Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa yksikin hyvä syy, miksi menisin töihin! Veikkaan että pystyn kumoamaan ne kaikki.

Vierailija
30.07.2009 |

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen, että saisin mukavasti sillä vanhana elää. Enkä usko myöskään siihen, että edeltävät vuosikymmenet pitäisi pilata työelämässä jotta olisi varaa lääkkeisiin, jotka pidentävät elämää entisestään väistämätöntä odotellessa.

Sulle kertyis eläkettäkin. Itse töissä jo 21 vuotta ja kasassa peräti 400e eläke. Ihanaa varmasti joskus kituuttaa sit eläkkeellä.

Tietty tänkin voit kumota, jos vaikka sulla on jo lottovoitto takana tai meinaat nirrin ottaa pois, kun täytät 65.

Vierailija
22/52 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukko lähtee, joudut työkyvyttömyyseläkkeelle kolmikymppisenä, ja siinä sitten kituutat pelkän kansaneläkkeen varassa lopun elämää, ja sossusta kerjäten joka kuukausi edes paria euroa. Näin minä teen, enkä tosiaan suosittele muille enää lasten hoitamista kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen yhteiskunnasta korkeintaan entistä surkeamman.

Koska pystyt työtä tekemällä hyödyttämään yhteiskuntaa.

Vierailija
24/52 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyrkii itse elättämään itsensä.

Vierailija
25/52 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain vaiheessa.

Olen tehnyt lapsiakin, vaikka he ovat miehen elätettävinä. Kun he menevät kouluun, ovatko hekin loisia?

ja vaikka miehesi olisikin rikas et ole muiden elätettävänä

Vierailija
26/52 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkinen olosi kohenee, et roiku kaikkia päiviä av:lla ja tapaat ehkä uusia ihmisiäkin.

Vierailija
27/52 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pystyt työtä tekemällä hyödyttämään yhteiskuntaa.

Vierailija
28/52 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla aidosti tyytyväinen itseesi: et ole lusmu.

Puhuessasi miten mikään ei kumminkaan riittäisi mihinkään, väistämätöntä odotellessa jne.

Vierailija
29/52 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pääsisi jo kotiin jne. ja kollegoiden juoruja pomoista ja mistä firma säästää seuraavaksi.

Mutta kotona voit toki tienata enemmän. Kivat työkaverit, joiden kanssa saat istua kahvilla parikin kertaa päivässä. Puhella niitä näitä ja tietää, missä on lähiseudun parhaat mustikkamaastot. Porukalla tilaatte Dermosil-tuotteita, joita ei ehkä yksin tulisi tilattua. jen :-9

Vierailija
30/52 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) palkka

EHKÄ.

2) mielenkiinto elämään ja työyhteisö, sen merkitys

TYÖPAIKALLA ON HUONO ILMAPIIRI. JOS TYÖN TEKEE HYVIN, SE HERÄTTÄÄ KATEUTTA. VIRHEET TAAS AIKAANSAAVAT VAHINGONILOA. MÄÄRÄAIKAISIA EI VAKINAISTETA. HEITÄ ROIKOTETAAN LÖYSÄSSÄ HIRRESSÄ, KUNNES TAJUAVAT HÄIPYÄ. UUSIA TULEE AINA TILALLE.

3) rutiinien tarve (pysyy rytmi yllä)

KOTONA ON SUUREMPI MAHDOLLISUUS LUODA ITSE RUTIININSA.

4) eläkkeesi sitten vanhana

LIIAN PITKÄ AIKA. LIIAN SUURI UHRAUS.

5) älyllinen elämä

JATKUVA RAVAAMINEN HARTEITAAN KOHAUTTELEVAN TYÖNANTAJAN LUONA NUOLESKELEMASSA SEURAAVAN PÄTKÄN TOIVOSSA, PUUDUTTAVAT JA ÄLYÄ ALIARVIOIVAT TYÖTEHTÄVÄT JA JATKUVA EPÄVARMUUS PIKEMMINKIKN.

Oletan siis että oot oikeasti työtön, elät työttömyyspäivärahoilla ja muilla tuilla, etkä esim. hoitovapaalla nyt.

Vierailija
31/52 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän opiskelee yleensä kaikki epämääräiset hihhulit. Pysy vaan kotona, kiitos.

Vierailija
32/52 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahanahneus olisi ainoa jonkinlainen syy mennä töihin.

En välitä merkkivaatteista, olen maksanut talosta oman osuuteni, olen tottunut elämään niukasti. Tietysti esimerkiksi kodinkoneet tehdään nykyään niin kehnoiksi, että niitä joutuu uusimaan parin vuoden välein. Ilman televisiota pärjäisin kyllä, jääkaappi tekisi jo tiukempaa.

Enpä tiedä.

Ap

Vierailija
33/52 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumota työnteko?

Perusta vaikka oma firma jos ei nappaa toiselle työskentely.

Jos voittaisin lotossa, niin silti työnteko minulle tärkeää.

Miten muka koittaa saada sinut kääntymään jos olet valmis kumoamaan kaikki mitä sinulle sanotaan?

Todella tervettä.

Vierailija
34/52 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki avauksen koko pointti on olla rasittava vastarannankiiski, jolle mikään ei kelpaa. Jos olet oikeassakin elämässä sellainen niin miettisin mielialaongelmia.

Vierailija
35/52 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä olisi hyötyä kenellekään. Olin kiltti ja opiskelin nuorena pari korkeakoulututkintoa, joten en oikeastaan osaa mitään hyödyllistä.

Ihmisvihasta ja kyynärpäätaktiikasta voisi tietysti jalostaa jotakin...

kumota työnteko?

Perusta vaikka oma firma jos ei nappaa toiselle työskentely.

Jos voittaisin lotossa, niin silti työnteko minulle tärkeää.

Miten muka koittaa saada sinut kääntymään jos olet valmis kumoamaan kaikki mitä sinulle sanotaan?

Todella tervettä.

Vierailija
36/52 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jossakin taho, jonka tehtävänä on keksiä nykymenoon kyllästyneille ihmisille mielenterveysongelmia?

Samaan aikaan nousevat sekä palkat että työttömien ja mielenterveysongelmaisten määrä. Siinä vaiheessa kun kahta viimeksimainittua ryhmää edustaa yli 60 prosenttia ihmisistä, voivat loput muuttaa aseistettuihin bunkkereihin viettämään "normaalia" elämää ja olematta loisia.

Toki avauksen koko pointti on olla rasittava vastarannankiiski, jolle mikään ei kelpaa. Jos olet oikeassakin elämässä sellainen niin miettisin mielialaongelmia.

Vierailija
37/52 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

P:llä alkava eikö niin, ja asut Kalliossa...

Vierailija
38/52 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kaipaisi ja mihin töihin ihmisvihaajaa, joka ei omasta mielestäänkään osaa mitään eikä voi koskaan (omasta mielestään) oppiakaan tekemään mitään hyödyllistä, ja jonka motivaatio kaikkeen muuhun paitsi kotona makaamiseen on nolla, ja jonka mielestä tämä on terveyttä?

Onko jossakin taho, jonka tehtävänä on keksiä nykymenoon kyllästyneille ihmisille mielenterveysongelmia? Samaan aikaan nousevat sekä palkat että työttömien ja mielenterveysongelmaisten määrä. Siinä vaiheessa kun kahta viimeksimainittua ryhmää edustaa yli 60 prosenttia ihmisistä, voivat loput muuttaa aseistettuihin bunkkereihin viettämään "normaalia" elämää ja olematta loisia.

Vierailija
39/52 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän oli koko avauksen pointti. Kysyin miksi minun pitäisi mennä töihin, enkä saanut yhtään kunnon perustetta.

Vastauksista päätellen en edes kelpaisi työelämään. Olen vastaajien mielestä loinen ja minulla on mielenterveysongelma.

En muuten "makaa" kotona. Harrastan kirjallisuutta, kulttuuria ja liikuntaa, syön terveellisesti. Kuten jo sanottu, minulla on myös kaksi korkeakoulututkintoa. Joku ehdotti uuden alan opiskelemista. Miksi opiskelisin jälleen uuden tutkinnon? Sehän olisi verovarojen tuhlausta.

Kuka kaipaisi ja mihin töihin ihmisvihaajaa, joka ei omasta mielestäänkään osaa mitään eikä voi koskaan (omasta mielestään) oppiakaan tekemään mitään hyödyllistä, ja jonka motivaatio kaikkeen muuhun paitsi kotona makaamiseen on nolla, ja jonka mielestä tämä on terveyttä?

Onko jossakin taho, jonka tehtävänä on keksiä nykymenoon kyllästyneille ihmisille mielenterveysongelmia? Samaan aikaan nousevat sekä palkat että työttömien ja mielenterveysongelmaisten määrä. Siinä vaiheessa kun kahta viimeksimainittua ryhmää edustaa yli 60 prosenttia ihmisistä, voivat loput muuttaa aseistettuihin bunkkereihin viettämään "normaalia" elämää ja olematta loisia.

Vierailija
40/52 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaamaan tähän viestiketjuun, vaikka olet luvannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi