetaan..

Miksi minun tarttee sanoa miksi työnteko kannattaa?

Tekisin töitä vaikka voittaisin rahaa. Se meissä on varmaan erona.

Sinua ei kiinnosta työ.

Ihmisten pelko on kumma asia. Menisin siitä hoitoon, mutta töihin menen vaikka sielä on tyhmiä ja rumia!

Oliko se 51 joka ihmettelee että miksei kaikki noin ajattelevat pysyisi kotonaan ja toisaalta sehän olisi kiva kun töihin menee eikä sielä ole jotain työhönsä väsynyttä kaakattajaa.

En osaa sanoa miksi käyn työssä, ehkä en osaisi olla aina pyörittelemässä käsiä.

Mun puolesta ole jos olet mutta ihmettelen miksi työ on niin kaamee asia. Kiva se on minusta kun on työpaikka jonne mennä! Ja tietty kaikilla on pahoja päiviä, ne on hauskimpia jokka on aina ilosia ja innokkaita, työssä onkin välillä herne nenässä. Vaihtelua!

Vierailija
44/52 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sopisi työelämään!!

Ja suoraan sanottuna, minä en ainakaan haluaisi edes kaltaistasi "naamanorsunvitulla" olevaa ämmää työpaikalleni.

Joten pysy vain kotona, siellä olet enemmän hyödyksi yhteiskunnalle kuin arvaatkaan.

Vierailija
45/52 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kumonnut perustellusti yhtä ainutta syytä toistaiseksi. Alahan nyt kumoamaan ja lopeta tuo eipäs-juupas -änkkääminen.

Vierailija
46/52 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun alkaa eläke säästäjäksi. Luuetteko todella, että te saatte muhkean eläkken valtion varoista? Ei se enää tulevaisuudessa mene niin raha ei yksinkertaisesti riitä.

Vierailija
47/52 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät omalta osaltasi kansantaloutemme rattaat pyörimässä.

Vierailija
48/52 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemällä työtä teet työtä loppujen lopuksi Suomen hyväksi, et vain itsesi ja perheesi. Jos kaikki olisivat kotona, olisi valtion rahakirstu aika tyhjä. Millä rahoitettaisiin mm erilaiset yhteiskunnan lakisääteiset palvelut, turvallisuus ym?

Vierailija
49/52 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo mitään tutkintoja eikä myöskään oo media-alalla ja oli kai aiemmin yrittäjä (kampaaja)

Vierailija
50/52 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on se, että siitä saa palkkaa.

Vierailija
51/52 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappaa paikka jonkun tarvitsevan ja köydän ihmisen edestä. Näytä pitkää nenää sille. Sano, ettet oikeastaan yhtään tarvi tätä työtä, mutta ihan kiusallasi viet sen. Kiva pikku jäynä.

Vierailija
52/52 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä, että kumoat syyt itseäsi miellyttävällä tavalla versus saat jonkun muuttamaan mielipidettään

Onko täällä kukaan tullut toisiin aatoksiin ap:n esittäessä perustelujaan? Edes vähän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän