G: Mikä sua ärsyttää JUST nyt?
- Miehen sisko, jolle kaikki on niin helvetin vaikeeta auton parkkeeraamisesta lähtien.
- Anoppi petti luottamuksen v-loppuna.
- Veljen perhe ei voi ikinä tulla kylään oma-aloitteisesti.
- Yksinäisyys.
Kommentit (39)
Kun tää on taas niitä päiviä, kun en jaksais lähteä yksin lasten kanssa minnekään. Väsyttää niin paljon. Jos joku muukin lähtisi lapsineen jonnekin, niin ei tarvitsisi niin intensiivisesti keskittyä varsinkaan tuon isomman kanssa leikkimiseen... Ja sitten mua ärsyttää mun raha-asiat... Vein kelaan kotihoidontuki-hakemuksen juuri silloin, kun mua neuvottiin viemään, mutta silti päätös tehtiin niin, että pitäisi olla puoltoista kuukautta ilman rahaa... AAAARGH!!!!
että mua aina ärsyttää jokin asia. Nyt mietin mitä tehdä noille idiooteille motoristeille, jotka ajelevat tuhatta ja sataa läheisillä lenkkipoluilla.
Sitten ärsyttää se, että olen työtön.
mokomaa kantturaa ole nähnyt aikoihin.
pyysi minua viikonlopuksi mökilleen kylään.
- Läskit (omat)
- JATKUVA makean himo
- Laiskuus
- Masentuneisuus
- Sotku
- rahattomuus
- luottokierre
- pönttö mies
- kurittomat kakarat
- naapurin akka joka ei ikinä vaivaudu sanomaan edes MOI
VITTU
on nyt suuttunut jostakin, enkä edes tiedä mistä.
- Läskit (omat)
- JATKUVA makean himo
- Laiskuus
- Masentuneisuus
- Sotku
- rahattomuus
- luottokierre
- pönttö mies
- kurittomat kakarat
- naapurin akka joka ei ikinä vaivaudu sanomaan edes MOIVITTU
Yksi VITTUMAISISTA VITTUMAISIN sukulaisakka joka tekee elämästämme helvetin.
hikeä pukkaa... onneksi kohta pääsee ulos.
ja ne on kriittiset kilot, jotka tekee suht hoikasta tanttaran.
Ärrssyttää oikeasti.
Työkaverikin ärsyttää, mutta vähemmän kuin nuo kilot. Mies ei kumma kyllä ärsytä yhtään, eikä lapset.
Teen työta, joka ei anna minulle yh-ti-käs mitään, grrrrr!
joka tekee kaikkensa tehdäkseeen elämästäni helvettiä vielä eron jälkeenkin.
eikä nyt ärsytä enää juuri mikään koska vauva 7kk nukkui tänään 2,5h päikkärit - ei oo tehny sitä n.4kuukauteen, söi ruokaa hyvin koko päivän ja kävi itsekseen yöunille, jota ei oo tapahtunut oikeastaan koskaan.
Ainut mikä ärsyttää on läskit ja se, etten saa itteeni niskasta kiinni niitä hävittääkseni!
Toivottavasti muidenkin päivä olis tässä ketjussa vierailun jälkeen edes hiukan parantunut! Tsemppiä! :)
että huusholli on sekaisin ja en ole saanut itseäni lenkille -> kesä tuonut pari lisäkiloa.
ollut muuten mukava ja säilynyt ilman ärsytyksiä. Nyt ärsyttää, kun raskaustesti näytti negatiivista :(
-MIES!!! Se ei vaan tajua asioita ku vain ja ainoastaan omalta kantiltaan!
- oon lihonnu
- sen seurauksena musta on tullu tosi aikaansaamaton
- syön liikaa herkkuja ku ei oo muutakaan tekemistä, mies liitää omissa menoissaan, ei paljon perhe elämä nappaa. Täällä sillä menee hermo alta puolen tunnin... Kauhulla odotan tulevaa lomaviikkoa perheen kesken reissun päällä. Sillä varmaan palaa hihat meihin heti kättelyssä ja sit mä hermostun...
- muija pihtaa
- muija sisustaa
- muija tekee huonoa ruokaa (lapsille, ei tee mulle)
- helvetin täydelliset appivanhemmat
meniskö tuonne ja runkkais muijan tukkaan vaikka saatana, jaksa täälläkään notkua...
ja sen seurauksena:
- tappelevat sisarukset
- tavaraa pursuava, sekainen koti
- mies, joka taas töiden alettua pitää kotia hotellina
- kuriton koira
- masennus alkaa saada taas yliotteen
kauniita unia kaikille!
Huomisen murheet on huomisen murheita, mitä niitä etukäteen murehtimaan... =))
1. Mies lupasi lähteä mun ja lasten kanssa uimaan vesipuistoon tänään aamulla ja makaa tuolla vieläkin heräämättä. Ja kyllä, olen yrittänyt saada ylös lukuisia kertoja ja lapset on tietenkin ollut todella herttaisia koko päivän, kun luvattu mennä.
2. Naapurin miehen mielestä ulkoilen liian vähän lasten kanssa ja tämän johtopäätöksen hän on tehnyt siitä etten ulkoile kytättävänä meidän taloyhtiön pihalla lasten kanssa. (lapset ulkoilee vähintään 2h joka ikinen päivä, mutta mennään puistoihin, kävellään, pyöräillään ja ei tosiaan olla omassa pihassamme kuin max. 3-4 kertaa vuodessa)