Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painostaako muilla anoppi ja suku antamaan lapselle nimen joka esiintyy suvussa?

Vierailija
30.07.2009 |

Olen ihan kurkkua myöten täynnä tätä painostusta!!!!

Pitäisi antaa pojalle nimi jota inhoan sydämeni pohjasta vain sen takia, että se kulkee heidän suvussaan. Kun tyttömme syntyi ei kukaan missään vaiheessa painostanut minua laittamaan tytölle esim. omaa toista nimeäni... ja nyt tämä show tästä pojan nimestä. Miten perustelen anopille ja sen puolen sukulaisille, että inhoan sitä nimeä. En voi sanoa sitä noin, koska loukkaantuvat varmaan verisesti minulle ja loukkaantuvat varmaan jos poikamme ei nyt sitä nimeä saa. Mieheni on anopin puolella ja siksi tämä asia on nyt tuplasti vaikeampi. Mitä teen?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavo -

toiseksi nimeksi Paavali

tai Pavel tai Pave tai Paaval tai Paawo

Vierailija
42/46 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eiköhän rupea sinun mitkä tahansa muut nimiehdotukset kelpaamaan=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka: kalle sebastian paavo.

ei kait sillä väliä ole jos se siellä perässä huitelee.

Tai sitten otat itku potku raivari hepuli kohtauksen ja nyyhkit miehelle kun et tykkää ko nimetä etkä halua rumaa nimeä teidän kauniille lapselle.

( onneksi tuo nimi on sentään Paavo eikä vaikka Yrjö tai Urpo)

Vierailija
44/46 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan varmaa, että jos annat Paavon vaikka 3. nimeksi, häntä silti sillä kutsutaan. Nimeätte lapsen kuten teitä MOLEMPIA miellyttää, se oikeus JOKAISELLA on, oli suvun aiemmat vanhemmat tehneet millasia päätöksiä tahansa.

Vierailija
45/46 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appi halusi että tytöstämme tulee Minttu. Ei annettu sitä nimeä, eikä mitään edes etäisesti sitä muistuttavaa.

Tyttö on jo 2 ja edelleen appi kutsuu häntä Mintuksi...

Vierailija
46/46 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai haluaako hän lapselle tuon nimen ihan siksi että se on hänelle tärkeää?

Jos mies on sitä mieltä että hän haluaa pojalle nimen joka tulee hänen suvustaan on mun mielestä sulla velvollisuus kuunnella miestäsi. Paskat siitä, mitä suku haluaa.

Lapsi on sinun ja miehesi, vaikka et siitä nimestä pidä on sun velvollisuus ajatella sitä mitä miehesi haluaa. Suosittelen sitä että otatte sen toiseksi nimeksi, kaksitavuinen sopii hyvin keskimmäiseksi nimeksi.

Nuo synnärikortit ovat ihan huumoria, ei mitään pakottamista. Eri asia on jos anoppi sanoo sulle ettei halua lasta nähdäkään tulevaisuudesa jos ette anna sille nimeksi Paavo. Sitä voisi pitää jo pakottamisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä