Mitä käytit ennen kuin oli pikkuhousunsuojia?
Kommentit (13)
että kuinka pitkään ne on vasta ollu markkinoilla, kun mä oon 23, enkä muista, että niitä ei olisi joskus ollu...
ja luullut, että aina niitä on ollut. Kai en silloin nuorena käyttänyt.
muulloin kuin menkkojen aikaa tamponin kanssa. Ei mulla ole runsasta valkovuotoa. Sitä paitsi jatkuva pikkuhousunsuojien käyttö altistaa hiivalle.
En käytä myöskään pikkuhousunsuojia. Mihin niitä tarvitaan?
käyttänyt pikkuhousunsuojia, kokeilin kyllä kun tulivat markkinoille, mutta en ole koskaan ymmärtänyt miksi niitä käytetään.
Käytän pikkuhousunsuojia menkkojen aikana alku- ja loppupäivinä kun on sellaista pientä tiputteluvuotoa.
Ennen jouduin silloinkin käyttämään niitä ällöjä "patja" siteitä, silloin 80-luvulla.
Inhottava joku muovi-paperi-tarrasysteemi housuissa.
Kun tahraiset pikkuhousut.
Eikä ne tahrat välttämättä edes lähde pesussa...
Kun tahraiset pikkuhousut.
Eikä ne tahrat välttämättä edes lähde pesussa...#6
kun on tavannut juuri jonkun ällö ihanan uuden miehen - kyllä silloin alapää kuolaa sen verran rajusti (eikä vain, kun ko uros on kosketusetäisyydellä, jolloin pikkuhousunsuojia ei tietenkään ole mailla halmeilla pilaamassa tunnelmaa), että jo yleisen järjestyksen ylläpitämiseksi pikkuhousunsuoja on kaikin puolin hyvä ratkaisu.
Vaan kysymykseen: hmmmm, kyllä ne silloin olivat ne öklöt siteet - tai hätätapauksessa kertakäyttönenäliina kai...
Sehän hautoo ja on epämiellyttävää.