Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä sua ärsyttää JUST nyt?

Vierailija
29.07.2009 |

- Miehen sisko, jolle kaikki on niin helvetin vaikeeta auton parkkeeraamisesta lähtien.

- Anoppi petti luottamuksen v-loppuna.

- Veljen perhe ei voi ikinä tulla kylään oma-aloitteisesti.

- Yksinäisyys.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meniskö tuonne ja runkkais muijan tukkaan vaikka saatana, jaksa täälläkään notkua...

Hihihihi, mahtaa vaimolla olla aamulla aikamoinen kampaus!!!

Vierailija
2/39 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-omia asiapapereita, laskuja jms. pitais jarjestella varmaan puolen vuoden ajalta kansioihin, ei vaan vois vahempaa kiinnostaa nain iltaisin kun lapset nukkuu

-iltasyomiset, niita kun tulee aina massyteltya vaikka aina paatan etten iltaruoan jalkeen enaa mitaan ylimaaraisia hyvia soisi

-kuntosalilla kaymisen vahyys, talla hetkella kayn max. kerran viikossa, vaikka pitais vahintaan kayda ainakin se kaksi kertaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholistiksi, huoraksi, hulluksi, äidiksi sopimattomaksi, pervoksi, pelkuriksi...

ihmiset jotka soittaa suutaan vaan soittamisen ilosta ja saivartelevat joka pikku asiaa.. hyi!

Vierailija
4/39 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen päästänyt itseni tällaiseen kuntoon! Ärsyttävää olla läski! =( Joo joo, tiedän, omaa syy... Ärsyttää kuitenkin...

Vierailija
5/39 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meillä oli 3 viikkoa yhteistä lomaa, joista 6-7 päivää menee miehellä omiin harrastuksiin. Pois kotoa silloin, minä kotona lasten kanssa.

Vierailija
6/39 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko-tai, ei mitään siitä väliltä.

Joko nimi on huono tai sitten tosi hyvä, lapsi on omituinen tai tosi täydellinen, äidit ovat joko huonoja tai erehtymättömiä, mies luopio tai narusta vedettävä, kaveri paska tai uhrautuvainen...

Vierailija
7/39 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- se, että tekee koko ajan mieli suklaata

- se, että meillä ei ole suklaata

- sekasotku kotona

- oma laiskuus

Vierailija
8/39 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työttömänä ja olen laittanut hakemuksia vaikka mihin, mutta ei ole vaan tärpännyt, arggh!!

Ja sitten tähän liittyy tietty vielä taloudellinen epävarmuus sekä rahattomuus, super ärsyttävää!!

Vierailija
9/39 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt ois aikaa vähän tehdä jotain, mutta väsyttää niin hirveesti, että jos en itsekin mene päiväunille olen kärttyisä koko illan!

Vierailija
10/39 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ruoka ei ole valmista

- mies on kuin persiiseen ammuttu karhu

- väsyttää

- on kuuma

Vierailija
11/39 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei itsessään, mutta kun tiedän, kuka tulee työkaveriksi

Vierailija
12/39 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- nenä vuotaa

- lapset tappelevat

- maha pömpöttää

Vierailija
13/39 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vauva ei ala syntymään. viikkoja vasta 38+6 mut koko päivän ollu synnytysolo... mut ku ei kuitenkaan

Vierailija
14/39 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ilmeisesti anna lähteä mun kouluun, vaikka pääsin sisään ja kyseessä ois monimuoto-opetus työn ohessa. :(

Vierailija
15/39 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti vanhemman lapsen kanssa eräälle pikku reissulle ja mä jäin nuoremman kanssa kotiin. Eihän siinä mitään, periaatteessa ok. Mutta, kun tämä reissu olisi ollut minullekin tooosi mieluinen! Ja se, että nuorempi on tosi känkkä tällä hetkellä, eli tämä kaksinolo ei ole niin mukavaa ja auvoista kuin voisi kuvitella/ajatella!

JA, olemme kaksin viisi päivää... Huokaus.

Vierailija
16/39 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää kutisee koko ajan....

Vauva ei pysy erossa johdoista...

Kämppä hyrskyn myrskyn...

Tahtois suihkuun, muttei viitsi/jaksa...

Tekis mieli tilaa pitsa, muttei viitti törsäillä!

jne. jne...

Vierailija
17/39 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

just rukkas tapaamisia ja muksuille tulee 3 vkon tauko tapaamisiin.

Kun se Ex ei vastaa elareita koskevaan kysymykseen.jättänyt maksamatta...

Kun olen koko kesän odottanut ens vkonlopun OMAA AIKAA ja nyt ois sit ollu 2 vrk aikaa suorittaa kaikki kesän aikana kumuloituneet must -tehtävät ja le-vä-tä, niin tästäkin nyt sit leikkautui pois 1-2 vrk.

Vierailija
18/39 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta ajasta nipistyi pois 1/2 vrk.

Vierailija
19/39 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti täydentää ruokavarastoja säilykkeillä, öljyillä jne., mutta kaupassa autuaasti unohdin.

Lisäksi vatsa pönöttää liikaa hiilareita sisältäneen päivällisen ansiosta. Onneksi ostin illaksi suklaata, ettei se pönötys tähän jää... :(

Muuten elämässä kaikki hyvin :)

Vierailija
20/39 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää:

pitäis laihduttaa, mutta makea tuntuu vievän voiton

mies menee yöks töihin joten illalla saan käyttää pikaisesti koiran ulkona kun lapsi nukkuu (ja pelkään että herää sillä aikaa, kun nukahtaminen vaikeeta)

odotan vastausta pääsenkö samaan paikkaan töihin, missä olin ennen äitiyslomaa, ei vaan kuuluu ja stressiä pukkaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän